Pukla šipka ulja u Berlingu

il cattivo

New member
Pozdrav svima! Prvi put vlasnik Citroena, Berlingo 1.6HDI 2006.g.
Meni se dogodio isti slučaj sa šipkom.
Nisam znao da je puknuta, išao na put i nalio 1l ulja. Kad sam došao na odredište, skužio da je šipka puknuta.
Uzeo sam novu, ali ne ide do kraja jer je komad stare ostao unutra.
E sad, tražim po forumu i netu ali ne mogu naći...može li taj komad otići dalje u karter ili je ta cijev na kraju rupičasta i zatvorena?

Uglavnom, ispustio sam višak ulja, nadam se da se ništa nije dogodilo, zvao bivšeg vlasnika koji mi je rekao da on nije niti provjerqavao na šipku već na "crtice" koje se pojavljuju na malom displayu od kilometraže prilikom paljenja auta :D.
reko, nisam imao pojma što te crtice znače :)

Hvala!
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Ja sam taj komadić šipke tj. plastike izvukao pumpom za izvlačenje ulja. Naravno uštekao sam je na metalnu cijev u koju stavljaš šipku
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
To je korisno imati doma. Moja je crkla kad sam je posudio prijatelju, a on usisavao ulje iz automatskog mjenjača (koje je nekih 5-6 puta gušće od motornog)!?
🙄
 

szahtila

Well-known member
šteta . može se to popraviti . naročito kada se motor još okreće
Naravno da može, pitanje je isplativosti. Radim u firmi u kojoj se (između ostalog) do prije 10-tak godina premotavalo praktično sve motore snage do 350 kW. U radioni je bilo osmero ljudi, danas je preostalo troje koji praktično rade sve osim premotavanja.
 

sir.Oliver

Well-known member
Naravno da može, pitanje je isplativosti. Radim u firmi u kojoj se (između ostalog) do prije 10-tak godina premotavalo praktično sve motore snage do 350 kW. U radioni je bilo osmero ljudi, danas je preostalo troje koji praktično rade sve osim premotavanja.
ja opet radim u firmi koja popravlja / remontuje pumpe ( ali i motore ) .... ako sve gledaš kroz fakturu , onda je nerentabilno . ali ako zaobidješ fakturu , gomila stvari je rentabilna
kao primer , navodim moju elysée ..... spisak koji je dostavljen osiguranju sadrži 2/3 stvari koje nisu oštećene , ili su oštećene toliko malo da je moguće ( isplativo ) popraviti .... srednja ogrebotina na zadnjim vratima koja se može ispolirati , ali osiguranju je pisano da je potrebna zamena .....
 

szahtila

Well-known member
ja opet radim u firmi koja popravlja / remontuje pumpe ( ali i motore ) .... ako sve gledaš kroz fakturu , onda je nerentabilno . ali ako zaobidješ fakturu , gomila stvari je rentabilna
kao primer , navodim moju elysée ..... spisak koji je dostavljen osiguranju sadrži 2/3 stvari koje nisu oštećene , ili su oštećene toliko malo da je moguće ( isplativo ) popraviti .... srednja ogrebotina na zadnjim vratima koja se može ispolirati , ali osiguranju je pisano da je potrebna zamena .....
Možda bi trebalo provjeriti vezu između procijenitelja i servisa gdje se očekuje da ćeš popravljati auto?Vjerujem da tu zarađuju obje strane
 

sir.Oliver

Well-known member
Možda bi trebalo provjeriti vezu između procijenitelja i servisa gdje se očekuje da ćeš popravljati auto?Vjerujem da tu zarađuju obje strane
iako su mi ponudili 10.000€ ( osiguranje + firma koja bi kupila ostatkak auta ) , odbio sam . procijenio sam da mi se više isplati popraviti auto .... ( karoserija je OK . vrata se zatvaraju na klik ) . predpostavljana suma je max 5000€
 
Na vrh