C5 II Propao ovijes

vborovic

C5 modifikator
Ako se dobro sjećam, na X7 ne postoji specijalizirana indikacija niske razine hidroulja ili FAP tekućine, nego su prikazane greške na ekranu tipa kvar ovjesa i kvar anti-pollution sustava ... zato se rade redovni servisi s dijagnostikom gdje mehaničar treba očitati vrijednosti i provjeriti parametre rada ... tekućina za FAP se ne dolijeva na blef, a dok se dolijeva, to se mora upisati preko dijagnostike (nova količina)
 

Wuki

Novi èlan
Indikacija za razinu ulja ne javlja ali za razinu FAP tekućine javlja.Kada je razina tekućine pri kraju piše ti "particle filter additive level too low"
 

vborovic

C5 modifikator
ali za razinu FAP tekućine javlja
S time da, to treba uzeti s rezervom ... ja ti mogu isprazniti FAP tekućinu, u sustav kalibrirati da sam natočio 2 litre, i ti ćeš se voziti ne znajući da tekućine u stvari nema ... ne postoji senzor mjerenja razine, nego aproksimacija na temelju unosa mehaničara i izračuna koliko je proces spaljivanja bio u pogonu, odnosno procijenjena potrošnja FAP teućine
 

Vedri

New member
@vborovic
nisam primjetio ulje ispod auta. Prije je stajao tjedan dana, ali nisam gledao. Odozdo mi je sve zahrdjalo kada gledam ispod. Moze biti i senzor i svasta
Mislim da je netko na forumu spomenuo da je isti sistem za kocnice i ovjes. Da li je to tocno, jer su mi mijenjali ulje za kocnice na servisu.
Na kraju, svakako cu otici u servis. Ima li netko preporuku za ZG zupaniju? Auto inace servisiram u Ceskoj.
by the way, danas mi se to opet dogodilo u voznji, a kasnije kada sam bio parkiran, ista stvar. pumpa je pocela raditi i auto se nije taj puta dizao polako, nego je u jednom trenutku poskocio i nastavio se dizati. Kao da je nesto zastekalo ili zahrdjalo :confused:
 

vborovic

C5 modifikator
Mislim da je netko na forumu spomenuo da je isti sistem za kocnice i ovjes.
Servo volan i hidro ovjes su isti krug, kočnice su odvojene. Sad mi je sinulo, s obzirom da se radi o hidrauličaru, da ti nije možda servo letva procurila? Koliko km ti ma auto trenutno?
 

Vedri

New member
sada ima 180 tkm. inace, servo mi je od pocetka malo cudan. vec pri malim brzinama postane tvrd. nakon sto ga malo cimnem lijevo-desno popusti i bude normalan (mekan). to traje otkako sam ga kupio (prije 16 mjeseci sa 126 tkm). pod volanom nisam ni gledao.
kako mogu provjeriti razinu ulja? koliko sam skuzio sa foruma, bas i nije trivijalno.
 

Vedri

New member
E... ulje je skroz OK. Znaci - ne pusta.
Slijedeci daljnje korake moze biti senzor visine ili regulator tvrdoce.
Ako postoji negdje slika senzora visine i kako da provjerim njegovu ispravnost... To mi se trenutno cini kao naizglednija opcija. Mogu li recimo staviti neku plocu ispod njega, pa da se podigne?
Da li bi instrument registrirao neispravnost, buduci da su na servisu rekli da je dijagnostika OK.
Hvala.
 

Brruno

Well-known member
Ako ti je aku star 4 godine i vise mijenjaj. Neovisno o ovjesu. Ljudi imaju gremline zbog toga. Usput ces eliminirati uzrok u akumulatoru pa krenes dalje.
 

Brruno

Well-known member
Eto vidite. Ne znam,ali ako je stvar u uvaljivanju onda je stvarno nekorektno i ne znam kakva je korist od toga jer se sve kad tad dozna. A onda dođeš na loš glas i polako padaš. Ako je stvar u površnoj dijagnozi onda i to nije dobro jer je najlakse na tuđim leđima eksperimentirati i učiti posao ali je barem slučajno. Svejedno je loše.
 

Brruno

Well-known member
Odgovorio sam na post prije " vidis " :D. Ako smeta izbrisem taj dio da se ne zbunite bezveze :)
Hvala svima na pomoći. ;)
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Ako smeta izbrisem taj dio da se ne zbunite bezveze
sve pet vratia sam se nazad pa sam pohvatao problem sa servisom i izmišljenim kvarom ?

To je istina dobar glas se dalko čuje a loš još dalje :grin:

vjerojatno neko probava iskoristiti situaciju kako je gore opisao cutac.
osobno nemam s tim problema a baš idem u cib ali eto različita iskustva.
 
Na vrh