Prva vožnja

Cutac

Prèkaroš
Da ali ručna je smještena prenisko.
Golf 4, VTS, Panda, Escort, Punto, ..., s razlogom su svi počeli raditi konzole i ručne smještati malo više.
Kada imaš naslon za ruke, on otežava, ali svakako moraš imati proporcije ruku i tijela kao majmun da možeš normalno koristiti ručnu :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jel ti T-Rex u rodu? :D Kakva ručna prenisko, taman u razini šake sa ispruženom rukom.
Meni je gluplje što recimo ni s jednom opremom ne dolazi taj naslon za ruke.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nisam obratio pozornost u životu dok evo ti nisi rekao. Ručna ko ručna, dok je desno i dostupna ruci ja zadovoljan.
Ajde, da je hidraulična i u visini volana, obratio bi posebnu pozornost :D
 

diegos

Well-known member
na C3-I smeta ako su i vozački i suvozački nasloni za ruku spušteni, dok je samo vozački naslon spušten onda je ručka puno lakšte dostupna :D
 

toma

Active member
Ja ne znam kak vi ali mene je tako grdo i nepratkično ovak veliki ekran stavljati u razini instrument table ili čak niže
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
na C3-I smeta ako su i vozački i suvozački nasloni za ruku spušteni, dok je samo vozački naslon spušten onda je ručka puno lakšte dostupna
Smeta... al meni je primjerice savršeno sa samo suvozačkim. Taman se mogu lijepo laktom naslonit, a za šaltanje ništa ne smeta. Da mogu, u svaki auto bi ugradio suvozački ''tuđman'' iz Citraća.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Osnovni model nema LED obrve... baš me iznenadilo. Nije problem, al eto... nema, halogenke unutra.
 

bbozak

Active member
Kad sam pregledavao (nove) Citroene i C3 i C4 su bili festival tvrde plastike. C3 Cactus, pogotovo. Dizajn mi je simpatičan i to sve skupa djeluje malo opičeno i drugačije, ali i dalje je tvrdo, ko da je auto iz 90tih.

"Obični" C4 s ručnom klimom, pa oni gumbi za štelanje jačine puhanja i temperature ŠKRIPE, auto u salonu stoji, a to škripi i zapinje...

Nezz, u toj klasi, Peugeot iznutra djeluje mekanije, a i je.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U kojoj klasi? :D
Peugeot se gura klasu iznad, upmarket, da ne kažem polu premijum :D Tako da je ta razlika unutar koncerna logična.
A i poanta je da se dignu profti... i tu si u pravu sa praralelom na 90te. Mehanički se nažalost nisu odmakli od tih godina.. ne računam naravno eko đinđe minđe i ove mlinčeke što nemogu 200tkm izgurati.

PSA još uvijek izlazi iz krize... do 2020 zarađuju, a ako bude dobro onda će biti i novih auti (C4, C5...)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Viđam ih na cesti tu i tamo, nije da ih nema... al na forumu ni jedne. No doće će maca na vratanca kad problemi krenu :D

Nego... studenti neke umjetnosti u Italiji si dali oduška.







 

HAL9000

New member
meni baš ta središnja konzola ide strahovito na živce, em nema mjesta za noge/koljena em se osjećam ko grobu sve oko mene plastika.
Jedino auto ljepše izgleda ali meni je to bezveze.
Tako da ja dam palac gore i kokpit mi je klasu ljepši od pola.
 

sir.Oliver

Well-known member
ja bih radije AMI 6 ili 8 ..... oni su imali neki svoj šmrnc ... neki imidž .... ovi današnji , ko da ih štancaju u istoj firmi ..... promenim oblik svetala i nije elisée , već je 301 ....
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Odradio prvu vožnju, nije baš duga bila... ali prvi dojmovi su tu. HDi sa 75ks, N1 model na zimskim gumama.
Volan je ubi bože, smeće par excellence... tako je mekan da bi ga trepavicama mogli okretati. Feedback sa ceste je 0, ne postoji. Možda tako nešto odgovara ženama, millenialsima po gradu, ali meni ga uopće nije bilo ugodno voziti. Moguće da bi veće felge, šire sportske gume tu nešto pomogle... ali teško
Naginje se više od starog modela, s tim da je sic tvrđi i cjelokupni dojam mi je neudobniji nego na prastarom C3. Istina, možda sam na starom razradio siceve u tih 200tinjak tkm, ali nema onaj filing sjedenja u fotelji...
Motor potegne praktički isto sa 1/3 i full gasom. Kako čupne na 1500okr, tako nastavi još malo potezati bez ikakvog naknadnog razvoja snage, ičega...
Radi momenta na niskim okretajima se čini da potegne jače od mog starog benz 1.4, ali neznam kako bi završilo da ih se stavi jednog do drugog.

Uglavnom, totalno sterilno prijevozno sredstvo. Nije autonoman, ali da je, gušt vožnje bi bio isti, tj. nema ga po meni. Potpuna suprotnost nekoj ideji vozačkog auta.

Kupio bi ga možda materi kao zadnji auto za po gradu. Al ja ga štapom nebi.

No možda sam pre subjektivan, tko će ga znati...

E da, ima jednu osobinu (nekome prednost, nekome manu)... full je tih, naspram starog C3 govorim. Drugo me više ništa nije ni zanimalo... voz'ga'ća.
 

Cutac

Prèkaroš
tako je mekan da bi ga trepavicama mogli okretati.
Feedback sa ceste je 0, ne postoji.
Najbolja stvar na svijetu za po gradu.

Ne znam jesi li vozio Fiata sa City modom upaljenim. To je fantastično, toliko je lagano za okretati da ga možeš gurnuti da se sam nastavi okretati za oko četvrt kruga, a dodatno nema ama baš nikakvog osjećaja ceste, neravnina, kotača, ...
Za grad vrhunska stvar, makar bih ja da se još lakše okreće.
Istina, na otvorenoj cesti je to nezgodno, po staroj pogotovo, ali C3 je gradski auto, nije ni zamišljen da pruža vozački užitak, već totalno suprotno.
 
Na vrh