Produženo jamstvo

liberty

Well-known member
Baš me zanima kako to funkcionira kod marki koje daju 5 ili čak 7 godina garancije? npr. hyundai, kia itd. ili su svi isti?
ne znam
nemam iskustva s tim markama
imam iskustva s škodom, fordom i citroenom s time da samo s fordom nije bilo potrebno ništa popravljati u garanciji
a škoda i citroen......rade se ludim kad nešto treba riješiti u garanciji. 100x dođeš za istu stvar, uvijek neke isprike, pa polovično riješe ili ne riješe i mole se da ti prođe garancija pa da te deru dalje
 

nitrozg

Member
Te produžene garancije nisu izmišljene bez veze,sve se smišlja samo da se otme što više love.Kaj bi to meni trebalo krepat na autu za sto tisuća km i pet godina da ne bi mogao pokrit sa tom lovom,naravno ako i krepa.Još kad bi tu garanciju plaćao servisu ajde de,ali to plaćaš zastupniku koji nema veze sa dotićnom državom i ljudima koji žive u njoj,konkretno lova se sljeva u blagajnu francuza.
mislim da se ne plaća citroenu produžena garancija, nego se kupuje osiguranje. Znaći nekoj osiguravateljskoj kući koja pokriva troškove kvarova. :twisted:
 

liberty

Well-known member
ubrzo mi ističe 2 godišnje jamstvo
u te 2 godine sam primjetio da je auto jedino imao sitnijih problema s ovjesom i da bi takvih problema moglo biti i u buduće (uporišta amortizera i sl.)

zanima me da li netko od vas zna - koji dijelovi ovjesa i do koje kilometraže su obuhvaćeni osnovnim odnosno produženim jamstvom

zaintrigiralo me na početku ove teme gdje je napisano da spone, krajnici i sl. ne ulaze u jamstvo iznad određene kilometraže - gdje se to moe pročitati koliko km/vremenski jamstvo pokriva npr. spojku (dvomasenu), spone, krajnike, letvu volana

malo mi je blesavo da se kupi auto s jamstvom 2 godine/100.000 km, a da mi onda unutar te dvije godine kažu - e ne možemo vam zamijenisti krajnik/sponu jer ste prešli npr. 40.000 km

ako netko zna točno na šta se odnosi ili ne odnosi jamstvo, odnosno koliko km priznaju jamstvo za te potrošne dijelove - bio bi zahvalan!

:)
 

deda

New member
Najbolje pošalji mail na Citroen Hr,jer sve kaj ovi krekeću u servisima,poslije nema veze sa stvarnošću.
 

liberty

Well-known member
još mi nitko iz Citroena nije odgovorio na upit

malo sam tražio po Internetu
i našao sam par zanimljivih letaka iz Velike Britanije
gdje se pozivaju na osnovne jamstvene uvjete u smislu da produljeno jamstvo pokriva ono što i osnovno jamstvo
ali kod osnovnog jamstva u rubrici što ono ne pokriva piše: ne pokriva "ball joints" "wheel bearings" stc. tj očito ne pokriva neke dijelove ovjesa i dr. ----------i šta je to dr.

znači ispada - doplatiš produljeno jamstvo, a ne znaš točno što ono ibuhvaća - selene prednjeg ovjesa očito ne (bearings), ovo ball joints je pitanje kako bi se kod nas prevelo (da li samo kao spone, krajnici, dokrajnici itd)

mene konkretno upravo to produljeno jamstvo muči za prednji ovjes, letvu volana i stup volana
mislim da mi unutar npr. 36 mj i 70.000 km neće prdnuti turbo ili npr. brtva glave, ali ako ode letva volana.........koja košta ko "pola" auta, a ona spada pod ovo "i dr. tj. etc." e onda........

e da .... nigdje na Internetu nisam našao koliko to produljeno jamstvo košta za Berlingo

šta bi vi napravili:
auto mi ima 48.000 km i uskoro 2 godine
da li da nadoplatim za još 1 godinu jamstva (pretpostavlja da je to 2000 kn) koja traje do 70.000 km (pretpostavlja da ću u toj dodatnoj godini doći do cca 62.000 km) ili da to ne radim jer će se ionako izmotavati i u toj narednoj godini ako bude nešto trebalo mijenjati pod jamstvom (kao što to redovno čine, barem po mojem iskustvu)

vruć dan za moje teško razmišljanje...
 

Dalibor

Dado Tornado
nakon više od 50000 i 2 godine sigurno ti nitko neće priznati greške na stvarima koji se troše kao što su dijelovi ovjesa...
prilikom produženja jamstva priznali bi ti nekakve motoriće, klapna, letve volana...
da auto ima 10000 i prošlo je tih 2 godine još bi se isplatilo produljiti jamstvo ali i tada bi vjerojatno bilo natezanja oko nekih možebitnih kvarova...
 

liberty

Well-known member
budem se raspitao direktno u servisu vezano uz produljeno jamstvo

malo sam detektirao gdje mi je luft u ovjesu - čini mi se da se radi o luftu spone volana u dijelu gdje spona "ulazi" u letvu volana (desna spona)
 

deda

New member
Jeli to misliš na Berlinga?Ja nisam imao produženo jamstvo,a moj je 2.0 koji ima teži motor.Od kvarova je bilo samo jednom regulator ventilatora kabine,el. brava vozačevih vrata i lajtung razvodne rampe ubrizgavanja.Brava i regulator je bio u jamstvenom roku,a lajtung na nekih 180 000km,koštao 130 kn.
Na 200 000 promjenjeni prednji amortizeri,prednje vilice,stabilizator štangice.Do tada je potrošio 4 garniture guma,1 akumulator,dva kompleta prednjih diskova ,3 kompleta prednjih ploćica,jedan veliki servis motora.Evo sada ima 230 000km i moram promjeniti kvačilo,jer je prosvirao druk lager.Misliš da bi ti trebalo produženo jamstvo?E,da zaboravio sam da sam nema dugo morao promjeniti gas sajlu.
 

liberty

Well-known member
Jeli to misliš na Berlinga?Ja nisam imao produženo jamstvo,a moj je 2.0 koji ima teži motor.Od kvarova je bilo samo jednom regulator ventilatora kabine,el. brava vozačevih vrata i lajtung razvodne rampe ubrizgavanja.Brava i regulator je bio u jamstvenom roku,a lajtung na nekih 180 000km,koštao 130 kn.
Na 200 000 promjenjeni prednji amortizeri,prednje vilice,stabilizator štangice.Do tada je potrošio 4 garniture guma,1 akumulator,dva kompleta prednjih diskova ,3 kompleta prednjih ploćica,jedan veliki servis motora.Evo sada ima 230 000km i moram promjeniti kvačilo,jer je prosvirao druk lager.Misliš da bi ti trebalo produženo jamstvo?E,da zaboravio sam da sam nema dugo morao promjeniti gas sajlu.
da, na berlinga - c3 više nemam, prodao ha u dobre ruke

pa ne znam - iskreno strah me samo letve volana i stupa volana - ovi novi kod kojih ovjes potječe od c4 su malo osjetljivi - odlaze im elementi ovjesa

kad kažem strah za letvu i stup volana - prvenstveno zato što sam čitao da su ti originalni dijelovi iznimno skupi:shock:

čitao sam već što si mijenjao na svom berlingu - tvoj je stvarno vječan, ali to je stari provjereni motor....ovo danas hdi, pa turbo, pa sito uljne pumpe, pa štatijaznam....e tu sve može otići dok kažeš keks

blaženi stariji auti s mehaničkim servom, bez viška ventila i s jeftinim rezervnim dijelovima....da je bilo starog berlinga za kupiti, i to benzinca, ne bi dvojio

ovaj moj je odličan i zaista komotan, ali jednostavna tehnologija je ipak bolja, pto manje toga i što manje elektrike je jedini ključ za dugovječnost i veliku kilometražu. sve ostalo je puka sreća
 

deda

New member
Ako ta letva baš i crkne,sumnam da košta više nego što bi dao za produženo jamstvo,ali to nije sve,obavezan si i dalje ići u ovlaštene servise,a to ćeš se naplačat za 5 letvi.Ne rikavaju auti samo tak,ako se normalno voze i održavaju,pusti priče,tko zna kaj ta raja radi sa autima,pa im je sve krivo,samo ne oni.Baš da i zatreba,sada smo u EU pa možeš skoknut u Digićiju i skinuti sa nekog rabljenog za sitne novce.Autu treba dati,ono što treba i ne ulagati u ono što nije neophodno i služiće te dobro.
 

Marko

Well-known member
To ti je to kaj deda piše ukratko. Ak produžiš jamstvo i uz to imaš neku lažnu sigurnost i k tome moraš u ovlašteni u kojem znaš i sam kakve su cijene rada i materijala, ovak fino po katalogu kupiš novi dio ili čak rabljeni ovisno o kojoj komponenti se radi te ti reparaturu izvrši neovlašteni servis specijaliziran za francuska vozila recimo.

Èekam da naletim negdje na divna iskustva vlasnika Kia vozila koji imaju Kia-ino 7 godišnje jamstvo... :weeabooface:
 

liberty

Well-known member
najljepša hvala svima na odgovorima
kao i obično. Deda i Marko i Dalibor - glas razuma, hvala vam na kratkim i jasnim odgovorima, cijenim to
bio na servisu - nema lufta, tj. sve je u granicama tolerancije
reda radi, kad sam već započeo ovu temu iznova - pitao sam i čekam odgovor koliko bi me koštala dodatna 1 godina jamstva za dodatnih 20.000 km
no, neću ga uzeti jer....sve ste napisali: cijena rada i materijala, meni relativno daleko ovlašteni servis (150 kn troška) itd.

Hvala:)

edit: 36 mj/70.000 km = 1.250 kn (PDV uključen), s time da jamstvo treba produljiti 20-ak dana prije isteka osnovnog jamstva
 
Na vrh