prerada zadnjih kočnica

szahtila

Well-known member
Ispitivač može samo reagirati na neku intuiciju ali nemože biti 100% siguran, pogotovo ako su ugrađeni dijelovi original PSA. A uz tisuće marki, modela i varijanti čisto sumnjam da će skužit da je netko ubacio diskove umjesto doboša.
Što se mene tiče Sir. Oliveru želim sve najbolje u njegovom naumu. Što se tiče ispitivača u STP, sve se može ako se zainati pa i doznati koja oprema je tvornička za neki model. Usput, kako stvar stoji sa ABS-om na zadnjim kotačima, misli m na broj impulsa po okretaju kotača? Jel taj broj isti na disk i doboš kočnicama?
 

sir.Oliver

Well-known member
jeste , broj magneta ( impulsa ) je identičan na oba automobila . čak i prečnik ABS prstena je identičan .C- elysée je na platformi 207/208 .... tako da sam upravo zbog toga i toliko dugo tražio potrebne dijelove . retko tko je voljan prodati samo rukavce .... svi prodaju samo ceo trap ( poneko bez držača ,klješta .....)
 

kekec01

Member
Ispitivač može samo reagirati na neku intuiciju ali nemože biti 100% siguran, pogotovo ako su ugrađeni dijelovi original PSA. A uz tisuće marki, modela i varijanti čisto sumnjam da će skužit da je netko ubacio diskove umjesto doboša.
Mislim da ispitivači kod nas jako dobro znaju da C-elysee nema diskove na zadnjim kotačima. Zašto? Zato što nikad ni jednoga nisu vidjeli a pregledali su ih jaaako puno jer ih vozi i policija i taksisti i običan puk. I ako naletiš na "budalu" kako mi balkanci volimo zvati ljude koje želimo zaje.... i proći bez penala eto problema. Naravno da te "vjerojatno" neće maltretirati ako vide da je sve složeno kako treba i sa originalnim dijelovima ali opet svaki puta ideš na tehnički u strahu što će biti. Ali nas to ne brine, zar ne? Mi volimo strah i neizvjesnost :cool:
 

sir.Oliver

Well-known member
jedan dio potrebnog materijala .......
Mislim da ispitivači kod nas jako dobro znaju da C-elysee nema diskove na zadnjim kotačima. Zašto? Zato što nikad ni jednoga nisu vidjeli a pregledali su ih jaaako puno jer ih vozi i policija i taksisti i običan puk. I ako naletiš na "budalu" kako mi balkanci volimo zvati ljude koje želimo zaje.... i proći bez penala eto problema. Naravno da te "vjerojatno" neće maltretirati ako vide da je sve složeno kako treba i sa originalnim dijelovima ali opet svaki puta ideš na tehnički u strahu što će biti. Ali nas to ne brine, zar ne? Mi volimo strah i neizvjesnost :cool:
iskreno , uopće me to ne brine . svake dve godine idem na tehnički .... već godinama uvijek na isto mesto .... sada već sa svoja dva + automobili od rodbine i prijatelja ... tako da me tamo dobro poznaju .... a koliko mi je poznato , i ne gledaju konstrukcijsko rešenje kočnica . gledaju samo njihov učinak . kako i koliko jednako koče ....
 

kekec01

Member
iskreno , uopće me to ne brine . svake dve godine idem na tehnički .... već godinama uvijek na isto mesto .... sada već sa svoja dva + automobili od rodbine i prijatelja ... tako da me tamo dobro poznaju .... a koliko mi je poznato , i ne gledaju konstrukcijsko rešenje kočnica . gledaju samo njihov učinak . kako i koliko jednako koče ....
Ne govorim ja za tebe konkretno, nego za ovdje, kod nas 🙂
 

sir.Oliver

Well-known member
uskoro će to i kod vas stići ...... svake dve godine na TK i EK , s tim da nova vozila tek kao 4. godišnjaci idu prvi put .... a kontrole i nisu tako rigorozne . desilo mi se da mi i ne pogleda kočionu tečnost , ne isproba brisače ...... jedino što striktno gledaju , i to dosta rigorozno su kočnice . /sile kočenja / i emisije CO2 i čadji ..... ležajeve , zglobove , spone .... pogleda , ali ne pravi probleme . kaže ako nisu OK , ali ne upisuje kao feler
može li mi tko reć kataloške brojeve ABS senzora zadnjeg točka na P-208 i P-301 ( C - elysée ). zanima me dal su zamenljivi medjusobno . da ne kupujem , ako mogu koristiti postojeće .
hvala
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh