Mrki5
Well-known member
Pozdrav za sve forumaše!
Imam problem sa startovanjem motora, motor je 2,2 hdi , održavan redovno, anlaser repariran, akumulator nov. Ima problem kada ugasim zagrejan motor neće da upli, isto tako kada odstoji neko kratko vreme (uglavnom je još vruć motor), grešaka na dijagnostici nema, ipitao sam sve do dizni , najpre sam odvio jednu cjev koja ide na diznu zatim zaverglao nema ni kapi goriv, odem do kućišta filtera nafte, skinem crevo što ide od kućišta na pvp ima goriva oko 2dcl je izišlo na dodavanje kontakta i pumpa je toliko ubacila, pomislim da mi je regulator u problemu (bez ozira što mi nijedijagnostika niša izbacila u vezi njega) skinem i zamenim drugim koji sam imao u rezerv, međuti nisam time rešio ništa. Auto je upalio ali drugi dan isti problem, sada odlučim da otpustim regulator na pvp i da dam kontakt da vidim da li ide do regulatora ( gorivo je u mlazu izbilo) , moj je zaključa da nešt ne da pobudu regulatoru da pusti gorivo. Da dodam , svi parametri su ko fabrički motor radio ko sat , kako u leru tako u svim režimima.
Moje pitanje je , da li je neko imao ovakav problem i ako jeste kako je rešio i šta dalje da proverim.
Hval unapred!
Imam problem sa startovanjem motora, motor je 2,2 hdi , održavan redovno, anlaser repariran, akumulator nov. Ima problem kada ugasim zagrejan motor neće da upli, isto tako kada odstoji neko kratko vreme (uglavnom je još vruć motor), grešaka na dijagnostici nema, ipitao sam sve do dizni , najpre sam odvio jednu cjev koja ide na diznu zatim zaverglao nema ni kapi goriv, odem do kućišta filtera nafte, skinem crevo što ide od kućišta na pvp ima goriva oko 2dcl je izišlo na dodavanje kontakta i pumpa je toliko ubacila, pomislim da mi je regulator u problemu (bez ozira što mi nijedijagnostika niša izbacila u vezi njega) skinem i zamenim drugim koji sam imao u rezerv, međuti nisam time rešio ništa. Auto je upalio ali drugi dan isti problem, sada odlučim da otpustim regulator na pvp i da dam kontakt da vidim da li ide do regulatora ( gorivo je u mlazu izbilo) , moj je zaključa da nešt ne da pobudu regulatoru da pusti gorivo. Da dodam , svi parametri su ko fabrički motor radio ko sat , kako u leru tako u svim režimima.
Moje pitanje je , da li je neko imao ovakav problem i ako jeste kako je rešio i šta dalje da proverim.
Hval unapred!