Problem s vodom

xoox

New member
Na Saxu se znalo dogoditi da pušta ljepilo na šoferšajbi,neka serija je bila sa valjda lošim ljepljenjem.Voda se cjedi kroz prednji stup i slijeva se na pod i to je gotovo nemoguće vidjeti,jedino pomaže skidanje šajbe i ponovno ljepljenje.Imali smo bezbroj takvih reklamacija nekada na njima.
Ma nemoguce, do sad je suh ko barut, nikad nista (i veće kiše nego sanas), i prao se i sve ali nista, kažem suh ko barut. Ja sam sve pregledao i sve je suho, samo eto tamo gdje je bila voda mokro, ....enigma kažem haha:eek:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
A dobro sad voda je voda, samo na drugom mjestu hahahah šti je tu je, samo da saxo prestane zafrkavati sa ovakvim glupostima jer mu je mašina super
Ha, dobro. :) Mislim da nije ovdje problem u ljepilu šajbe, što veli deda, nego ti pušta na brtvi vrata. Vidio sam gomilu takvih slučajeva. Treba ti nova brtva ili, za prvu ruku, se može pritegnuti nosač tako da jače stisne brtvu. Samo trula brtva ti je isto što i hrđa na limu. :) Nema rješenja dok ne izrežeš i staviš novo. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
ne znam ima li saxoner u donjem dijelu vrata sa obje strane otvore kroz koje iz vrata odlazi voda.
kada otvoriš vrata pogledaj ispod njih.
vidićeš pravokutne otvore širine cca. 2mm i dužine 3cm...
možda je to nešto za odlazak vode koja prodre kroz brtve stakla.
vidio sam to na nekim vratima, i ako im je to namjena a zaštopani su, lako bi se dogodilo ovo što se tebi dogodilo...
 

xoox

New member
Eto Rijeka počastila još jednom kišom ko stvorenom za otkrivanje pukotina, a auto ko titanik ...hahaha... Ugl, na desnom gornjem kutu vjetrobrana se odvojila guma (vidljivo, par milimetara), te se na cijelom vjetrobranu iako je priljubljena uz lim može odvojiti (da li je to normalno ?!?!?!), ugl. idem u petak u Zd pa cu tamo to zakrpati?? pitanje krpati ili sve mijenjati?!?!?!
 

deda

New member
Ta guma je samo za ukras da se ne vidi rub stakla,ona niš ne drži i samo se ugura između stakla i karoserije.Pušta ljepilo kojim je staklo zaljepljeno,rekao sam ti da je jedna serija imala tu grešku.Nema druge,nego odljepiti staklo i ponovo ga zaljepiti,ali to moraš dati strućnom servisu,odnosno autolimaru,nemre se to napravit i samo tak doma u garaži ako neznaš ćime i kako.
 

deda

New member
A sve zavisi,malo se raspitaj neznam kolko to računaju,meni je na Berlingu koštalo 1 100 kn u ovlaštenom servisu,ali je platilo osiguranje,mislim da se za 500 kn i manje, to može svugdje napraviti. Najveći im je posao očistit staklo od starog ljepila,tako da nije cijena ista staro i novo stavljat.
 

xoox

New member
Pošto je puštanje lokalizirano da li je moguce kakvo krpanje??? Da onu gumu sto skriva lim zalijepim za lim???
 

Dalibor

Dado Tornado
pitaš za svoju 1.8 94. godina?!

trebala bi ti biti na lijevoj strani ako stojiš ispred motora, a hauba je podinuta.
pumpa je zakačena na zupčasti remen koji se nalazi na lijevom boku motora, a prekriven je plastičnim poklopcem.

da bi došla do nje moraš skinuti kompletan plastični poklopac i onda ti se remenica pumpe nalazi gore lijevo od glavne velike remenice koja sasvim dole na tom boku motora.
 

Dalibor

Dado Tornado
ovisi o autu, uvijek je lakše to raditi kada je auto podignut.
pogledaj ima li prostora oko tog boka motora, ako je veći auto a manji motor onda zna biti puno prostora i može se bez podizanja vozila, ali najčešće je potrebno podignuti auto ili raditi od ispod, jer nema mjesta odozgora
 

neongreen

New member
Pozdrav, evo da ne otvaram novi temu..Dakle imam Saxa 1.1. 2002. godište 44kW. Prije nekih mjesec dana prilikom provjere tekućina uočio sam praznu posudu za antifriz (prilikom skidanja čepa čuo se onaj uobičajeni zvuk tlaka), nakon čega sam je dopunio i kontrolirao 4-5 dana, prilikom čega je razina bila normalna. Prije te kontrole lampica za temperaturu se nije palila i auto je normalno radio. Danas sam nakon duže vremena opet kontrolirao razinu tekućina i opet mi je posuda za antifriz bila prazna s tim da cijelo vrijeme dok sam vozio auto nisam imao nikakvih problema u vožnji i nije mi se palila lampica za temperaturu. Također, bi napomenuo kako dnevno s njim pređem minimalno 60-70km i nije bilo problema u vožnji. Ulje sam također provjeravao i ne gubim ga, tj. iste je razine i normalne je boje. Molio bih savjete što bi moglo biti i kako otkriti što se događa.
 

kaktus.dzek

New member
ili kako je u postu pred koju godinu gospon bijeli vuk napisao, provjeriti zategnutost šelni ili ti obujmica oko crijeva rashladnog sustava, a i da ne pušta neko od crijeva od rashladnog sustava. Možda provjeriti i oko termostata da tamo ne pušta.
 
Na vrh