Znaci moram se razumjeti u sve da bi posteno popravio auto. Da se razumijem, popravljao bih ga sam,zar ne? Ali dobro,sve u svemu, postoji CFH pa se malo raspitas sto i kako
Ja sam primjetio da kad je parkiran zadnji kraj se spusti na najnižu razinu. Dođem na posao, parkiram, uđem u zgradu kad svako malo netko pita šta je s autom, zašto mi leži na zadnjim gumama. Prva pomisao, propao ovjes. Upalim ga, on se izravna. Ugasim on propadne.
Nakon par dana otvorim prtljažnik, tamo nekakva kutija sa robom. Možda nekih 10 kg ako i toliko. Ja izbacim to van, zatvorim. Idem već zvat majstora, s kumom sam se čuo, kad on izravna. Valjda je zbog tereta bio spuštao se da smanji pritisak.
Inače, pričao sam s majstorom kod kojeg uvijek idem (radio je dugo godina u Citroenu) o ovjesu. Kaže da najčešće je zapravo stvar struje (akumulator, osigurači i elektrika). Jer ima nekakav zaštitni sustav i kad nešto s elektrikom ne štima to se odrazi i na ovjes. Ima takav svojevrsni mehanizam. Nakon toga obično su senzori visine u pitanju.
Može se dogoditi i da procuri ali to se vidi, bilo po mrljama ili se vidi da je sam amortizer nauljen.
Nisam bio u CIB-u, neću ništa reći protiv njih ali mislim da možda malo pretjeruju. Ja kad sam svojedobno zvao za onaj ekran (narančasti LCD na kojem su radio postaje i to), tražili su me 2100 za njega, pa za ruke, pa još kao oko 1000 i nešto za plastiku jer moraju vaditi sve van (ona plastika koja se proteže i preko ventilacije suvozača) itd.
Meho se samo nasmijao, kaže uzmeš display, skineš plastiku, staviš display i vratiš plastiku. Iste je dimenzije, plastika nije oštećena ali to je normalno. Probaj prvo ove bezbolne metode.
no da bi se to dogodilo u vožnji, razina tekućine bi trebala biti iznimno niska
Turbo glupo pitanje. Hoće li BC javiti ako je niska razina LDS tekućine?
Hyper Turbo gluplje pitanje. Oni aditivi za FAP (tekućina), nju na blef dolijem ili isto javi kad je količina niska?
Isprike na offtopicu.