Prvi Citroen - par pitanja

hrky

New member
pozdrav svim forumašima, nisam bio aktivan ali pratim forum koliko stignem, želio bi se samo nadovezati na ovu raspravu vezano za zamjenu kvačila, dakle 150000 km za mene nije nikakva kilometraža i kvačilo ne bi smijelo otići u tom periodu, stvar je po meni samo i isključivo u vozaču, ako znaš voziti i normalno se voziš onda nemaš brige sa zamjenom kvačila, druga je stvar kada uzmeš rabljeni auto i ne znaš kako je vožen prije tebe, samo usporedbe radi imao sam Pola kojega sam kupio novoga i prešao sa njime 250000 bez da je kvačilo davalo i najmanju naznaku za mijenjanje, sada trenutno vozim c5 iz 2003 kojeg sam kupio sa več načetim kvačilom ali uz pametnu vožnju još uvijek traje, baz ljutnji i misli da želim napasti nekoga samo iznosim svoje mišljenje
 

Machi89bg

Member
Tako je! Ja ne znam ko je prije mene vozio, tako da sam znao to prije kupovine auta da cu morati da radim menjac kad tad, ali nekako prebrzo ispade, tek ga kupih :D , vidicu sa majstorom koliko jos moze ovoliko da se izgura...
 

diegos

Well-known member
ovisi od auta do auta, kvačila itd... kod mene na c3 1.4i promijenjeno na 135k, a normalno se vozi. Mazda premacy 2.0D 370k original kvačilo :D
 

bbozak

Active member
Mazda 323, mijenjano kvačilo oko 190 000, otad sam ga vozio do 400 i nije još nije bilo za promjenu.

Ovisi od vozača i navika u vožnji, auto je prije mene vozio moj otac, a prvih 7 godina je bio službeni auto koji je drljao svaki dan neko drugi na HRT-u.
 

Mirage

Well-known member
Meni nije nikako u redu da se kvačilo mjenja na 150 000

Pa ljudi moji jugo koral 55 više izdrži kvačilo.

Razumijem da ima pacijenata koji unište kvačilo ali hvala ne meni to nije normalno.

Nisam ga kupio polovnog i nisam ga plato 10 000€
 

Spawn

Well-known member
Meni je vaznije da mi auto radi perfekt do 150000km. Nakon toga sam spreman uloziti u njega sta treba za zamjenu kvacila i slicnih potrosnih stvarcica i da me opet sluzi dugo. A ne da kvacilo traje 300000 ali sam patio s ostalim glupostima svako malo u servis.
 

Mirage

Well-known member
Ja ga planiram voziti do 150 000 pretpostavljam da je u mom 1.6 HDi dvomaseni.

Nisam divljak vozim dosta nježno to se i vidi po mom porosijeku potrošnje od 5,5 ali ako takve stvari odu do 150 000 km normalne vožnje po meni :cenzura::cenzura::cenzura:.... takav auto.
 

Mirage

Well-known member
Šta da ga samo gledam onda u dvorištu?

Prije jedno 6 godina kupio stari novi auto i išlo nas 5 nekud i dere on po makadamu jedno 70km/h kad kaže neko iz ekipe “ne štediš ti to” reko nije on mene kupio već ja njega a ovo mi je i onako tek treći auto u životu pa planiram još barem dva kupiti. ( uvjek je kupovo nove i svakog vozio po 15 god)
 

Milosh

Test
Šta da ga samo gledam onda u dvorištu?
Ne. Slobodno ti vozi lagano, ali ga s vremena na vrijeme produvaj na autoputu i zavrti u visoke obrtaje (4.5-5 hiljada, ali ne u leru već u vožnji, drugom ili trećom), i nemoj kretati sa premalo gasa (to uništava dvomaseni/plivajuci).



Prije jedno 6 godina kupio stari novi auto i išlo nas 5 nekud i dere on po makadamu jedno 70km/h kad kaže neko iz ekipe “ne štediš ti to” reko nije on mene kupio već ja njega a ovo mi je i onako tek treći auto u životu pa planiram još barem dva kupiti. ( uvjek je kupovo nove i svakog vozio po 15 god)
Malo ko može priuštiti i hoće sebi dozvoliti da ne čuva novi auto.
 

Mirage

Well-known member
Poanta proče da iako vozi 70 po makadamu svi su mu auti trajali od juga pa do partnera koji je nažalost tragično završio totalkom. Puno je toga do stila vožnje.


Evo recimo Astra moja ima original diskove s 300 000 a neki moraju na 60 000 mjenjati


Nekima pasat napravi 300 000 bez otvaranja motora neki krenu s 40 000 šarafati po njemu

Šogora jedan satro golfa na 130 000

Drugi šogi na BMW 3 mjenjao turbinu na 130 000

A znam ih kakvi su vozači ali i kraj taki vozača postoje skoro neuništivi auti.
 

Spawn

Well-known member
Danas se prije nesto potrosi ali i manje kosta. Npr, za moj c5 2.0hdi automatic 163KS 2012 desna poluosovina original kosta 2600kn s ugradnjom. Spidan proizvođač za kojeg kazu da je odlican ima tu osovinu za 1260 ln bez ugradnje. Decko koji je radio nekad u peugeotu kaze da je ta osovina prije 10-ak godina kostala najmanje 4500kn plus rad a tesko je bilo za naci od konkurecije a da je kvalitetna. Set zupcastog s pumpom kosta manje,kvacilo kosta manje,zamasnjak je tu negdje.Ali zato zupcasti neces opet mijenjati na 180000km nego mozda za 80000 km.radi prevencije. Poanta je da danas manje platis neke stvari i zato manje traje. Kupis mob od 1500kn neki solidan i traje 2 godine ali takve performanse si nekad placao 3000kn i trajalo je mozda 3 godine ali bi se svejedno usporio u roku godine dana pa bi ga mijenjao.
Meni je jako bitno KAKO se vozim tih navodnih 150000kn a ne hocu li morati uloziti u njega nakon 150000km. Naravno da i ulog ima svoj limit ali u svom autu se vozim kao car,pa zato cu i uloziti u njega. S postovanjem Astri,udobnost je neusporediva s c4 II,pa radije mijenjam kvacilo na C4 na 150000km nego u Astri na 300000km. Bez uvrede ikome.
Mozda kad izađe nova Astra i novi C4 promijenim misljenje tko zna :)
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh