Problemi s ler gasom [riješeno]

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Laky ako staviš prst i začepiš rupu na "t" konektoru auto se odma gasi!!! kak da ju onda začepim?? auto normalno pali kad se odkonektira od tog "t" nisam se vozil s odčepljenim "t" zakej je to tak, ispada da mu fali zraka ?? ako se makne kutija s filterom zraka tj otvori se put do klapne opet isto radi..:( baš sam jadan, a danas sam se veselio misleći da je taj elektorventil problem, a nije.. jedino mi nije jasno zakej sa starim pali s dodatkom malo gasa, a s ovim novim opće je nemoguće upaliti auto??
jel moguće da negdje masu gubi pa se to tak manifestira, sad već pomišljam na neke stvari koje možda nemaju logike, nemojte zamjeriti.
 

sLi

Dr. Xsara
Re: saxo problemi s ler gasom

kolko auto ima kilometara? i ponovi molim te kako se auto ponasa u voznji i kad se ugrije?

imas li osjecaj kao da radi na 3 cilindra?
 

gox

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Ovako, ja imam, ajmo reć, sličan problem. Kad je auto hladan ujutro, upalim ga i kao da radi na 3 cilindra, nizak ler gas, hoće se ugasit, zna i prilikom kretanja kad je tako hladan zatrokirat u 1. brzini. Kada se ugrije ne, ali tijekom vožnje, kada je ugrijan, tipa 3. 50km/h ili 4. 60km/h zna ostat bez gasa, ja držim papučicu ali on ne prima uopće ili zatrokira. :confused:
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Jesam zamjenio sam i senzor tlaka na usisnoj grani (to sam zamijenio i probao kad sam bio na jednom otpadu i tam je bio motor potpuno isti, i s njega sam sve moguće kej se dalo skinuo i probao na svojemu, među ostalim i taj senzor i onaj sklop SOLEX s motorićem ler gasa i termostat sve zamjenio i auto je radio potpuno isto!!! ) kad ga otpojiš auto isto radi!

Auto radi na sva četri celindra!!.

Iz Varaždina sam.

Ponašanje auta: ujutro kad se pali mora se dodati malo gasa (prije je palio bez) i upali sve normalno međutim kad pustite gas okretaju padaju na 500okr/min i auto se gasi, e sad ako malo držite gas na nogi onda kompjutor valjda podigne okretaje i radi normalno na 1000okr i ne gasi se, e ako opet date gas ler pada na 500okr. Kad je topli isto samo kej se onda teže ugasi jer veljda zato jer je topli, neznam, ali isto ler pada na 500okr pa se digne na 900okr
Ja sad imam podloženu klapnu odnosno onaj polumjesec pa ler gas samo kad je mrzli pada na 500okr, kad je topli a to je začas, pali bez gasa (stiskanja papučice)
U vožnji ide sve normalno. (spočetka sam pisao da se zna na semaforu zagušiti, onak ko da ostane bez goriva, kad se hoće krenuti ali toga već duže nisam primječivao (nestalo je), auto se vozi čisto normalno!!!

Hval opet svima koji ste se uključili, jer mene jako zanima kej se desilo tom autu, i nebudem odustal, jer san ga znal hvaliti kak je to jednostavan motor,a gle sad zajebava više od mjesec dana.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: saxo problemi s ler gasom

nisi očistio injektor? to košta 100njak kn i ima upravo simptome koje opisuješ. pišem to jer je najjeftinija varijanta popravka tog kvara
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

je imate pravo nisam ga dal pročistit, nekak sam mišljenja da to nebre biti problem, nemojte zamjeriti, jer da ne dobiva goriva bi trokiral ili nešt drugo ovdje baš suprotno, kad mu date zraka radi normalno(to sam zaključil kad otpojim onaj "t" konektor on usisava zrak i radi normalno,jesam li u krivu?)
a koliko ima injektora? jesu li 4 za svaki cilindar jedan??
 

gox

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Meni se isto događa sa ler gasom, samo kaj onda još dok je hladan, znači dok ga 1. put upalim taj dan i kad dignem gas na cca 1100 okretaja zatrokira ko da na tri cilindra radi, inače u vožnji normalno sve, osim onog kaj ostane bez gasa kaj sam gore naveo...
 

fullcool

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

je imate pravo nisam ga dal pročistit, nekak sam mišljenja da to nebre biti problem, nemojte zamjeriti, jer da ne dobiva goriva bi trokiral ili nešt drugo ovdje baš suprotno, kad mu date zraka radi normalno(to sam zaključil kad otpojim onaj "t" konektor on usisava zrak i radi normalno,jesam li u krivu?)
a koliko ima injektora? jesu li 4 za svaki cilindar jedan??
taj konektor koji spominješ, bi trebao voditi do jednog filtera, taj filter pokupi benzinske pare kad se motor ugasi, poslije kad se ponovo starta motor, ventilić ostaje zatvoren dok se motor ne zagrije, kad se zagrije otvara se taj ventilić pa motor povuče pare iz filtera i tako ga isprazni do sljedećeg gašenja motora.
smisao toga je da se spriječi izlazak benzinskih para u atmosferu, znači samo ekološka funkcija. tebi izgleda motorić ler gasa ne propušta dovoljno zraka kad je hladan motor, e sad treba otkrit uzrok. već si rekao da je bio na dijagnostici, e sad ako nema nikakvih grešaka, ond mora biti u pitanju veza između ecu-a i motorića ler gasa ili neispravan motorić, jer takve greške se ne mogu očitati.:hm:
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

pitanje koliko ima tih injektora je to ono na svakom usisu po jedan?? (4)

imam drugu dilemu: motorić ler gasa, istina nije original, ima malo dugačiju kapicu od originala, da li bi u tome mogel biti problem, E SAD KONTRA ovoj tvrdnji kad sam zamjenio cijeli sklop solex imaol je sve original i taj motorić ler gasa i opet je radio isto!!! zaključujem da nije u njemu problem(još da spomenem kupljen je zamjenski za 400kn isto je imao malo drugačiju kapicu i isto je auto radil!!

još jedno pitanje kej se treba desiti ako auto radi na leru i iskopčate motorić ler gasa??? u mojem slučaju nema promjene, nego kad se dodaje gas onda sporo vraća ili poćne ler gas imati izmedu 1800-2000okr?? i onak varira gore dole
 

fullcool

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

injektor ili je samo jedan ili ih je 4,ovisi koji sistem imaš, prati usisnu granu pa ćeš vidjet koliko, najbolje ti je odnijeti na kontrolu i čišćenje, to se treba svakako napravit nakon toliko godina upotrebe auta.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: saxo problemi s ler gasom

imam kod kuće malo korištenu bosch diznu serijski broj 0280150 070 (966A) iz jednog monopoint ubrizgavanja za saxo i pežo 106.
ako češ morati mjenjati diznu i trebati će ti ovakva (sa tim ser. br.), prodam ti je za 200kn, to je vjerojatno višestruko jeftinije nego što je cijena...
staviti ću je i u oglasnike, totalno zaboravio na nju...
 

arllen

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

AUTO JE POPRAVLJEN!! SVI KOJI STE UÈESTVOVALI I POMOGLI U RJEŠAVANJU PROBLEM ZAHVALJULJEM.

sad još budem samo iznesel problem koji me je mučil dva mjeseca. Auto nije imao ler gas odnosno ima je premali 500okr pa ili se ugasil ili je komp podigel na 1000okr.
Najviše sam razočarani sa Citroen servisom u čakovcu gdje je auto bil na samom početku i gdje su se motali i tri sata gledali isprobavali i nisu uspjeli riješiti, jedino su zaključili pošto su zamjenili motorić ler gasa,(skinuvši ga sa susjednog auta) i onda je auto nekak prodelao međutim ja nisam tam bio nego je bio tata, a sad kej je on čul i videl upitno je, navodno je radio normalno,ali se nitko nije sjetio dati malo gasa il se propelati, a ja sumnjam da je bilo dobro. nije bilo!!! Tu mi nije jasno ono da oni nisu znali ono kej ja sad znam. :(

Sad nakon dugo zajebavanja, študiranja, komuniciranja s Vama Svima bilo je različitih odgovora, ali moram reći nitko nije spomenul ovaj koji je riješio moj problem, neznam, Vjerujem da imamo svi nekakve probleme s autima, da Vi popravljate aute, ja sam pokušao vjerno usmeno prenjeti problem mojeg auta, i znam da nije isto dok vam netko nešto priča i dok ste pokraj auta to čujete, vidite, provozate, pa možete zaključivati. :)

Nekak sam došao do informacije o jednoj firmici iz čk, moram ih pohvaliti, (neznam da li se smije) CHIP iz čakovca, otpelal sam auto tam, malo su se i oni namučili, navodno da je komp dobro delal, to sam i prije već spomenul da je bil kod frenda ida ga je pregledal i da radi,
problem je bil da je trebalo reprogramirati kompjutor, i sad auto radi full normalno, navodno da bi to trebalo napraviti svaki put kad se mjenja motorić ler gasa, ja to neznam, pa me čudi da to nisu znali u citroenu :(

nema veze auto je popravljeni i vozi punom parom :)
Hvala, pozdrav.
 

1587 VTS

New member
Re: saxo problemi s ler gasom

Nisam sudjelovao u savjetima, al sam pratio i bas mi je drago da si rijesio problem! Uzivaj sad ;)
 

Olaf

New member
Tko bi se sjetio da na Saxu gleda softver kad je tko zna kad izaso novi softver, drago mi je sto ti je rijesen auto ali mozda citroen nema novi softver za njeg, otkud su ga oni skinuli?
Svaki put kad se mijenja motoric se moze napravit inicijalizacija, softveri ne izlaze svaki dan za odredeni auto
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh