Problemi sa "spremnikom energije"

Mirage

Well-known member
Da li ti se uopće prikazuje zeleni A na tabli? Meni ne radi start stop od kada sam kupio auto. Ali opet ima trenutaka kada piše da je OFF, a i kada svijetli zeleno A, pa svejedno ne radi. Osobno me ne dira, jer bi ga isključivao.
Ako si meni postavio pitanje meni se javi poruka na tabli ali ja nemam zeleno A, imam zeleno eco, poruka se javi auto ostaje raditi zato što je akumulator loš u zadnje vrijeme i dosta lošije pali nekada nema ni snage da ga okrene do kraja ali želim taj akumulator musti do kraja.
 

Avladis

Member
Ako se ne varam, negdje sam pročitao da sustav start-stop mora zadovoljiti 26 kriterija da bi ispravno radio. Napunjenost odnosno stanje akumulatora je samo jedan od kriterija. Vanjska temperatura, temperatura motora/rashladne tekućine,...bla bla bla
Dakle, ako se ne pali sustav, ne znači da je do akumulatora.
PS- budi sretan što se ne pali! Samo izmjena nosača motora, koji od dodatnih vibracija prvi odlaze, izbije ti toliko novaca iz novčanika koliko nećeš uštediti na 200.000 km gradske vožnje. Zamašnjak, potrošnja ulja, AGM akumulator,...
Uglavnom, to je samo štos kako zadovoljiti kriterije emisije štetnih plinova koji svi plaćamo jako skupo.
 

Mirage

Well-known member
Da znam da je hrpa kriterija koje mora zadovoljiti ja sam već i zaboravio da imam start stop sistem jer duže ne radi nego što je radio, ali ova zadnja dva dana minusa je jedva upalio i primjetno je brzina kojom elektropokretač pokreće motor je znatno manja nego prije.
 

Avladis

Member
Da znam da je hrpa kriterija koje mora zadovoljiti ja sam već i zaboravio da imam start stop sistem jer duže ne radi nego što je radio, ali ova zadnja dva dana minusa je jedva upalio i primjetno je brzina kojom elektropokretač pokreće motor je znatno manja nego prije.
Po svemu sudeći, za mijenjanje je.
Meni su zadnja dva akumulatora riknula po ljeti na 30 stupnjeva. Ja sam ga našao za cca 950 kn na akciji. Obrati pozornost na dimenzije. Ako se dobro sjećam mora biti 278xneštoxnešto. Ništa drugo ne paše. Naravno, uz to pazi da je agm i da polovi odgovaraju.
Ja sam sam mijenjao. Treba se malo pomučiti sa skidanjem kompjutera sa akumulatora i sa odvrtanjem šarafa na nezgodnim mjestima, ali može se. I nisam morao raditi BSI reset.

Sretno
 

Mirage

Well-known member
I ja planiram sam mijenjati na Citroenu je malo zajebancija skinuti sve što su nakalemili na akumulator, ali može se koristiš kablove za pomoć pri paljenju u postupku promjene i nema problema s resetom bsi. Ne bi mi bilo prvi put da tako radim. A ne mijenjam ga dok ne rikne ili dok ne budem išao na godišnji.
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Ako si meni postavio pitanje meni se javi poruka na tabli ali ja nemam zeleno A, imam zeleno eco, poruka se javi auto ostaje raditi zato što je akumulator loš u zadnje vrijeme i dosta lošije pali nekada nema ni snage da ga okrene do kraja ali želim taj akumulator musti do kraja.
Ok, kakva poruka ti se javi? Meni uredno zasvjetli zeleni A, ali se auto ne gasi. Također brzo se pali štedljivi način rada kada je auto ugašen, ali tako je već 8 mjeseci od kada sam ga kupio. Nimalo se ne žalim za S&S, ali mi je to malo zbunjujuće. Kada je bila zima, bio je znak u stilu da je S&S onemogućen, i to mi je razumljivo na kratke relacije.
 

Mirage

Well-known member
Sve isto samo meni svjetli zeleni eco (drugi model citroena)ali auto se ne gasi a zimi je s&s onemogućen zbog vanjske temperature.

Meni je tako već dvije godine ali sada je akumulator zbilja loš.
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Glavna stvar što svijetli narančasto kada prikazuje da je sustav ugašen. A meni sve isto svijetlio narančasto ili zeleno. Logika bi mi bila da ako je aku loš, nek svjetli narančasto jer nisu ispunjeni uvjeti.
 

szahtila

Well-known member
Glavna stvar što svijetli narančasto kada prikazuje da je sustav ugašen. A meni sve isto svijetlio narančasto ili zeleno. Logika bi mi bila da ako je aku loš, nek svjetli narančasto jer nisu ispunjeni uvjeti.
Ima netko da zna koji su uslovi potrebni da S&S radi? Pitam jer na mojem C3 kao da nema pravila, nekad radi na nezagrijanom motoru, nekad ni nakon 50 km vožnje.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma

-dominic-

Member
Donator foruma
Nažalost ne daje odgovor na moje pitanje, jer po svemu sudeći kada je zeleni A bi trebao raditi. Neki dan mi se upalio narančasti A i off i ok, ali promjene nikakve nema. Sutra idem testirat akumulator, iako znam da je to neprecizno, al ajde.
 

Avladis

Member
Moj C4 Grand Picasso II ne pali s&s tj ne gasi motor ako je upaljena ventilacija. I to je tako bilo i kad je akumulator bio potpuno nov.
Svaki proizvođač automobila ima neku svoju varijantu. Čak sam primijetio da se razlikuje i od modela do modela.
Recimo, na Renault Traficu se motor ugasi i kad ventilacija radi, ali tada osjetno manje puše. Kao i klima, koja se slabije radi, možda se čak i ugasi.
Kod nekih auta se čak i na prednjim svjetlima vidi razlika.

Ja sam sam mijenjao akumulator i zajebancija je, ali nisam imao nikakvih nuspojava. Na GP II to baš prčkanija.
I izgubio sam negdje jednu gedoru 😂
Nažalost ne daje odgovor na moje pitanje, jer po svemu sudeći kada je zeleni A bi trebao raditi. Neki dan mi se upalio narančasti A i off i ok, ali promjene nikakve nema. Sutra idem testirat akumulator, iako znam da je to neprecizno, al ajde.
Na GP II kada nisu postignuti uvjeti da se s&s upali onda mi po par puta zasvijetli zeleno ECO.
Možda je drugačije na onom koji ima monokromatski ekran. Moj ima onaj veliki u boji.
 

Milosh

Test
Meni na Volvu, ako SS nije dostupan, piše lijepo u meniju zašto nije dostupan. Razlozi koje sam do sada vidio su:

- Electrical system (prvi put kad mi je aku bio slab a poslije par puta dok još nije bio nadopunjen nakon paljenja pri hladnom vremenu)
- Engine system (nije zagrijan motor, to traje par minuta)
- Climate system (kada klima ili grijanje zahtjevaju da motor radi, to može biti i ljeti i zimi)
- Too high ili too low outside temperature (sistem ima max i min vanjske temperature unutar kojih radi, to čini mi se piše i u uputstvu)
 

Milosh

Test
Evo jedna slika gdje su nabrojana tri uzroka zbog kojih u tom trenutku nije radio SS.

Inače, primjetio sam da Outside Temperature bude navedeno kao razlog kad je vanjska temp. 31, a na 30 mislim da već radi.

IMG20220627153737.jpg

Cutac Cutac Vidi prašine na displeju. :D
 

Avladis

Member
Da, Volvo je to pametno napravio pa znaš zašto nešto ne radi. Kod većine je to namjerno zakomplicirano, da kad se pali lampica i za neku nebitnu stvar moraš u posjet servisu (naravno ovlaštenom!) da ti postavi dijagnozu koja je skuplja od popravka.

Skoro pa nevezano za temu i možda sam negdje već to spomenuo...
Čuo sam priču da je neki frajer zgrnuo solidnu lovu na tome da je u kućnoj radinosti modificirao senzor za otvorenu haubi za Volvo.
Navodno start stop ne radi kada je hauba otvorena, što je čak i logično (ipak je to Šveđanin). S obzirom da start stop iritira većinu ljudi, to je bio "bezbolan" način da ga se trajno isključi.
 
Na vrh