Prva vožnja

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Ništa ga nisam razumio, ali volim ove POV klipove. :)

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=0tf74ltHny8[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bravo, čestitam na konačnom posvećivanju prostora novom modelu.

A video... vjerujem da je dobar, al nakon ove prve rečenice na dnu gubim svaki interes :D
No nagledat ćemo se svega ako se ostvari što sam napisao u drugoj temi... bar nekih 130ks u C3 :cool:
 

Franzg

New member
Brutalno ova zadnja kombinacija :) moram priznat da sam baš crnu i sivu na konfiguratoru isprobavo u različitim varijantama, crnu sam točno ovak složio a siva ima puno potencijala ali ova kombinacija gore mi nije nes moze se puno bolje složit ta siva :)
 

Pavel

Lepi™
Nekako najviše volim njegove recenzije a pratim ga još od Carbuyera. :D

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=dyH5Dnlx25w[/ame]

2:05 je dobar! :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Od ovog Bosangog usporednog testa nisam vidio dugo pristraniji test nekom proizvođaču. ali to je i za očekivati od VW Bosne :D

za unutrašnjost reči da je bolje vrtiti stare kotače i i stiskat dugmiče na manualnom modelu zastarjelih tipova upravljanja klimom od digitalnog na dodir :confused:
ali kao što reće ovo je ala Bosna VW usporedni test sa Citroenom.

Za felge na c3 kaže da su plastične nisu plastične več su čelične sa zaštitom ispred odnosno ratkapama koje prate dizajn felni. iako se c3 prodaje i sa nekoliko modela alu felni.

a oni neka strpaju svu ovu opremu digitalnu u škodu pa nek onda dadu cijenu za usporedbu.
nisu spomenuli ledice svjetla dinamiku itd. :thinking:

Nekako najviše volim njegove recenzije
dobre su mu recenzije :palac-gore:
 

Pavel

Lepi™
dobre su mu recenzije
Nekako najprimerenije prosječnom korisniku. Bez puno priče o tehnologiji, snazi, mjenjaču. Naglasak na udobnost, ovjes, praktičnost i ostalo. :)

Meni se C3 jako sviđa, pogotovo ta kombinacija boja iz recenzije. Bijela sa crvenim krovom. Fora autić za grad, uz dobru opremu i benzinca. :D Nadam se da će doći s automatikom.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Do 2020. bi trebao doć potpuno električni C3.
PF1 i EMP2 platforme nisu bile planirane za struju, ali sila prilike će to promijeniti. Živi bili pa vidili.

Nevezani koncepti:
 

Stealth

New member
Dvobojna instrument tabla sa prvog videa - nesto najlepse sto sam video na bilo kom autu. Podseca me na neke retro kombinacije iz sedamdesetih.

EDIT: Proverio sam kako se zove navedena opcija dvobojne table: Hype Colorado. Ima ih jos dve (Metropolitan grey i Urban red), ali ova mi je bas nekako legla.
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da ne otvaram drugu temu...

Prodaja u Europi je zasad njah, ajde, OK. Probit će 200.000 komada sigurno, no i prošli C3 je prve godine imao 230.000 prodanih komada. A prvi C3 je pet godina bio na +200.

No najbolje će dočarat prodaju tek 7. mjesto u klasi. Iza su samo Fiesta i Fabia, koje čekaju nasljednike. A kad ih nasljednici dođu, i to 7. mjesto je upitno :whistling:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Valjda je stvar ukusa, al meni je baš obratno. Pogotovo mi tu Citrać izgleda profinjenije i luksuznije... a i poznavajući kvalitetu materijalau u wagenima nakon dieselgatea...

Za cijene ćemo se morat strpit, mislim da nisu još izašle za novog Polića. Al očekujem minimum 10-15% skuplje u podjednakim modelima.
 

Milosh

Test
Jeste naravno do ukusa. Što se tiče utiska na osnovu izgleda, slazem se sa Daliborom, ali takođe se slažem da su materijali sigurno prefinjeniji u C3..

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Meni najviše upada u oko dizajn interijera kao u kadilaku iz 70-ih.
Imaš kokpit i ručnu na podu, nema centralne konzole. Po meni je ona jedna od bitnijih stvari i jedna od boljih dizajnerskih "obaveza" danas.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Govoriš za Citraća? Pa u tome i je poanta, bit drugačiji. Svi auti su na isti kalup, pogotovo nutra. Trenutne generacija PSA se baš s tim problemom bore, imaju najekscentričnije unutrašnjosti... Pug sa svojom interpretacijom sportskog štiha, a Citroen sa tom komfornom opuštenom filozofijom, inspiriran interijerom Vise.
Još da su se usudili staviti volan na jednu prečku, ili makar na samo dvije...
 

Dalibor

Dado Tornado
unutrasnjost c3 na slici iznad meni osobno izgleda kao najbogatija oprema neceg sto pocinje na 60 000 kn, dok ko pola da ne znam koja je klasa moglo bi proci i za klasu dvije iznad. oboje kosta recimo 120 000 i jasno je koji ce biti medju top 3 u svojoj klasi po prodaji.
c3 su vec presisali i korejci, i usporediviji mi je sa hyundom i10 nego i20. ali to je moj dojam da nisam vozio c3 ni i20 medjutim to su "dojmovi" koji ce privlaciti kupce u salone
 
Na vrh