Problem sa gasenjem na semaforu (ili leru)

Pavel

Lepi™
Kad sam zvao, onda su rekli da može biti sto stvari (od ECU motora, injektora pa nadalje) i da ne mora uopće grešku niti javiti/očitati. Da neke stvari jednostavno vide tek kad nešto otvore/rastave ili ako je u voznom stanju, onda očitavaju parametre pa ih to možda navede u kom smjeru dalje. Al kao da je sasvim normalno da dijagnostika ne vidi ništa ili da ne javi na CHECK ikakav problem. Ja reko dobro, ajd..
 

Pavel

Lepi™
Auto došao iz CIB-a. Mehanički je u savršenom stanju i besprijekoran je za svoju kilometražu. Raskopali su sve živo, sve je pic pic. Auto se gasio zbog senzora temperature (dal goriva ili u rezervoaru, nisam shvatio). Taj dio sam već mijenjao nedavno no njima ga je ponovno javio kao grešku u dijagnostici. Dijagnostika, kopča, konektor, senzor i ruke - 1000kn. Vozali ga po Zagrebu, napravili 100km, nikakvih problema.

S obzirom da su sve živo otvarali i gledali tražio sam da mi popišu šta iduće treba mijenjati i to, da ga još utegnem ako treba. Dobio sam predračun za doliti malo ulja i promijeniti rasvjetu stražnje tablice. :D
 

h5n1

Member
Meni zna to napravit gasit se na semaforu pogotovo ako par dana idem na krće relacije i dosta drzim auto na leru( semafori radovi na putu). i onda izađem na auto put i dobro ga ispušen 4,5k okretaji jedno 10km nakon toga miran jedno vrjeme.
 

Pavel

Lepi™
Nemoj me krivo shvatiti ali to baš i nije rješenje. Ja sam taj problem vukao ali sam cijelo vrijeme tražio razlog/servis. Nije normalno niti prihvatljivo da se auto gasi na semaforu. Propuhivanje nije trajno rješenje. Automobil koristi 4 ljudi u kućanstvu i prioritet nam je bila sigurnost. Ne želim da mi se u kritičnom trenutku ugasi. Nije to stvar ni komocije, ni tehničkog, već čisto sigurnosti da mogu u miru i na kraću i na dužu relaciju. S druge strane totalno mi je neisplativo odlaziti na autoput ispuhivati ga kad mi se problem javi jer ako se gasi u leru postoji šansa da se ugasi i u vožnji pri većoj brzini.

Ja bi ipak tražio što ga muči i to sanirao. Jer od običnog gašenja zbog senzora od 150kn, kasnije može ispast havarija na motoru od par tisuća kuna.
 

liliumdev

New member
Nakon dosta vremena, da ostavim kratak post sta je na kraju rijesilo moj problem. Neko je ranije na threadu spominjao regulator / senzor visokog pritiska goriva, i moj mehanicar ga je zamijenio i dao da isprobam jednu sedmicu. Medjutim, auto se opet gasilo.

Pocetkom proslog mjeseca sam otisao u Tuzlu u Pavic - oficijelni Citroen servis (koji je na dobrom glasu u BiH) - i rekli su mi sa 99% sigurnoscu da je taj senzor problematican. Rekao sam im da smo vec pokusavali to, ali su insistirali da stave oficijelni (ne zamjenski) senzor i da probam opet. Bio je skoro duplo skuplji od onog kojeg je moj mehanicar nabavio (taj "zamjenski" je bio 190KM kod mog mehanicara, a oko 350KM u oficijelnom servisu).

Eto skoro 2 mjeseca proslo i auto se ne gasi. Ne "drhti" u leru. Puno ljepse za voziti. Ne znam sta bih vam rekao. I moj mehanicar je bio upravu ali - ili zamjenski dio nije bio dovoljno kvalitetan (a bio je nov) - ili ga mozda on nije fino zamijenio. Mada mi je rekao da se nema sta specijalno raditi oko zamjene tog senzora.
 
Na vrh