Problemi sa "spremnikom energije"

Aspirin

Glavobolitelj
Pozdrav, imam GP 2.0 HDi, automatic, 2015.godina sa 287 iljada km. Prije koji misec mi je krepa akumulator i upalila se lampica "service" i da ne radi "eco". Zva sam hak da me upali na booster, da dođem do mehaničara i zaminim akumulator. Stavljen novi akumulator, ali nikako se ne može poništit greška. Došlo lito, žena vozala se na more i tek nedavno doša red da vidim šta je ta greška. Odvedem ga u PSC dalmacija. Zaminili akumulator (prijašnji nije bija start-stop), testirali jedno 5 puta, zaminili neki "spremnik energije". Auto stoji par dana već u njih, dopisuju se sa nekim u "zagrebu", niko ne zna šta je autu i zašto ne može izbrisat grešku. Jutros dobio info da bi tribalo testirat cilu instalaciju i vjv prominit kompjuter. Jel ima ko kakav savjet ili iskustvo, jer mi pomalo se diže tlak. Auto mi je vrhunsko, odvezlo me po ciloj europi, draži mi je od mog touarega, ali nemam namjeru plaćat testiranje u nedogled...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
BSI reset (potraži na forumu) je neka minimalna procedura za zamjenu akumulatora na Citroenima. Možda bi još uvijek pomogla.
(ali valjda bi to ovlašteni trebao znati?)

Zamjene akumulatora su postale kompliciranija procedura na novijim automobilima, nema samo nutra van nego se radi uz auto spojen na komp.
I ja sam se iznenadio kada sam igrom slučaja mjenjao aku u Bosch servisu... cijela procedura je trajala cca 15 min, s time da je auto cijelo vrijeme bio spojen na vanjski izvor energije i kompjuter.

Nego, kk je 'spremnik energije', imaš kakav kataloški broj?
 

Pankoz

Active member
Kada sam ja menjao svoj akumulator na GP nisam nakon toga radio nikakav reset BSI-ja niti bilo kakva podešavanja putem dijagnostike.
Automobil i putni računar se ponašao skroz normalno,kao i pre same zamene dotrajalog akumulatora.
 

Aspirin

Glavobolitelj
Pozdrav, imam GP 2.0 HDi, automatic, 2015.godina sa 287 iljada km. Prije koji misec mi je krepa akumulator i upalila se lampica "service" i da ne radi "eco". Zva sam hak da me upali na booster, da dođem do mehaničara i zaminim akumulator. Stavljen novi akumulator, ali nikako se ne može poništit greška. Došlo lito, žena vozala se na more i tek nedavno doša red da vidim šta je ta greška. Odvedem ga u PSC dalmacija. Zaminili akumulator (prijašnji nije bija start-stop), testirali jedno 5 puta, zaminili neki "spremnik energije". Auto stoji par dana već u njih, dopisuju se sa nekim u "zagrebu", niko ne zna šta je autu i zašto ne može izbrisat grešku. Jutros dobio info da bi tribalo testirat cilu instalaciju i vjv prominit kompjuter. Jel ima ko kakav savjet ili iskustvo, jer mi pomalo se diže tlak. Auto mi je vrhunsko, odvezlo me po ciloj europi, draži mi je od mog touarega, ali nemam namjeru plaćat testiranje u nedogled...
update: Auto su mi vratili, 5000kn izvadili iz džepa, ništa nisu napravili. Dalje prepušteno odvjetnici.
Naime, nakon 10 dana zavlačenja, nitko, uljučujući tvornicu, ne zna šta je autu i zašto ne mogu izbrisati grešku, ali bi htjeli naplaćivati u nedogled testiranja. Ponudili su da preko nekog njihovog poznanika reprogramiraju kompjuter i da greška bi onda nestala!?!? Oni nude da im platim da ne rješe problem nego da mi trajno ugase start-stop!?!? zahvalio sam se i rekao da i sam mogu zaljepit crnu traku preko lampice... Svakako, hrpa luđaka, koji mrtvo ladno prodaju maglu. S obzirom da nisu ništa napravili, sam sam došao do osobe da mi reprogramira komp i sada je sve ok. Prije toga sam doduše dao vještaku da napravi procjenu izvršenih radova, za potrebe tužbe....
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Strašno...
A i prethodni mehaničar koji stavi običan akumulator u S&S motor je... sjedi, 5!

Koje računalo si sad reprogramirao (motora ili akumulatora ili nešto treće)?
Pretpostavljam putem Digboxa, spojenog na PSA servere (nužno za reprogramiranje...)?
Privatno platio jednokratni token za pristup (46€) ili radiona ima licencirani pristup mreži?
Ili to može i neka druga (Delfi) dijagnostika?

Možda će trebati i meni (originalna baterija iz 2015), pa da znam...
Hvala!
 

Superior

New member
Na mvojem C4 Picassu iz 2015 je moj električar spojio na kleme neki drugi akumulator tako da nije auto ostao bez struje tijekom izmjene i nikakvih problema. Jedino mi se sad uključuje start-stop. Na starom se akumulatoru više uopće nije uključivao.
 

Rovan

Member
Donator foruma
A kak znati kad treba promijeniti akumulator, mislim ak nije mrtav (što je očito da ga treba zamijenit ak gecrkne :D), na zadnjem mjerenju akumulator je na 70% (pali bez problema), start-stop prestane raditi mislim ispod 76%...
 

Aspirin

Glavobolitelj
Strašno...
A i prethodni mehaničar koji stavi običan akumulator u S&S motor je... sjedi, 5!

Koje računalo si sad reprogramirao (motora ili akumulatora ili nešto treće)?
Pretpostavljam putem Digboxa, spojenog na PSA servere (nužno za reprogramiranje...)?
Privatno platio jednokratni token za pristup (46€) ili radiona ima licencirani pristup mreži?
Ili to može i neka druga (Delfi) dijagnostika?

Možda će trebati i meni (originalna baterija iz 2015), pa da znam...
Hvala!
Reprogramiran kompjuter glavni, da ne izbacuje grešku.Kako? nemam pojma, ostavija auto, kad se vratija, sve bilo kako triba... Upozoren sam za start-stop akumulator, ali nisam ima vrimena čekat da akumulator stigne u servis. Osim kapaciteta, nikakve nema razlike. Ranije krepa, ništa drugo. Ista snaga, ista amperaža.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
A kak znati kad treba promijeniti akumulator, mislim ak nije mrtav (što je očito da ga treba zamijenit ak gecrkne :D)
Dobro pitanje!
Kad već postoji taj modul mjerenja napunjenosti akumulatora, zar ne bi mogao upozoriti kad mu snaga (ili što već…) padne na kritičnu razinu?
Nešto kao upozorenje za nisku razinu goriva u spremniku…
Nego ovako saznaš da je akumulator crk’o tek kad želiš upaliti auto, a gad je mrtav!?
🙁
OK, postoje simptomi tipa: brzo odlazi u Economy mode, ili (zimi) teže pali i sl., ali mislim da bi jedno lijepo upozorenje bilo korisno!
 

Rovan

Member
Donator foruma
Ako imaš s&s sistem čim on ne radi to je znak da je akumulator loš iako je to samo jedan od uvjeta da ne radi.
Hm, S&S sustav ne radi čim je akumulator ispod 76%...mislis da bi vec tada odmah trebalo mijenjati akumulator?
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Da li ti se uopće prikazuje zeleni A na tabli? Meni ne radi start stop od kada sam kupio auto. Ali opet ima trenutaka kada piše da je OFF, a i kada svijetli zeleno A, pa svejedno ne radi. Osobno me ne dira, jer bi ga isključivao.
 
Na vrh