Problemi u radu HDi, trokiranje, trzanje, gubitak snage

Pippa

New member
Pozdrav! Ako mi ne pomognete ja ću ga zapaliti! Prvu situaciju koju sam imala jeste da je jedan dan u vožnji izgubio gas i nakon što sam ga ugasila i ponovo upalila auto je bez problema vozio nekoliko dana. Nakon toga, jedno jutro samo nije htio da upali, da bi majstor ustanovio da je samo malo povukao zrak. Od tog trenutka on više ne prima gas nikako a majstor nema pojma o čemu je riječ. Provjeravao je papučicu gasa i kaže da je ona ok. Majstor sada sumnja i u procesor, mada ja njemu više ništa ne vjerujem :mad: jer je auto kod njega već deset dana a nema nikakvog pomaka. Imate li ideju šta bi moglo da bude i ako je procesor koliko bi to moglo da košta? :confused:
 

Olaf

New member
1. Koja je godina auto
2. Koji je motor u autu
3. Koliko km ima
4. Dali ste radili dijagnostiku da ocitate greske koje ga muce
5. Sve navedeno odmah napisite a ne da blejimo i nagadamo podatke
 

Pippa

New member
Godina: 2003
Motor: 1.4 disel
Prešao je oko 120 000
Dijagnostiku sam radila i na kompjuteru pokazuje da je papučica gasa, mada je kao što sam rekla majstor provjerio papučicu (stavljao je u drugi C3) i radila je bez problema
 

Olaf

New member
Nevjerujem da je pedala gasa, prije tlak goriva ili nesto sa zrakom. Ako se racunalo gubi lagano treba zveknut novi softver u auto. A jeste gledali otkud je povukao zrak? Kakva su crijeva izmedu filtera i visokotlacne pumpe, nalaze se ispod kucista filtera zraka.
 

Pippa

New member
Nevjerujem da je pedala gasa, prije tlak goriva ili nesto sa zrakom. Ako se racunalo gubi lagano treba zveknut novi softver u auto. A jeste gledali otkud je povukao zrak? Kakva su crijeva izmedu filtera i visokotlacne pumpe, nalaze se ispod kucista filtera zraka.
Ne znam šta je majstor gledao ni da li je gledao crijeva koja ste pomenuli.. Znam samo da je taj dan kada nije htio da upali pritisnuo nekakvu pumpicu :eek: i auto je upalio...

Samo još da napomenem da je greška koju je kompjuter pokazivao (ne znam koja je bila šifra) jeste kao "niska papučica gasa"...
 

Olaf

New member
Nije to to (krivo je greska ocitana jer pretpostavljam da nije originalna dijagnostika) to je nizak tlak goriva jer papucica nemoze takvu gresku imat, treba ispitat visokotlacnu pumpu i senzor na rampi goriva a najbanalniji kvar je cesto u kucistu filtera goriva. Kad je mjenjan filter goriva? Ovo sto je pumpicom napumpao gorivo pa je upalio znaci da su crijeva pukla pa vuce zrak
 

Pippa

New member
Filter goriva je zamjenjen 02.04.2011 što znači nedavno...Laky, ako je povukao zrak da li to znači da su 100% pukla crijeva jer mi sada pali normalno, i da li zrak može da povuče iz nekog drugog razloga a da su crijeva ok?
Ma da ne dosadjujem više, hvala mnogo na detaljnoj pomoći i pokušaću da iskoristim ove upute da provjerim da li je ok sve što ste nabrojali ali prvo što ću da uradim jeste da odšlepam auto drugom majstoru :D Javim se ako problem bude i dalje aktuelan...
P.S Laky, moj muž kaže da bi najradije auto dao tebi da ga pogledaš :)
 

Olaf

New member
Ako nisu nikad mjenjana potrosena su od vibracija u svakom slucaju, gle treba krenut od pocetka i dio po dio ispitat
 

Dalibor

Dado Tornado
Prvu situaciju koju sam imala jeste da je jedan dan u vožnji izgubio gas i nakon što sam ga ugasila i ponovo upalila auto je bez problema vozio nekoliko dana...
Nakon toga, jedno jutro samo nije htio da upali...
s dovodom goriva ti neš ne štima
 

Olaf

New member
Nije majstor kriv jer nitko nemoze znat sve a ja imam iskustva s tom markom i lakse mi je naci kvar nego nekome tko radi sve aute i nekuzi se
 

XSARA VTS

New member
Znam jednog čovjeka isti auto isti motor . čađa mu se nakuplja pod poklopac ventila i začepi ventile pa onda skidaju poklopac sve očiste ispušu i vozi dalje neznam koliko valjda dok se ponovo ne nakupi pa isti postupak nisam pitao zašto se do događa samo znam da to rade jer im je jeftinije nego raditi glavu koliko sam skužio nemojte me držat za riječ ! Vidio sam auto kad su radili to je čađe ravno sa ventilima ali nemora značit da je isto kao na ovom o kojem se vodi tema.
 

Pippa

New member
Hvala vam ljudi na komentarima. S'obzirom da od ovoga majstora nisam imala koristi odlučila sam da auto ipak odšlepam u ovlašteni servis, pa koliko god da košta samo da otkriju u čemu je problem. Javim vam gdje je puk'o kvar :)
 

Grunf

New member
Meni ponekad dok ja auto hladno ( nije bitno lito ili zima ),nece da prima gas tj.kao da preskace male dire na kojima se gusi i oce da se ugasi.Nakon par minuta rada tj. kratke voznje do iduceg semafora sve bude ok?
 

Vash

New member
To i mene hebe, tj. nedavno opet počelo.

Al briga me, kad uđem u auto odmah ga upalim, dok stavim radio, vežem se, upalim svjetla i krenem obično se komp već dobije i nemam problema.
 

Pippa

New member
Evo mene javljam se kako sam obećala... Tek danas auto je izašao sa servisa. Već više od dvije sedmice je bio kod njih jer nisu mogli da pronadju kvar. Provjeravali su sve redom i u jednom momentu su mislili da je kompjuter ali na svu sreću on bio je ispravan. Na kraju se ispostavilo da je voda od hladjenja kapala na instalacije i da je to bio uzrok ne primanja gasa ( ne znam jesam li dobro objasnila, valjda ćete znati o čemu se radi :)) U servisu su nam rekli da jednom godišnje imaju ovakav slučaj i da im treba vremena da pronadju uzrok. Eto, poslije mjesec dana čekanja ispostavilo se da je u pitanju glupost (barem se nadam da je to to i da mi se ovo više neće dešavati). Hvala svima još jednom na sugestijama!!!! Pozdrav!
 

s.ranger73

New member
E pa evo i jednog člana koji je kao i naša Pipa s istim poblemom na C3 otišao još u prosincu 2010 na OVLAŠTENI SERVIS jer je kompjuter uslijed ne primanja gasa nekih prvih 6 km ( bilo toplo ili hladno, čak sam ujutro se ranije ustajao u kao fol pustio prema nekim savjetima da auto radi prije kretanja) a onda kao da ga nesto probije pa krene kao munja i nema kasnije nikakvih problema....pokazivao grešku EGR a.
Èak je probano i ugasiti auto pa ponovo upaliti...ništa.
Nekada se upalila lampica motora a nekada ne???:hm:
Da bi ispalo da nije EGR nego su mi NAVODNO na motoru čistili minimum:whistling:plaćeno uredno cca 400 kuna za nepostojeći dio posla, da bi opet niti tjedan dana nakon toga ponovio se isti kvar.
Opet u servis i od toga dana počinje trakavica koja traje još i danas...:wtf:
Svaki puta bi auto priključili na komp. pa je do sada mijenjano na autu i nekakav vakumski predventil koji je smješten prije EGR-a ( plaćeno opet 400 kn) pa je auto opet niti za tjedan dana opet pokazao isti kvar:whistling:
OPET u servis pa je sada auto ostao nekoliko dana kod njih...raskopaše mi cijeli motor da auto nakon 4 dana nije htio ni upaliti...mrak mi je pao na oči!!!:eek:
5 dan rekoše KONEKTOR i uredno naplatiše 700 kn...:disgusted:
Da bi isti dan nakon niti 20 km auto opet pokazao ISTI KVAR ...a sada je Rujan 2011 :whistling:
Auto vraćen u servis... moja SUMRAK SAGA se nastavlja...auto nakon 6 km opet pokazuje kvar pa ga opet vraćam u servis i ponovo bez vozila gotovo tjedan dana pa me je prijemnik nazvao jedan dan ujutro i nježno mi prioćio NOVI POPRAVAK I novi trošak u iznosu od 1400 kn ( mijenjali kutiju sa osiguračima):twisted:LOLLOL već sam lagano lud kada odlazim po auto i uz pomoć pravnog savjetnika ne plaćam ništa apropo prijašnjeg naplaćenog a ne popravljenog auta...
Da bi jutros nakon tjedan dana auto opet pokazao isti kvar samo sada više nemam snage ni ideje šta dalje napraviti???:confused:
POMOÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
 
Na vrh