Problem sa gasenjem na semaforu (ili leru)

liliumdev

New member
Pozdrav,

Kupio sam Citroena C5 X7 2.0 HDI 103kw 2012 u Novembru prosle godine. Generalno zadovoljan autom, "vuce" dobro, udobno itd., ali imam jedan problem koji me s vremena na vrijeme izuzetno iznervira. Ne mogu ga ni s cim povezati (hladno/vruce vani, dobro/lose gorivo, totalno mi je "random"):

Auto se gasi kad stanem na semafor (drzim kvacilo, auto stoji) ili ako sam u leru. U toku jedne voznje bukvalno mi se moze ugasiti na svakom semaforu, i uvijek se odmah svaki put auto upali, bez ikakvih problema.

Primjetio sam "stucanje" ponekad u leru, obrtaji skoce sa normalnih ~800 na ~1000 na 1 ili 2s i auto se znatno zatrese.

Ali se nekad to nikako ne desava danima ili cak sedmicama, pa zaboravim na problem i mislim da se "magicno" rijesilo. Pa se opet jedan dan desi i opet guglam i citam forume za bilo kakve savjete i rjesenja, ali bezuspjesno. Problem se desava od Novembra i odmah je uradjen mali servis, a od tad sam sipao tecnosti za ciscenje dizni, mijenjao sam gdje tocim gorivo vise puta, ali uvijek isti problem.

Mali servis je opet odradjen prije par dana kod mehanicara kojeg licno poznajem jer me izgleda "gospoda" iz oficijelnog servisa u Sarajevu (ABC1968) totalno prevarila i nista nije zamijenila, a takodjer je zamijenjen i zamajac i kvacilo i auto je dosta tise i ljepse za voziti - ali ovaj problem sa gasenjem me izludjuje!

Ima li iko savjeta ili ideja do cega bi moglo biti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Velika je vjerovatnost da je problem limitiran sustav napajanja goriva... pumpa, filter, regulator, injektori... biraj.
Odi možda u neki Bosch servis ili slično, imaju iskustva sa tim sistemima
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Regulator goriva, mene je mučilo pola godine! Imaš u mojoj temi i video kako je radio na leru! Promjenio ga prošli tjedan 100€ i miran :D
 

Pavel

Lepi™
Meni se prošli tjedan ugasio na semaforu. 2.0HDi X7 A/T.. Još veli meni cura netom prije semafora, jer sam morao usporiti zbog zavoja, "tebi se skoro auto ugasio"..Kak se može automatik ugasit? Jbt, ja stao na semafor, kočnica i ugasioo seee..Ne jednom, tri puta..Stao na busnoj, nakon 20 min odvezo se doma. Sutra dijagnostika, servis - ništa. Radi evo bez problema. Ne znam..Ali ispizde me takve stvari.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ja sam auto ostavio majstoru 5dana da se seka, čista metoda eliminacije je bila! Nije filter, nisu dizne, nije senzor visokog,... Obavezno spajanje na comp u trenutku nepravilnog rada i gašenja, očitavat parametre. Davo je nepravilan pritisak goriva na trenutke previsok, tj naglo je skakao i na leru je zalijetavao obrtaje prije njihova pada i gašenja!
Sretno 😉
P.S
Nek ti ga proba očistit i promjeni filter od goriva za početak, pa vidi kako će se ponašat, nemoj naručivat odmah dio od 800kn

Viš kako je prljav kod mene bio, al sam ja stavio novi kad je već raskopano sve bilo 😉
 

liliumdev

New member
Mehanicar to pogledao na tvoj prijedlog, ali kaze da izgleda OK i cisto. Na dijagnostici nikakvih gresaka. Zamijenio je ove gumice, ali se opet gasio. Ne znam da li se isplati mijenjati ovaj senzor ili gledati dalje. Savjet mehanicara je da uzmemo novi senzor pa isprobamo 7-8 dana, kaze da ga moze vratiti ako ne bude to to.

1591791005954.png
 

liliumdev

New member
Nakon par mjeseci ignorisanja problema, konačno zamijenio regulator goriva. Danas se nije auto gasilo, ali nekad motor ima čudan zvuk i obrtaji se povećaju, ne znam kako bih objasnio dok ga još malo ne provozam...vozaću ga još 5-6 dana, možemo senzor vratiti u prvoj sedmici. Je li ima nešto što može poći po zlu poslije zamjene regulatora? Mehaničar je samo očistio greške nakon što je stavio novi regulator - je li se trebalo nešto dodatno odraditi?
 

visaluteju

Well-known member
Ja sam ima slican problem davno na xsari picaso. Gasio se jako rijetko ali mi se znalo desti da se odvezem negdje i u gasim auto i za 5 minuta da ga upalim a on ni da cuje. Desavalo se jednom do 2 puta mjesecno. Promjenim regulator pritiska goriva i mislio da je to to, kad ono opet se ponovi nakon mjesec. Na kraju bila pumpa goriva u rezervoaru koja je radila ali nekako cudno, tek kada je majstor izvadio i spojio na akumulator osjetio je da nekako cudno vrti, da melje i da se pati (dijagnostika nije nista pokazivala).

Ne mora uopšte značiti da je ovo kod tebe ali pokušaj voziti sa malo više punim rezervoarom jer tada pumpa ima manje opterećenja a ako primjetiš da se češće dešava kada voziš sa malo goriva možda je i kod tebe do pumpe...

sretno sa rješavanjem, mene je mučilo skoro godinu dana :)
 

liliumdev

New member
Hvala na savjetu, obraticu paznju i na to. Potrudicu se da se bas izvozam ovih dana jer mi se ne daje bezveze 90 EUR za zamjenu regulatora goriva koji mozda i nije bio problematican :D
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Ne mora uopšte značiti da je ovo kod tebe ali pokušaj voziti sa malo više punim rezervoarom jer tada pumpa ima manje opterećenja a ako primjetiš da se češće dešava kada voziš sa malo goriva možda je i kod tebe do pumpe...
Hm, L liliumdev i dok vozi na plinu ima isti problem. Plin nema veze s pumpom benzina?
 

liliumdev

New member
Nemam plin, neka je zabuna u pitanju :D Motor je 2.0 HDI 103kw
Post je automatski spojen:

Jutros se ugasio par puta pri parkiranju na parkingu koji je imao blag nagib. Izgleda da nema veze sa regulatorom goriva u mom slučaju :(
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Evo da podignem malo temu..

2.0HDi, 103kw, A/T..Ugasi se u vožnji. Bez ikakvih upozorenja, trzaja..Normalno vozim, lagano usporim u blagom zavoju, 3 brzina i samo se tiho ugasi. Doslovno ne bi skužio da nije ugašen da volan ne postane težak i upali se ikonica akumulatora na ploči. Kompletan sustav goriva pregledali, promijenili sve živo i neživo. Injektore, pumpe, crijeva, sve. Znači apsolutno sve smo raskopali. Dijagnostika ne vidi kvar, nejasno je što se događa. Nema nekakav razlog zašto. Nema nekakvu šprancu po kojoj se to događa, jednostavno eto - ugasi se. Nazvat ću CIB i provjeriti s njima što i kako jer evo ne znam..Ispizdit ću.
Ponedjeljak ide u CIB, moguće da je i glavno računalo motora s obzirom da auto samo zaspe u vožnji bez trzaja, cuganja ili divljanja s brzinama.
 
Posljednje uređivanje:

Dalibor

Dado Tornado
Normalno vozim, lagano usporim u blagom zavoju, 3 brzina i samo se tiho ugasi.
ne znam kako je s citroen/peugeot dijagnostičkim alatima, na nekim autima vozi se sa spojenim laptopom i prate se svi parametri.
trebaš nekog tko se kuži u Diagbox ili Lexiu, njemu objasniti što se događa i koliko često, i saznati što točno mogu njihovi dijagnostički alati.
onda odete negdje simulirati uvjete u vožnji.
bojim se da ti to niti jedan majstor neće riješiti ako mu ostaviš auto na dan ili dva.

meni je na C3 zezao jedan injektor, auto se gasio kada bi stao ili stisnio kvačilo. greška se povremeno pojavila na zagrijanom autu. ostavio sam ga u CIBu na dan ili dva i ništa nisu našli. po preuzimanju otišao sam na autocestu i stisnio ga da uništim do kraja to što je zezalo ili da se pojavi greška i upali lamica. kada se upalila lampica motora i nisam smio ugasiti auto jer bi se poništilo. vratio sam u CIB (u Velikom polju) bilo je 16h kraj r. vremena, i nisu željeli samo očitati grešku. morao sam se tamo natezati s njima, da bi do 16,30 imali nekakv mini sastanak oko hebene greške jednog injektora.
da ne pričam zavrzlamu oko njegove zamjene. auto javi koji je injektor, a oni idu zamjeniti pozicije dva injektora pa opet testirati je li stvarno taj injekor. onda mene zovu da obavijeste što i kako popravljaju
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Ne znam što bih rekao. Otišao na Vir, vozao se po Zadru i okolici i vratio se nazad. Ništa. Sjeo u auto, otišao do grada i vraćam se doma, motam u dvorište i ugasi se. Onako tiho, samo zaspe, bez trzaja. Zanima me samo što je, zato ga i vozim u ponedjeljak tamo. Nisam ni pitao koliko košta dijagnostički pregled..Jebiga, ako netko zna evo slobodno neka napiše. :)

Jedino što bi se ponavljalo al to opet nisam siguran jel može utjecati -> Kada prilazim blagom zavoju ili raskrižju, i krenem kočiti, on šalta brzine iz viših prema nižima i onda ga u trećoj drži jako dugo..I ako me periferni vid ne vara, ugasi se u trećoj ali kad to već i napravi on ostavi samo "D" na displayu. I onda ga prebacim u N i startam (ili P). No tražio sam po netu jel možda kakav software mjenjača problem no sve što je vezano za mjenjač je elektronski pa bi trebao javiti grešku svakako.

Isto tako jel zna netko kako se kreće cijena ECU-a motora?
 
Na vrh