Pozdrav svima.
Imam od nedavno C2, 2005, VTS sa plinom.
Za sada sam primjetio nekoliko problema, no najveci problem je da gas ne reagira kako bi trebao.
1. Gas problem:
Tesko je to opisati rijecima no prilikom nesto brze voznje (npr razvrtis ga na 5-6000), kod pustanja gasa on kao da u jednom dijelu stvarno oduzme gorivo i onda kao da ponovo doda na tren gorivo, iako ja pustam gas.
Manifestacija problema je da se okretaju dignu u crveno prilikom pustanja gasa te izgledas ko debil koji ne zna voziti.
Jos se desava da npr na 25% gasa (odokativno) kada lagano ubrzavas ponekad se desi da auto pocne trokirati (gas i dalje niti ne stiscem niti ne pustam) i tako nekako on trokira cudno i onda najednom pocne ici dalje kako bi i trebao.
A ako flat-iram gas, cini mi se da na niskim okretajima ima puno manje snage nego sto bi trebao imati, te ne reagira na gas instantno (npr ides se proganjati, ko da je usporen, kao da ima nekakav delay...)
Sistem je drive-by-wire
Check engine ne svijetli/nema prisutnih greski.
Vozio se na plin ili benzin, ista stvar se desava.
2. Problem:
Upalim auto i pojavi se warning: main beam faulty te od nedavno - sidelamp faulty.
To svijetli par sekundi pa se ugasi.
Sve zaruljice mi rade OK.
Svaki put (ne bas svaki ali 95% puta) kada upalim duga svjetla (ili dam blic, svejedno je) - isto warning - main beam faulty, s tim da se nekada zna i high beam faulty pojaviti, ako se ne varam.
3. Curi voda na zadnjoj sajbi:
...ali to sam vec procitao da treba silikonirati kod spricaljke za sajbu ako se ne varam
4. Ima li itko iskustva s osciloskopom u auto-dijagnostici?
Imam i tu jedno-dva pitanja.
Hvala unaprijed,
Slaven
Imam od nedavno C2, 2005, VTS sa plinom.
Za sada sam primjetio nekoliko problema, no najveci problem je da gas ne reagira kako bi trebao.
1. Gas problem:
Tesko je to opisati rijecima no prilikom nesto brze voznje (npr razvrtis ga na 5-6000), kod pustanja gasa on kao da u jednom dijelu stvarno oduzme gorivo i onda kao da ponovo doda na tren gorivo, iako ja pustam gas.
Manifestacija problema je da se okretaju dignu u crveno prilikom pustanja gasa te izgledas ko debil koji ne zna voziti.
Jos se desava da npr na 25% gasa (odokativno) kada lagano ubrzavas ponekad se desi da auto pocne trokirati (gas i dalje niti ne stiscem niti ne pustam) i tako nekako on trokira cudno i onda najednom pocne ici dalje kako bi i trebao.
A ako flat-iram gas, cini mi se da na niskim okretajima ima puno manje snage nego sto bi trebao imati, te ne reagira na gas instantno (npr ides se proganjati, ko da je usporen, kao da ima nekakav delay...)
Sistem je drive-by-wire
Check engine ne svijetli/nema prisutnih greski.
Vozio se na plin ili benzin, ista stvar se desava.
2. Problem:
Upalim auto i pojavi se warning: main beam faulty te od nedavno - sidelamp faulty.
To svijetli par sekundi pa se ugasi.
Sve zaruljice mi rade OK.
Svaki put (ne bas svaki ali 95% puta) kada upalim duga svjetla (ili dam blic, svejedno je) - isto warning - main beam faulty, s tim da se nekada zna i high beam faulty pojaviti, ako se ne varam.
3. Curi voda na zadnjoj sajbi:
...ali to sam vec procitao da treba silikonirati kod spricaljke za sajbu ako se ne varam
4. Ima li itko iskustva s osciloskopom u auto-dijagnostici?
Imam i tu jedno-dva pitanja.
Hvala unaprijed,
Slaven