Problem davanja/primanja gasa

flashko

New member
Pozdrav svima.

Imam od nedavno C2, 2005, VTS sa plinom.
Za sada sam primjetio nekoliko problema, no najveci problem je da gas ne reagira kako bi trebao.

1. Gas problem:
Tesko je to opisati rijecima no prilikom nesto brze voznje (npr razvrtis ga na 5-6000), kod pustanja gasa on kao da u jednom dijelu stvarno oduzme gorivo i onda kao da ponovo doda na tren gorivo, iako ja pustam gas.
Manifestacija problema je da se okretaju dignu u crveno prilikom pustanja gasa te izgledas ko debil koji ne zna voziti.
Jos se desava da npr na 25% gasa (odokativno) kada lagano ubrzavas ponekad se desi da auto pocne trokirati (gas i dalje niti ne stiscem niti ne pustam) i tako nekako on trokira cudno i onda najednom pocne ici dalje kako bi i trebao.
A ako flat-iram gas, cini mi se da na niskim okretajima ima puno manje snage nego sto bi trebao imati, te ne reagira na gas instantno (npr ides se proganjati, ko da je usporen, kao da ima nekakav delay...)
Sistem je drive-by-wire
Check engine ne svijetli/nema prisutnih greski.
Vozio se na plin ili benzin, ista stvar se desava.

2. Problem:
Upalim auto i pojavi se warning: main beam faulty te od nedavno - sidelamp faulty.
To svijetli par sekundi pa se ugasi.
Sve zaruljice mi rade OK.
Svaki put (ne bas svaki ali 95% puta) kada upalim duga svjetla (ili dam blic, svejedno je) - isto warning - main beam faulty, s tim da se nekada zna i high beam faulty pojaviti, ako se ne varam.

3. Curi voda na zadnjoj sajbi:
...ali to sam vec procitao da treba silikonirati kod spricaljke za sajbu ako se ne varam

4. Ima li itko iskustva s osciloskopom u auto-dijagnostici?
Imam i tu jedno-dva pitanja.

Hvala unaprijed,
Slaven
 

Tonka0559

Member
1. Vrlo slicna stvar mi se dogodila kad sam
tek kupila auto, problemi s oduzimanjem/davanjem gasa, divljanje okretaja prilikom saltanja brzina, itd. Promijenjen je prekidac gasa i od tada radi bez greske.

2. Side beam faulty-provjeri lampice za registraciju. Ako nije ni to nove pozicije obje stavi(bez obzira sto rade) i nece javljat gresku(prekjucer to napravila, hoce to malo cesce hehe).

Jos nesto?:grin:
 

ENHAM

rally ...
Flashko,to sto pises pod brojem 1, pojava autododavanja gasa kod micanja noge sa komande gasa, to se isto i meni događa.Meni se ovih dana motor gasi kod prvog paljenja pa sam zamjenio leptir gasa.Problem drzanja minimuma u leru je rijesen ali dodavanje gasa kod saltanje je jos uvijek prisutno.Mislim da se radi upravo o problemu u leptiru gasa jer cak ako je zamjenjen obavezno treba odradit inicijalizaciju.Pitaj bilo kojeg boljeg mehanicara sa dijagnostikom i objasnit ce ti i odradit.Ja idem odradit inicijalizaciju u cetvrtak pa se javim.Pozdrav.
 
Posljednje uređivanje:

ENHAM

rally ...
... nista mi nisu nikalibrirali ni inicirali ...hm,na kraju smo vise vremena proveli proucavajuci kvar ESPa nego kod inicijalizacije leptira jer kazu da ne mogu nista.Ipak cu morat u ovlasteni.Imam citroen POSEDEL AUTO pred nosom.Prvi slobodan dan idem cut sta ce oni rec jer ovi danas nisu nista kalibrirali ni inicirali ...kazu da leptir to radi sam ...
 

ENHAM

rally ...
Tako je,BOSCHova dijagnostika kaze : failure pressure sensor ABS/ESP modul. Nazvali smo neke elektronicare koji kazu da se iz tog bloka taj senzor ne moze vadit.Iskreno,ne vjerujem i pokusat cu na sve nacine rijesit taj kvar al ne za 10 000,00 kn koliko traze u ovlaštenom za novi ABS/ESP modul vec popravkom ... svaki savjet je dobrodosao.Ma otvorit cu ako treba i topic samo za to.
Jos da dodam da je greska bila i kod prekidaca nozne komande kocnica pa smo ga zamjenili novim,originalnim i nakon toga sve ok.
Pazim na auto i sve cu dovest u red.
 

ENHAM

rally ...
Da,danas sam isprobao malo jace dizat okretaje i par puta se gas nije vracao u trenutku saltanja, precizinije u trenutku kad sam maknuo nogu s gasa, cuo se onaj neugodan zvuk zaostalih okretaja motora kao kod vozaca pocetnika,recimo... bez omalovazavanja prema nikome. :)Pitam se da li je to posljedica toga stonovi leptir nijeinicijaliziran ili treba promjenit citavu pedalu gasa ??? Pitanje je sad...

Mislim da nije potrebno jer gresku o prekidacu kocnica vise ne pokazuje ikocnice rade besprijekorno.
 

alex rally

New member
a sto se tice ovih side lamp foulty i tako to znaju oksidirat spojevi na zadnjim lampama pa bi ih trebalo promjenit ili prelemit...pa pogledaj malo i to
 

ENHAM

rally ...
... za sad lampe rade dobro i nema nikakvih gresaka u vezi kocionog sustava.Javlja samo gresku ESPa ... pokusavam skuzit u cemu je caka da ponekad kod saltanja na visokim okretajima,okretaji ne padnu odmah nakon micanja noge s pedale gasa...samo ponekad...
 
Na vrh