Produženo jamstvo

Matija

New member
Uspio sam dobiti neke osnovne informacije o produženom jamstvu u Citroenu.

Cijena, a to je najbitnije, ovisi o više faktora. Svaki servis bi trebao imati konfigurator, pa ćete nažalost morati ići pitati osobno tamo.

Cijena ovisi o modelu vozila, broju mjeseci koliko će trajati jamstvo i broju kilometara koje će jamstvo pokrivati. Taj cjelokupni model sami birate prema svojim željama i potrebama, bitno je da se pokrijete što bolje, jer se gleda ili mjeseci ili kilometraža, pa što prije istekne.

Konkretno, ja sam išao na model 20 000km godišnje, pa je ispalo ovako:
- 36 mjeseci ili 60 000 km - 2000kn
- 48 mjeseci ili 80 000 km - 4000kn
- 60 mjeseci ili 100 000 km - 6500kn

Sve cijene su sa PDV-om, a broj mjeseci je zapravo osnovno + produženo jamstvo: 36 mjeseci je tako prve dvije godine + dodatno još jedna godina. S tim da bih ja vjerojatno uzeo model 60 mjeseci (3+2) ili 120 000km, da budem sto posto siguran, jer sada radim 18-19 tisuća godišnji prosjek, što se lako da malo povećati.

Što se same garancije tiče, pokriva se sve isto kao i u prve dvije godine. Iznimka su potrošni dijelovi, gdje spadaju recimo i elementi ovjesa (uporne spone, krajnici, itd.) na koje i inače ne važi garancija 2 godine, nego nešto manje.
 

deda

New member
Za 5 godina za te novce i toj km da moram uložit 6 500kn,nikad nebi ni kupio takav auto.Još tome treba pribrojit i cijene obaveznih servisa da bi ti garancija vrijedila,fala ljepa na takvoj garanciji.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Za 5 godina za te novce i toj km da moram uložit 6 500kn,nikad nebi ni kupio takav auto.Još tome treba pribrojit i cijene obaveznih servisa da bi ti garancija vrijedila,fala ljepa na takvoj garanciji.
imaš prav Deda
ne isplati se novog kupit
ak već hočeš novog, onda dve tri lete starog, sa 20-50tkm
da i ne pričamo koliko jeftinije nego novi, a taman razdelan
ja kad kupujem auto, kupujem da ga teram, a ne razrađujem i mislim o servisima i garancijama..
 

liberty

Well-known member
imaš prav Deda
ne isplati se novog kupit
ak već hočeš novog, onda dve tri lete starog, sa 20-50tkm
da i ne pričamo koliko jeftinije nego novi, a taman razdelan
ja kad kupujem auto, kupujem da ga teram, a ne razrađujem i mislim o servisima i garancijama..
slažem se ....iako sam oba trenutačna auta kupio nova...idući to neće biti
frend mi je dobar mehaničar a ovako moram za svaki servis u ovlašteni koji mi je daleko
pa veliki gubitak cijene..

idući auto je definitivno polovni
 

Krky

Lakerski profesionalac
slažem se ....iako sam oba trenutačna auta kupio nova...idući to neće biti
frend mi je dobar mehaničar a ovako moram za svaki servis u ovlašteni koji mi je daleko
pa veliki gubitak cijene..

idući auto je definitivno polovni

ja 2-3 godine star, još uvijek smatram novi auto
ako nema oštečenja, garažiran, servisiran, imaš bolesnika kaj novo čuva bolje nek svoje oko, znam jednog kaj mu je sobu napravil, a ne garažu, iz svojeg dnevnog otvara vrata, ja mislil ide u spavaču sobu a ono blatobran naviruje, ja se dignem, imam kaj za videt, keramika ko u kupatilu, a toplije nego u dnevnom LOLLOL
 

Nicol

AK HBT Racing
kad vas slušam kakve probleme imate s novim autima, definitivno više nikad nebi uzela novi... ne isplati se jednostavno... frendu je na novom cliu već 2 puta elektronika zapalila pola auta i oni to ne pokrivaju... ma... šrot
 

ccccxm

New member
kad vas slušam kakve probleme imate s novim autima, definitivno više nikad nebi uzela novi... ne isplati se jednostavno... frendu je na novom cliu već 2 puta elektronika zapalila pola auta i oni to ne pokrivaju... ma... šrot
Vidiš moju garažu nema bolje neg stara kola...:palac-gore:
 

deda

New member
Bum vam slikal,kak ja imam garažu,svaki put kad idem na zahod škicnem kroz vrata na Amia,he,he,toplije mu je nego meni.To inaće nije dobro ak se auto svaki dan vadi iz garaže i vozi po vani,strune za čas od promjena temperature,ili ga ušuškaš do proljeća,ili mora biti vani stalno na suhom pod krovom.
 

igor

New member
Rabljeni auto zakon :palac-gore: novi neisplativo, zakaj? zato kaj u vrijeme garancije mjenjaju samo ono kaj je nužno da auto ide i pali i naravno ono kaj se pokvari, a kad istekne garancija i kad dojdeš na servis "tri dana ti nabrajaju kaj sve treba mjenjati" jer naravno sad sve plačaš i svog žepa a dosad to nije trebalo mjenjat :confused:
 

igor

New member
A kak bi vi kupovali rabljene afteke da nema onih koji kupuju nove ? :p:D
To si upravu, ne velim ja niš nek kupuje ko more i oče tj. ko ima viška love firmu ili slično, ja se ne bunim ja imam auto star 24 godine i dobro me služi a vlasnik koji ga je kupil novoga to je bilo u jugi a tad su bila neka druga vremena :grin:
 

Marko

Well-known member
Nesreća je jedino da se sad sve manje novih autića prodaje, izgleda da ćemo mi još jedno vrijeme voziti staro ali provjereno.

A ove nadoplate za dodatno jamstvo su nepotrebni trošak. Bolje dati godišnju članarinu za HAK koji vrijedi po cijeloj Evropi il samo za HR (šlep, popravak, smještaj) nakon kaj ti istekne tvorničko jamstvo! Bolje to nego da servisima tankaš lovu kroz tih par godina, ali opet ima nas svakakvih pa poštujem mišljenje onih koji se na produženo jamstvo odluče.
 

liberty

Well-known member
Rabljeni auto zakon :palac-gore: novi neisplativo, zakaj? zato kaj u vrijeme garancije mjenjaju samo ono kaj je nužno da auto ide i pali i naravno ono kaj se pokvari, a kad istekne garancija i kad dojdeš na servis "tri dana ti nabrajaju kaj sve treba mjenjati" jer naravno sad sve plačaš i svog žepa a dosad to nije trebalo mjenjat :confused:
točno to
uvijek ista priča
nebrojeneo puta mi se to ponovilo:twisted:
 

deda

New member
Te produžene garancije nisu izmišljene bez veze,sve se smišlja samo da se otme što više love.Kaj bi to meni trebalo krepat na autu za sto tisuća km i pet godina da ne bi mogao pokrit sa tom lovom,naravno ako i krepa.Još kad bi tu garanciju plaćao servisu ajde de,ali to plaćaš zastupniku koji nema veze sa dotićnom državom i ljudima koji žive u njoj,konkretno lova se sljeva u blagajnu francuza.
 

liberty

Well-known member
Te produžene garancije nisu izmišljene bez veze,sve se smišlja samo da se otme što više love.Kaj bi to meni trebalo krepat na autu za sto tisuća km i pet godina da ne bi mogao pokrit sa tom lovom,naravno ako i krepa.Još kad bi tu garanciju plaćao servisu ajde de,ali to plaćaš zastupniku koji nema veze sa dotićnom državom i ljudima koji žive u njoj,konkretno lova se sljeva u blagajnu francuza.
da, a servis i dalje ima restrikcije kad ti ode neki dio u garanciji i za sve trebaju pitati managera u citroenu da li može ili ne
još gore je kad je kriza pa stišću na sve strane
što se mene tiće - bolje da auto uopće nema garanciju pa da mi košta još 10000 kn manje jer se ionako u garanciji uvijek izvlače i 100 puta moraš doći da ti nešto zamijene....i uvijek se izmotavaju...a kad prođe garancija, čast izuzecima, mijenjaju ti redom sve dijelove jer na taj način dijagnosticiraju kvar

kažem čast izuzecima...ali u moju kuću nikad više novi auto....samo se uzmotavaju kad im kažeš da nešto poprave
 

deda

New member
Nov ili rabljen auto je za svakog individualna stvar,svak zna što može i hoće,tak da se oko toga ne vrijedi raspravljat.U zadnjih 18 godina sam kupio tri nova auta,tek sad vidim da sam bil glup i bacil novce bez veze,a još stim da nisu osim jednog bili na kredit i dobil sam ih po nevjerojatno niskoj cijeni (to me i zajebalo za takve odluke).I što sad imam od njih,niš ne vrijede taman da ih nisam ni vozio,a za tu lovu sam si mogel osigurat daleko kvalitetniji život.
"Dok djeca imaju novce i kramari trže"
 

c4 power

New member
da, a servis i dalje ima restrikcije kad ti ode neki dio u garanciji i za sve trebaju pitati managera u citroenu da li može ili ne
još gore je kad je kriza pa stišću na sve strane
što se mene tiće - bolje da auto uopće nema garanciju pa da mi košta još 10000 kn manje jer se ionako u garanciji uvijek izvlače i 100 puta moraš doći da ti nešto zamijene....i uvijek se izmotavaju...a kad prođe garancija, čast izuzecima, mijenjaju ti redom sve dijelove jer na taj način dijagnosticiraju kvar

kažem čast izuzecima...ali u moju kuću nikad više novi auto....samo se uzmotavaju kad im kažeš da nešto poprave
Baš me zanima kako to funkcionira kod marki koje daju 5 ili čak 7 godina garancije? npr. hyundai, kia itd. ili su svi isti?
 
Na vrh