Probilo blok motora

sir.Oliver

Well-known member
to cutac .... nije tačno ... i najbolji blok je lako probiti , ako mu pogodiš slabo mjesto.

to Gorski .... upravo te dvije stvari ( zasek na klipnjači i cijela klipnjača me zbunjuju . )
 

sir.Oliver

Well-known member
to je na drugom cilindru ( ako dobro računam ) . cilindri se uvijek broje od razvoda prema zamajcu . ta klipnjača je morala nešto zakačiti , neko strano telo .... ali odakle se to " nešto " tamo stvorilo .... ? da nemaš sliku i od dole , kada se skine karter ?
 

sir.Oliver

Well-known member
ne , isključeno . klipnjača , kada se razšrafi , obavezno izleti napolje kroz blok ( pukne i drugi šraf , rupa je daleko veća i , najvažnije , klipnjača ne ostaje na svom mestu) . oću reći da se ne pomera , kada se okreće motor . ovde je klipnjača na svom mestu i pokretna je
 

Gorski

Member
Nemam sliku odozdola.
Motor će mi vratiti pa ću doma skinuti karter i onda mogu poslati slike, ako se što bude našlo. Samo, to neće biti prije kraja mjeseca, čini mi se.
 

Gorski

Member
Eto, brzo sam ustanovio uzrok :)
Krhotine bregaste osovine ispuha su uzrokovale proboj bloka motora. Jedna (manja) je propala kroz šupljinu za povrat ulja kroz glavu i blok sve do kartera i dolje je zahvatila klipnjača.
I što je najgore, nakon promjene motora ponovno mi se dogoilo pucanje bregaste na istom mjestu, samo što su krihotine sada ostale zaglavljene u bloku motora.

https://ibb.co/9Ybr7tnhttps://ibb.co/6rb0Y4M
 

Gorski

Member
Misliš da bi to bio uzrok? A ne problem sa pumpom raila?
Ne znam da li baš volim šaltat u iber turažu ali mogu razmisliti o tome.
 
Na vrh