Problem s vodom

sax

New member
Uglavnom imam saxa 1.4i 1997 godina .

Moj problem je s vodom , trosi mi vodu , cujem zvuk preljevanja vode u kabini , znaci da fali vode ? .. sumnjam na vodenu pumpu ? .. jel na cepu od ulja nema majoneze ? ..

I kaplje mi ulje pored desnog kolaca .. to bi moglo bit povezano ?

Hvala !
Sve je jasno ovdje,imas problem sa glavom,probija ti kompresija u vodu i ostane ti zrak unutra,hitno vadi glavu van i promijeni brtvu
imao sam isti problem
 

zgodny

New member
evo ti moje iskustvo, mozda pomogne jer je donekle slicno..

motor je bio 1.4i (astra) i normalno bi potrosio jako malo
antifriza (mozda deci na 10 tisuca) ali kad bi ga stisnuo
do daske na autocesti ostane mi posuda prazna od ZG
do ST. Ulja nije bilo u posudi, niti je bilo kompresije u njoj
stoga sam zakljucio da bi se mozda moglo gubiti negdje
na brtvama (pumpe vode ili na nekim spojevima)..

stavio sam aditiv za krpanje hladnjaka i aluminijskih glava
uzeo zutu bocicu na europetrolovoj pumpi, ne sjecam se
naziva, i od tad nikad vise nije gubio vodu a napravio sam
najmanje 30kkm i sad ga vozi frend vec neko vrijeme
i sve bez greske..

eto mojih 5 centi..
 

xoox

New member
Pozdrav, evo da malo ovo osvježim, imam saxa 1.1i iz 97 i isto tako se cuje preljevanje vode dok je motor hladan a kasnije ništa. A brtva glave motora je promjenjena prije 10k kilometara!!
 

sax

New member
to sa klokotanjem u kabini ti je 100% brtva glave
isto je bilo kod mene,nabija ti kompresiju u vodu pa zato nemas majoneze u kileru,i to ti se desi dok je motor hladan pa kad se zagrije onda vise ne
skidaj glavu i mijenjaj brtvu dok nije probilo skroz
uz to moj savjet odmah promijeni pumpu vode,natezac,remen i obavezno termostat,dijelovi su ti cca 900kn plus rad
 

xoox

New member
Da ali stvar je u tome da sam bio kod mehanicara i on je pregledao motor i rekao da je sve, ok a i brtva glave je prakticki nova ...
 

xoox

New member
A ovako, auto sam kupio od jedne gospođe (84 godine, prodala jer nije mogla produžiti vozačku). Autu je prosle godine u 11 mjesecu promjenjena brtva glave motora i gumice, ulje i kvačilo (tako da ne znam kakvi su vijci). Auto od tog dana a i sada radi bez greške, jedino to lagano preljevanje (kao iz jedne pune posude u drugu par sekundi i samo nekada, tj. to sam čuo par puta samo). Bio sam kod mehaničara (ne istog koji je to sve mjenjao ranije) mijenjati pakne te sam mu rekao da pogleda ostalo te je rekao da je sve ok. Sad trenutno nemam love za veće popravke te cu voziti dokle ide, a isto čisto da pitam bi li aditiv nešto poravio?

Uz pomoc PM jednog forumasa provjerio cep kilera i vidio da je gumica pukla, kupio novi (70kn) u citroenu i sad cemo vidjeti rezultate
 

Dalibor

Dado Tornado
tam di cijevi ulaze u kabinu imaš malu kapicu kao za ventile na gumama, to polako otvaraš dok ti sama tekućina (bez zraka) ne počne izlaziti, i onda zašarafiš (nemoj do kraja odšarafiti).
ako pratiš gornju cijeva koja ide sa hladnjaka na motor, vidićeš kada dođeš tamo di se spaja na motor na području veličine dlana jedan šaraf koji je za inbus ključ. njega polako otvaraš dok zrak ne izaše i ne navrije samo čista tekućina.
u kabini mora biti namješteno na grijanje.

ja bi to radio kada je motor na radnoj temperaturi kako bi tlak u sistemu bio što viši.
 

xoox

New member
evo da ne otvaram novutemu, moj sakso je izgleda alergican na vodu hahah, samo me zafrkava. Ovako, jucer cijelu noc i po danu je u Rijeci padala kiša, moj sakso je bio parkiran i besplatno se prao (hahaha). Bio je prakiran nagnut na desnu stranu (u Rijeci je to normalno). I tako se danas kasno popodne razvedrilo, ja u svog saxa kao ono iza suvozačkog sijedala , gdje stoje noge od onog iza njega (sa troje vrata je auto) je lokva vode (cca 2 litre). Gledam ja odakle je to, nema nikakve boce pa da se izlilo, vrata i prozor zatvoreni, jer je iznad toga nagnuto suvozačko sijedalo, isto tako krov je suh i nema fleke niti se objesila postava. Uzeo ja vode, sjeo prijatelja u nutra i zaljevam ko lud, ali ništa, suho ko barut, guma oko vrata je ok (iako je iz 97). malo se ona vanjska što usmjerava odlijepila ali kad se zatvore vrata to sjedne na mjesto. Enigma moj sakso, jer gledam okko lokve sve suho nema nigdje mokrog traga, ...
 

Leprechaun

Member
Neću ti biti od pomoći, no podsjetio si me na moju Favoritku - jednom je tako padala kiša i skupila se litrica vode naprijed na gumenom tepihu kod vozačevih nogu. Sve je bilo zatvoreno, nigdje nije curilo. Izbavio sam vodu van čašom od jogurta :) i više se nikad nije ponovilo. :confused:
 

xoox

New member
hahahah jednostavno fenomen, ja još pokušavam shvatiti ali ne mogu, jednostavno mi se saxo zainatija hahahhaha
 

xoox

New member
A dobro sad voda je voda, samo na drugom mjestu hahahah šti je tu je, samo da saxo prestane zafrkavati sa ovakvim glupostima jer mu je mašina super :grin:
 

deda

New member
Na Saxu se znalo dogoditi da pušta ljepilo na šoferšajbi,neka serija je bila sa valjda lošim ljepljenjem.Voda se cjedi kroz prednji stup i slijeva se na pod i to je gotovo nemoguće vidjeti,jedino pomaže skidanje šajbe i ponovno ljepljenje.Imali smo bezbroj takvih reklamacija nekada na njima.
 
Na vrh