Problemi benzinaca, gubitak snage, trokiranje, gašenje

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

možda bi ga trebao malo ispuhati,ali negdje sam pročitao da to novijim autima
nije potrebno osobito benzincima,tako da nevkerujem da bi to što pomoglo
Što se tiče svječica njih sam mjenjao na 34 000 a sad auto ima 56 000 tako
mislim da nije sila još ih mjenjati.
U servisnoj piše gradska vožnja 8.3 litre .piše i za druge načine ali nije mi sada
pri ruci knjizica pa neznam točno a zapamtio sam ovo za gradsku vožnju.
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

U servisnoj piše gradska vožnja 8.3 litre .piše i za druge načine ali nije mi sada
pri ruci knjizica pa neznam točno a zapamtio sam ovo za gradsku vožnju.
To je to onda,jer oni sigurno ne testiraju auto na način na koji mi vozim,tako da još kada dodaš loš kvalitet goriva ,dobiješ taj rezultat. Ja nemogu ispod 12 l da skinem nikako,a u knjižici piše 9,80 grad, 7l prosjek, autoput 5 ili 5,5. Dešavalo mi se da potrošim i 16l i i više zimi.
Evo ovde ima zanimljivih stvari za auto i potrošnju goriva:http://www.amkmagnet.rs/saveti.php
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

16 litara zimi:eek::eek::eek:
vidim da imaš 2.2 hdi,pa zar je moguće da dizelaš isto može toliko puno piti??ja vjerujem da tvoj auto ide u 5 na uzbrdici ko lud ,ali isto mi se nekako puno čini čak 16 lit...
vidim da si kupio auto od čak 200 000 km,hm veliki je to rizik,ipak je to dosta kilometara,ali auto je baš lijep:)

sad kad gledam tvoju potrošnju ova moja se čini mala:D,inače je uvijek obrnuto,svi mi se kunu da njihov auto potroši jedva 6 litara ma kako vozili...
 

Dalibor

Dado Tornado
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

1.6 i 1.8 su najzahvalniji što se tiče omjera snaga/potrošnja.

one ispod 1.6 treba jače pritiskati, a oni iznad 2.0 su dosta veći i jaći pa dosta više i potroše.
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

sad kad gledam tvoju potrošnju ova moja se čini mala,inače je uvijek obrnuto,svi mi se kunu da njihov auto potroši jedva 6 litara ma kako vozili...
Pa ,to je isključivo grad,stani kreni,kratke relacije zimi 1,5-4km, tako da stalno na hladan motor radi. Naplaćao sam se raznih majstora,dijagnostika i svi kažu sve u redu Tako da vozim i ćutim. Gotovo svi lažu kada je njihov auto u pitanju,a na dosta sam foruma čitao kao ,auto mi troši 6-7 l a ima 2 ili oko 2 tone,ne troši ni kap ulja i slične :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:aštine. Naše je gorivo loše i mora da troši više. Probaj u Italiji natočiti ili Austriji i razlika je taman u ovim 2-3 ili vise litara. Grad više nije mirodavan kao mera na 100,to sada možeš meriti kao traktor na sat koliko troši:D


Moj ima 98kw -133 ks , 2.2, većina ili svi 2,0 imaju 136ks i stvarno troše manje od mene. Kažeš puno kilometara 200 000,pa fićo je mogao toliko preći,a ovaj auto ako održavaš mora 600 000 -700 000 preći bez otvaranja motora.
 
Posljednje uređivanje:

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

da slažem se da gorivo ima veliki utjecaj na potrošnju i općento na "zdravlje" cijelog motora.
ja isto svako jutro vozim samo 6 km do posla a tako i popodne natrag tako da je auto još hladan.
Mnogi frajeri se hvale kako njihove makine troše ko upaljač,al naravno očito je sve to samo laž i hvalisanje da su njihovi auti naj naj.

A to što kažeš da auto može bez problema preći 600 000 -700 000,hm hm pa svaka čast ako prođe toliko...
Al uz redovito servisiranje i dobrim načinom vožnje vjerujem da svi auti mogu prevaliti preko 300 000,ali probelm je u našim cestama,lošem održavanju,gorivu,ulju i toga bi se još našlo, zato se auti i kvare mnogo prije
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Al uz redovito servisiranje i dobrim načinom vožnje vjerujem da svi auti mogu prevaliti preko 300 000,ali probelm je u našim cestama,lošem održavanju,gorivu,ulju i toga bi se još našlo, zato se auti i kvare mnogo prije
Pa ,ljudi su zastavom 128 prelazili 300 000 km,a ovaj auto se ne može ni u kom smislu upoređivati. Ja mislim da ljudi generalno loše održavaju aute,relativno lako je kupiti neku makinu sa zapada,al' teško je održavati. Kod mene u motornom prostoru i na motoru ne sme biti ni prašine,a o manoćama i sl. prljavštinama ni govora.:D A, ovi genijalci su posebna priča ,što ima auti imaju preko 130 ks a troše k'o upaljač,pa ni fićo nije trošio k'o upaljač.:D Kod teba može lako da "zaprlja " lambda sondu,a samim tim i poveća i potrošnju.Ako ti je auspuh bjel onda je sagorevanje ok.,ali ako nije onda malo žešće ga provozati da to sagori u auspuhu.:cool:
 

superhrvoje

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

I nije prešao 7l. ,je li tako?:D
naravno da nije, vrti se oko 5l zato šta je kod mene riječ o 1.6HDi

superhrvoje
već godinama pratim potrošnju ovog auta tako da znam vrlo dobro koliko troši,od 8 ljeti do 10 zimi,gradska vožnja stani kreni,hladan auto itd
Otvorena cesta čak i ispod 6,zavisi sve..
Ma Rijeka je krcata velikih uzbrdica tako da je to ubiti sve normalno kada se malo bolje pogleda.Pokušavam sve da malo smanjim ali teško je.
Auto je gutač i to je to,nema tu puno priče.
a gledaj, dok sam ja imao 1.4i nije mi trošio baš tako jako puno. znam dobro kakva je rijeka. gori-doli.

koliko god ti za mjerenje potrošnje način mjerenja "tankam 100kn" nije baš najprecizniji, jer fulaš dosta, nemaš tu puno lufta.

benzinski motor 1.4 od 75 konja, masa auta jednu tonu, kratke gradske relacije šta se vidi iz prosjeka brzine od 20 na sat i malo kilometraže... ništa u tim uvjetima neće potrošit duplo manje. fali ti samo da je -10
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Dečki kad razmislim moj C5 ima 256000 km,3.0 V6 i troši 10 ako ga šparam a 12 normalne vožnje.Pa moj po tome još najmanje troši,super.Što se tiće fiata ili zastave 128 ,,,,ti motori su bili super izdržljivi i super su išli.Limarija i linija nisu bili nešto ali stojadinke su išle ko metak i nisu se kvarile.Mogu reći da su i na yugu (osim45ici),bili ti motori super.Za njihov kvar su bili isključivo krivi vlasnici jer nisu na vrijeme mjenjali ulje i stavljali su večinom neko smeće od ulja ili super 3 koji nevalja kitarovića.Oni koji su radovno mjenjali ulje i servisirali svoja vozila imaju ih i danas.Yugić od mog kuma je imao 350 000 km, namjenjao se krajnika i ramena ali motor je bio beba.Sa tom kilometražom je trošio litru ulja na 10000 km
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Dečki kad razmislim moj C5 ima 256000 km,3.0 V6 i troši 10 ako ga šparam a 12 normalne vožnje.Pa moj po tome još najmanje troši,super
Koliki ti je prosek brzine? Ovo što si napisao ,slažem se u potpunosti s tobom. E,sad,jel' moguće da ovakav motor u C 5-ci toliko loš,ja ne verujem.Negde na forumu sam naletio na priču ooko egr ventila na Fiatu Stilo ,da su nešto čačkali oko egr-a ,pa su uspeli da nađu kilometražu ,čovek se našao u čudu kada je video da 750 000km i motor radi i dalje k'o doxsa ,ako su oni slagali onda i ja lažem. Tako da ja verujem uz dobro održavanje da ovi u c5 što ja imam i Automatik mora da pređu toliko. Dosta ljudi bude prevareno od strane majstora kada rade servis,pogotovo ulje i filteri,a ništa bolji nisu u ovlaštenim sevisima. Ljudi kupe auto od 30 000 auto,a traži delove na smeću i otpadima,tako se ne održava auto. :D
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Eto ja sam primjetio da kad su na mom autu mjenjali ulje nisu promjenili filter a naveli su da je promjenjen.Nekad su mi u fordovom servisu naplatili 11 litara ulja automatske getribe a vukli su kroz mjerač.Kad sam skinuo karter iscurilo je samo 5 litara i još litra kad sam izvadio filter za koji su mi tvrdili da ne postoji).Na mjestu filtera goriva bio je bosch (naravno stari),a naplatili motorcraft .Na kraju sam sve sam promjenio i odnio im djelove u servis te im očitao bukvicu.Nikad više u ovlašteni servis.

Koliki ti je prosek brzine?
Ja se uvijek vozim 70 do 90 ,ali ista mi potrošnj i do 110, ak se vozim manje više mi troši te ako prelazim 120 onda ide sve više.Naravno u centru grada je od 14 do 16.Ali ja sam na periferiji pa mi nije neki potrošač i od ove kubikaže mi najmanje troši od svih auta koje sam imao takve kubikaže.Najviše mi trošio vision i grand cherokee.Američki ford je dosta šparan.;)
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Ja se uvijek vozim 70 do 90 ,ali ista mi potrošnj i do 110, ak se vozim manje više mi troši te ako prelazim 120 onda ide sve više.Naravno u centru grada je od 14 do 16.Ali ja sam na periferiji pa mi nije neki potrošač i od ove kubikaže mi najmanje troši od svih auta koje sam imao takve kubikaže
E,sada ti vjerujem!:D Kod mene je prosek 12km ,mada ja njega teram ,ljetos sam malo podigao prosek km i bio 20 potrošnja 10,5,al sam ga punog ganjao i gledao sam na 1000km pređenih. Znači ovde kod mene je stani kreni,semafor,neko izleti iz sporedne ulice,pješaci skaču k'o ovce,onda stani još na nekoliko mjesta i to ja zovem traktorska vožnja ili dvorišna.Prošle zime ,ne znam koji mjesec je bio,znam da je bilo hladno i na 100km potrošio 22,4 l. Umalo se nisam šlogirao na pumpi.Merio do čepa ,pa 100km i kada sam to video popizdio sam! Dođem kod majstora,njih više motor radi k'o nov,ljudi gledaju slježu ramenima ,a po izrazu lica sam mogao pročitati: vidi ove :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:e što lupeta.:eek: Sad sam izvadio FAP i isključio ga,isto tako i egr je zablokiran,pa ću videti ove zime.
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Kaj ti blokiral pa palil lampicu ili aval ler gas
El. ventil otišao koji reguliše rad egr-a i dobio je dihtung bez rupe:D A,da lampica gori zbog neispravnog el. ventila,da on valja ne bi palio grešku. Egr,skidao i k'o fabrički bez i malo gareži za neverovati.Sada mi jedino ostaje da ga isključim i softverski ,traže za to 70e
Da ne znaš kako ugasiti lampice bez ovih 70 e?:D
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Znači deru. Bolje se isplati kupiti lexiu oko 200 €,pa ju imaš.Ja na opelima takve stvari radio badava.Stvarno neznam ni dali se preko lexie može isklučit egr.Moram pitat frenda.Znam da na opelu moraš ić u eprom što baš nije preporučljivo jer ak zezneš nešto onda si pješak.Većina ljudi to koristi za vratiti kilometražu,ali za isključivanje neke funkcije ne znam.Ovaj moj je električar ima sve moguće dijagnostike pa ga bum pital.Ak ima neka caka javim .Odoh čujemo se
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Znači deru. Bolje se isplati kupiti lexiu oko 200 €,pa ju imaš.
Deru pa rasturaju,ako ne znaš nešto onda znaš i sam kako to ide. O lexiji sam razmišlja ili nešto slično.:D Za brisanje greške su mi uzeli 15 evra i došao kući ,prešao 1 km i upali se opet,ja nazad drugi dan ,a majstor nema pojma da el ne radi,a rekao mi da radi i predamnom ga ispitivao,dođem nakon nekolio dana od kako sam zablokirao ventil mislio sam da će se ugasiti lampica,kada ono ništ ,ponovo kod majstora i kaže ne radi el. ventil dobro .Malo je falilo da se potučemo.:mad: Radi se o ovlaštenom servisu.:mad:
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Gle tu ti je mali otpor i to hoće malo radit ,malo ne(kad se razj...e).On se pokrene možda svake sekunde kad regulira,ali čim malo zašteka kompjuter zapisiva grešku koju stavlja u svoje podatke.Nakon što zapiše desetak ili više puta istu grešku u određenom vremenu pali lampicu i upisuje kvar istog.Bez obzira ako EGR dalje isprvno funkcionira ( on jednostavno šteka) .To ti je ono vrijeme koje se voziš bez upaljene lampice.Blindiranjem si samo otklonio problem da ti motor radi dobro da se ne blesira pri praznom hodu.Znači samo si zatvorio prolaz kroz koji se vračaju neizgorene čestice( auto će ti samo malo više trošit),To je sistem da auto manje troši ,da vrača čestice koje nisu sagorjele pa dio ponovo koristi a s tim se dobije čišča misija izgorenih plinova i manja potrošnja.
 

Mrèela

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

Sve je meni jasno što se tiče egr -a kao to funkcijoniše. Auto je radio normalno u leru,ali u vožnji ostane u otvorenom položaju i hoće auto ugasiti ,ne može opšte da vuče,a iz auspuha dim k'o iz lokomotive. Jasno je meni šta sam napravio nego moraće softverski da se ukloni egr ili kupiti el.ventil,e to je rešenje da ne bi prijavljivao grešku.
Gledao sam taj ventil i izgleda da se ne može rastaviti. Šta ti misliš?
Da dodam egr sistem još smanjuje temperaturu u komori za sagorevanje za 100c . ,i naravno ovo što si ti napisao,a verujem da si i ovo znao.
 

Automatic

Well-known member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

verujem da si i ovo znao.
Iskreno nisam imal pojma za temperaturu ,ali mislim da EGR nemreš reparirat.Nutra u električnom dijelu su samo namotaji koji rade na maloj struji(nije 12V). nešto slično ko oni stari čokovi.Ako je egr na menbranu i vakum da se očistit osovinica ali to je kratkoga vijeka(drži vodu dok majstori odu).Ak nemreš tam nabavit ima ovdje kod stanića mogu ti pitat pa ti pošaljem preporučeno,pogledaj na njuškalu pa ti i oni mogu poslat(ja ti mogu bit rezerva da odem pogledat ako nekaj za....bu).
 

RI-C3

New member
re: Problemi u radu benzinskih motora, gubitak snage, trokiranje

1.4 ide puno bolje sa 98-icom nego na 95-icu.
baš se osjeti razlika (iz osobnog iskustva jel).
nije stvar u tome da taj motor traži nešto jače, nego su goriva u našim krajevima svakve kvalitete.
probaj točiti nekoliko idučih punjenja 98 ili jače, pa javi.
Evo danas utočio eurosuper 100 na euro petrolu i bio do Slovenije.
Pa možda se za nijansu osjeti malo bolji odaziv na gas,ali može biti da je to autosugestija hm hm.Ali ipak mislim da nešto lakše ide pogotovo u gradskoj vožnji,na otvorenoj se baš i ne osjeti.
Sad ću neko vrijeme tankati 100 pa nek auto uživa:grin:
Vidjeti ću dali će se što promjeniti nabolje po pitanju potrošnje sa 100
 
Na vrh