Problem sa startovanjem motora

Mrki5

Well-known member
Pozdrav za sve forumaše!
Imam problem sa startovanjem motora, motor je 2,2 hdi , održavan redovno, anlaser repariran, akumulator nov. Ima problem kada ugasim zagrejan motor neće da upli, isto tako kada odstoji neko kratko vreme (uglavnom je još vruć motor), grešaka na dijagnostici nema, ipitao sam sve do dizni , najpre sam odvio jednu cjev koja ide na diznu zatim zaverglao nema ni kapi goriv, odem do kućišta filtera nafte, skinem crevo što ide od kućišta na pvp ima goriva oko 2dcl je izišlo na dodavanje kontakta i pumpa je toliko ubacila, pomislim da mi je regulator u problemu (bez ozira što mi nijedijagnostika niša izbacila u vezi njega) skinem i zamenim drugim koji sam imao u rezerv, međuti nisam time rešio ništa. Auto je upalio ali drugi dan isti problem, sada odlučim da otpustim regulator na pvp i da dam kontakt da vidim da li ide do regulatora ( gorivo je u mlazu izbilo) , moj je zaključa da nešt ne da pobudu regulatoru da pusti gorivo. Da dodam , svi parametri su ko fabrički motor radio ko sat , kako u leru tako u svim režimima.
Moje pitanje je , da li je neko imao ovakav problem i ako jeste kako je rešio i šta dalje da proverim.
Hval unapred!
 

Milosh

Test
Da li bi mogao da ispitaš/izmjeriš struju/signal koju taj regulator dobija kad motor upali, pa onda da ispitaš u nekoliko navrata kad neće da upali te uporediš vrijednosti. Ako se na osnovu toga ispostavi da ne dobija struju, malo više ćeš znati šta se desava i kuda dalje da tražiš.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Mrki5

Well-known member
Nije ni senzor radilice ni bregaste, senzor radilice sam zamenio nije bilo do njega. Danas idem da vratim nov regulator , zašarafim ga vratim konektor i upali ko benzinac, rekoh ajd da probam još jedno kada neće upali se greška na tabli , uzmem dijagnostiku i obrišem upli opt, ugasim , probam opet neće , dijagnostika naće grešaka da to niije normalno
obrišem , pojave se samo dve , pa opet sve ove , pa četiri. Da nije ecu ili bis preminuo:D
 

malomorg3n

New member
Evo da ne otvaram novi post, imam sličan problem i navodno je sada u pitanju senzor pritiska goriva na railu. Ako netko zna gdje ga mogu nabaviti i da li postoji stručan naziv jer mi rezultati potrage ne daju previše.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tako kako si napisao, fuel (rail) pressure sensor... a nabava standardno. Od ovlaštenog, trgovina dijelova, kolega toma, eBay...
Preko service.citroen.com možeš provjerit kataloški broj preko br. šasije
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ja ne bi kupovao djelove tek tako napamet. Posgoji procedura za ispitivanje pumpe, injektora i regulagora tlaka. Za provest je potreban je specijalni alat. Najbolje pravac dobro opremljen servis i oni ce sigurno nac gresku. Napamet kupovat je bacanje novaca.
 

malomorg3n

New member
Nedavno sam zamijenio regulator pritiska(onaj sa pumpe) izgleda da je sada senzor u pitanju. Živim na Lošinju, nema baš nekog izbora mehaničara i nitko nema kompletnu diagnostiku za Citroen pa je malo problem. Naletio sam na nešto u Auto Lukavcu pa će mo vidjeti.
 

Mrki5

Well-known member
Auto je bio u dva citroenova servisa i nisu rešili ništa , uz to su bezobrazni da to nije normalno. Probao sve što sma znao sam, ali ništa nisam uradio ,sem što sam odklonio jedan kratki spoj zbog koga je pregorevao osigurač 30A za napajanje motora (interesantno sve je radilo sem svirl el.ventila). Više nemam živaca oterao sam u ovlašteni servis i nadam se da će pronaći šta je.
E da, kompjuter motorni je bio na proveri i on je uredu, BSM majstor stavljao svoj BSI takođe proveren.
One grešk esa početka posta sam rešio tako što sam onašao i odklonio kvar na žicama koje su pravile kratki spoj.
Ni to nisu znali da reše za 20 dana koliko je bio u jednom citroenovom servisu.
 

malomorg3n

New member
Ma neznam više, ovi iz Auto Lukavca kao šalju mi dio koji nije došao, nisam ih više ni zvao....već drugi put igramo se gluhog telefona. Uglavnom dobio sam onaj mali priključak koji se spojiš sa telefonom pa kao neke greške možeš pročitati ili izbrisati. Pa to djeluje jednom a drugi puta i ne....evo opet je stao...pokušati ću se dočepati servisa u Rijeci ali i oni su me razočarali.
 

Mrki5

Well-known member
Izvinjavam se, nisam napisao u čemu je bio problem ! :meh: Oteram u ovlašteni servis, tamo me oderu po džepu domaćinski ! Bio je kvar na pumpi v.p. na ventilu "ona mala kuglica zaglavila". Pumpa je CP1 . Nakupili su : to na pumpi vp., regulatro pritiska, konektor regulatora pritiska, konektor od senzora pritiska, filter goriva, dijagnostika sve to oko 300 € . :eek:
 
Na vrh