C5 Problem sa hidraulikom

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Dalibor

Dado Tornado
a problemi su počeli nakon odlaska majstoru koji je digao auto dizalicom
na tvom tragu recimo logično bi mi bilo podignuti auto u najviši položaj prije dizanja,
i na taj olakšati hidrauličnom sistemu prisilnu tranziciju.
ali zaključak je čisto laički.
 

MarioZD

New member
Postovani, za sad sam odlucio da necu dirat nista sam, cuo sam se opet sa Perovicem pa su mi rekli da su u guzvi do iduceg tjedna i da mogu oni sa šlepom doci po auto, sutra ce mi frend donit diagnostiku ima neku ali nije ta lexia, uglavnom probat ce spojit da vidi sta pokazuje, ja san mu reka da nece puno pomoci ta obicna ali kad je navalio nek proba :grin: auto mi sad stoji vec skoro 2 tjedna u najnizem polozaju, neznan dali mu moze biti sto ako tako dugo stoji dole?
 

topolino

Member
vjerovatno ti je u pitanju senzor visine na balans štangi imao sam slučaj da zbog njega ne pali pumpu,inače kad ga dižeš na dizalicu treba ga postavit u najviši položaj,ako ti je senzor u pitanju pazi kako ga postavljašda ti se štangica na njemu ne okrene u krivi položaj jer ti onda opet neče dizat auto čak može biti da se otkopčala dok ste ga dizali.
 

MarioZD

New member
vjerovatno ti je u pitanju senzor visine na balans štangi imao sam slučaj da zbog njega ne pali pumpu,inače kad ga dižeš na dizalicu treba ga postavit u najviši položaj,ako ti je senzor u pitanju pazi kako ga postavljašda ti se štangica na njemu ne okrene u krivi položaj jer ti onda opet neče dizat auto čak može biti da se otkopčala dok ste ga dizali.
Volio bih da je do tog iskreno jer je manji trosak, zato sam u prijasnjim postovima pitao dali bi se pupa i dalje cula ako je senzor u banani pa je netko odgovorio da bi, a i nekako bi logicnije bilo da je senzor jer dok je pumpa radila radila je normalno znaci uvjek je isti zvuk imala, a ne da je zvuk bija sve visi i visi jer je to kao znak da ce riknit, isto tako ulja ima normalno u posudi je da san ja dva put po 1L ulio ali nikad nije ostao bez ulja, livao sam jer mi pusta na crivu kraj desnog kotaca ali sad otkako je zahladilo cini mi se da ne pusta kaj prije dok je bilo +40, osiguraci su svi ok, znaci stalo je nakon izmjene te manzetne i plocica :confused: tjedan prije ove izmjene sam bio gume minjat pa ga isto nisan diga u najvislji polozaj jbg nisan znao da triba tako :(
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Zbog toga što je Topolino rekao sam i predložio da prvo napravi dijagnostiku sa Lexiom.

A ovo što ti curi kod kotača? Da nije crijevo povrata? To je 200kn za zamijeniti.
Ne mogu staviti fotografiju jer sam na mobitelu.

Mrki5, pomagaj... 😃

A ovo za podizanje u najviši položaj, uvijek radim kada ide na stupnu dizalicu. Jer ako nisi, a dok je auto na dizalici, otvoriš vrata i bam, eksplodira spremnik ulja. Èim se otvore vrata, auto misli da želiš ući te otvori elektromagnetne ventile i naglo jurne ulje natrag u posudu.
 

Mrki5

Well-known member
livao sam jer mi pusta na crivu kraj desnog kotaca ali sad otkako je zahladilo cini mi se da ne pusta kaj prije dok je bilo +40
Ako hoćeš poslaću ti video snimak kako se to sredi da ne moraš kupovati novo a to je par minuta posla i tu nema nikakvog pritiska. Citroen C5 nema potrebe dizati na najviši položaj kada ide na dizalicu , i ništa tu ne može da eksplodira sve sam ja isprobao na svom.:D
 
Posljednje uređivanje:

MarioZD

New member
Ako hoćeš poslaću ti video snimak kako se to sredi da ne moraš kupovati novo a to je par minuta posla i tu nema nikakvog pritiska. Citroen C5 nema potrebe dizati na najviši položaj kada ide na dizalicu , i ništa tu ne može da eksplodira sve sam ja isprobao na svom.
Ako je to snimak iz poruke onda sam vidio :) Nego probao sam prije dici auto livu stranu, cak sam skinuo livo prednje kolo i gledao da nije nesto tamo istekano kako su minjali manzetnu ali mi se cini sve ok probao sam se sagnit ispod tj, zavuci ali me bilo malo prpa s obzirom da sam ja malo poveci covik :D da ne padne na mene, a i onako koliko sam gledao nisam uspio viditi di je senzor visine samo sam vidio bombu izmedu onih zastita lima ili sta je vec, tako da jbg ja sam amater bolje da ne diram nego pricekam ovaj tjedan sad da se perovic javi pa neka ga odvuku šlepom i vide sta je :hm::hm:
 

Mrki5

Well-known member
Ako je to snimak iz poruke onda sam vidio
Tamo sam ti poslao snimaak od senzora da vidiš kao je montiran i kako to radi, ovo nema veze sa tim. Rekao si za crevo povratno taj snimak ako hoćeš poslaću ti ako misliš sam da radiš ako ne onda ti ne treba.:D
 
1. Nisi trebao zanemariti puknuto crevo povrata ulja. Nikad ne znaš u kakvom je stanju amortizer + opterećenje auta i može se desiti da dosta brzo gubi ulje. Zatim pumpa počne vući vazduh i eto problema. A pored svih senzora na kolima, senzora nivoa ulja NEMA!
"Serious suspension fault" je za francuze manji problem od nedostatka vode za pranje šoferšajbne.... klasika
2. Na više mesta sam pročitao da je podizanje hidraulike auta pre bilo kakvog podizanja dizalicom OBAVEZNO. Zašto - Ne znam.
Ali sam doživeo da to ne zna ni cenjen novosadski mehaničar pa posle skuplja ulje po podu radionice. Ulje koje nikada ni pre ni posle toga nije curilo iz zaštitnih guma zadnjih amortizera...
Znači - uvek podižite auto. Izuzetke od ovog pravila ostavite pravim majstorima.
3. Nemojte NIKADA ni zavirivati ispod auta bez dobrih "klocni". A kakvo crno pregledanje senzora visine bez kanala. Pod citra se ne bih zavukao ni po 100 eura. :grin:
4. Skidanje pumpe. Ništa lakše. Desni točak, plastika blatobrana. Debelo crno gumeno crevo se skine i ispusti ulje. Naravno sve ovo ako je sistem bez pritiska. Par matica i pumpa sa rezervoarom je slobodna. Ali sve ovo ne vredi raditi bez radionice sa kanalom i bez provere dijagnostikom.
Ovo je jedan od izuzetaka od onog pravila o podizanju hidraulike pre podizanja auta.
Problem može biti senzor visine, instalacija, pumpa (motor, elektronika ili neki ventil).
Sumnjiva je vožnja sa malo ulja i stavljanje jačeg osigurača...
Možda je pumpa već preopterećivana pa je stavljan jači osigurač. Zatim manjak ulja, zatim malo majstorisanja (podizanja-spuštanja) ali najbolje da bude samo zaprljan senzor! To bi bilo najbolje!
 

MarioZD

New member
Jutros je citrac otisa u Perovica, malo je zeznuto bilo dici ga na kamion ali proslo je sve ok. Sad mi preostaje cekat da mi jave lipe vijesti :confused:



 

MarioZD

New member
Imaš veliku rasjekotinu na palcu? Ne boli te to?
To mi je od bure, osjetljiva mi je koza pa mi ispucaju ruke bez obzira so mazem kremicom :( malo pecka kad perem ruke, inace mi je to svake zime tako od pustih krema za ruke neznas koja je gora :hm:
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Drago mi je da se nešto pokrenulo. Baš ti je lijep C5. Dobra kombinacija boja. Jel to koža ili tkanina?

A za kremu, probaj Kremu 48. Ima u ljekarni. Baš je dobra za suhe ruke.
 

Lima

Member
o mi je od bure, osjetljiva mi je koza pa mi ispucaju ruke bez obzira so mazem kremicom malo pecka kad perem ruke, inace mi je to svake zime tako od pustih krema za ruke neznas koja je gora
Nabavi si "propolisno ulje", tj. propolis rastopljen u maslinovom ulju, super je!
 

MarioZD

New member
Drago mi je da se nešto pokrenulo. Baš ti je lijep C5. Dobra kombinacija boja. Jel to koža ili tkanina?
Je pokrenulo se, nije koza nazalost je tkanina, samo je to neko prije isa prati spuzvom ili cime vec pa je razvuka svu tu tkaninu tako da sidala nisu niti malo lipa za vidit, gledam digod da uzmem kozna bilo krem ili crna samo da je koza.

Uglavnom danas su me zvali iz servisa da su pregledali sve ispod haube i da su svi osiguraci ok, struja dolazi do pumpe ali pumpa navodno ne trza :mad: pitao sam ih sto je sa senzorom visine pa je poceo nesto mudrovati da to nema veze sa tim da bi on radio bez obzira dali je senzor u banani, i tako da ce rastavit pumpu do utroka pa da navratim po broj serijski da mogu trazit drugu polovnu. Sve u svemu meni je tu nesto sumljivo jer mi nije jasno kako je odjenom mogla pumpa riknut nakon sta je drugi maistor postavljao nove plocice i manzetnu odjednom opp:shock::wtf::eek:
 

topolino

Member
mislim da če te uzet za lovu bez veze,ovo sa senzorom visine nisam čuo u birtiji nego je
to moje osobno iskustvo isto su bile priče da on nema veze ali kad sam ga promijenio pumpa je proradila osim toga mora ga pokazati na dijagnostici.
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
A moguće je. Ako se držao procedure, prije podizanja auta na stupnu dizalicu, trebao je dignuti auto u najviši položaj. U tom trenu pumpa radi relativno dugo bez prekida. I zagrije se. Te pumpe nisu vječne i možda je to baš bio ključni čavao u lijes.
Sada barem imaš točnu dijagnozu. Pumpi ima po otpadima. Ovi iz Zagreba šalju brzom poštom bez problema.
 

MarioZD

New member
Ljudi triba mi pomoc, danas sam bija u perovica i dali su mi neka dva broja po kojima triban trazit drugu pumpu da odgovara, zvao sam par oglasa sa njuskala ali ne odgovara nijedna pumpa od tih, mora biti za active3+ znaci da auto ima tipku sport. Dali mozda tko zna u zagrebu ili negdi blizu vas koji citate ovo da ima da se prodaje za neku pristupacnu cijenu molio bih da mi javi, evo ja cu ostaviti i brojeve po kojima triba trazit drugu pumpu znaci prvi je 527745 i drugi 527746, Hvala vam unaprijed
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh