Prerada zadnjih kočnica

szahtila

Well-known member
Ispitivač može samo reagirati na neku intuiciju ali nemože biti 100% siguran, pogotovo ako su ugrađeni dijelovi original PSA. A uz tisuće marki, modela i varijanti čisto sumnjam da će skužit da je netko ubacio diskove umjesto doboša.
Što se mene tiče Sir. Oliveru želim sve najbolje u njegovom naumu. Što se tiče ispitivača u STP, sve se može ako se zainati pa i doznati koja oprema je tvornička za neki model. Usput, kako stvar stoji sa ABS-om na zadnjim kotačima, misli m na broj impulsa po okretaju kotača? Jel taj broj isti na disk i doboš kočnicama?
 

sir.Oliver

Well-known member
jeste , broj magneta ( impulsa ) je identičan na oba automobila . čak i prečnik ABS prstena je identičan .C- elysée je na platformi 207/208 .... tako da sam upravo zbog toga i toliko dugo tražio potrebne dijelove . retko tko je voljan prodati samo rukavce .... svi prodaju samo ceo trap ( poneko bez držača ,klješta .....)
 

kekec01

Member
Ispitivač može samo reagirati na neku intuiciju ali nemože biti 100% siguran, pogotovo ako su ugrađeni dijelovi original PSA. A uz tisuće marki, modela i varijanti čisto sumnjam da će skužit da je netko ubacio diskove umjesto doboša.
Mislim da ispitivači kod nas jako dobro znaju da C-elysee nema diskove na zadnjim kotačima. Zašto? Zato što nikad ni jednoga nisu vidjeli a pregledali su ih jaaako puno jer ih vozi i policija i taksisti i običan puk. I ako naletiš na "budalu" kako mi balkanci volimo zvati ljude koje želimo zaje.... i proći bez penala eto problema. Naravno da te "vjerojatno" neće maltretirati ako vide da je sve složeno kako treba i sa originalnim dijelovima ali opet svaki puta ideš na tehnički u strahu što će biti. Ali nas to ne brine, zar ne? Mi volimo strah i neizvjesnost :cool:
 

sir.Oliver

Well-known member
jedan dio potrebnog materijala .......
Mislim da ispitivači kod nas jako dobro znaju da C-elysee nema diskove na zadnjim kotačima. Zašto? Zato što nikad ni jednoga nisu vidjeli a pregledali su ih jaaako puno jer ih vozi i policija i taksisti i običan puk. I ako naletiš na "budalu" kako mi balkanci volimo zvati ljude koje želimo zaje.... i proći bez penala eto problema. Naravno da te "vjerojatno" neće maltretirati ako vide da je sve složeno kako treba i sa originalnim dijelovima ali opet svaki puta ideš na tehnički u strahu što će biti. Ali nas to ne brine, zar ne? Mi volimo strah i neizvjesnost :cool:
iskreno , uopće me to ne brine . svake dve godine idem na tehnički .... već godinama uvijek na isto mesto .... sada već sa svoja dva + automobili od rodbine i prijatelja ... tako da me tamo dobro poznaju .... a koliko mi je poznato , i ne gledaju konstrukcijsko rešenje kočnica . gledaju samo njihov učinak . kako i koliko jednako koče ....
 

kekec01

Member
iskreno , uopće me to ne brine . svake dve godine idem na tehnički .... već godinama uvijek na isto mesto .... sada već sa svoja dva + automobili od rodbine i prijatelja ... tako da me tamo dobro poznaju .... a koliko mi je poznato , i ne gledaju konstrukcijsko rešenje kočnica . gledaju samo njihov učinak . kako i koliko jednako koče ....
Ne govorim ja za tebe konkretno, nego za ovdje, kod nas 🙂
 

sir.Oliver

Well-known member
uskoro će to i kod vas stići ...... svake dve godine na TK i EK , s tim da nova vozila tek kao 4. godišnjaci idu prvi put .... a kontrole i nisu tako rigorozne . desilo mi se da mi i ne pogleda kočionu tečnost , ne isproba brisače ...... jedino što striktno gledaju , i to dosta rigorozno su kočnice . /sile kočenja / i emisije CO2 i čadji ..... ležajeve , zglobove , spone .... pogleda , ali ne pravi probleme . kaže ako nisu OK , ali ne upisuje kao feler
može li mi tko reć kataloške brojeve ABS senzora zadnjeg točka na P-208 i P-301 ( C - elysée ). zanima me dal su zamenljivi medjusobno . da ne kupujem , ako mogu koristiti postojeće .
hvala
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
naravski . LEGO slagalica . jedino što sam se preračunao su sajle ručne . original su kratke . ostalo sve OK . sve paše do u milimetar
sat vremena po kotaču .... a to sam sve sam polako radio .... malo je bilo poteškoća sa senzorom ( nije htio van ) ali i to je savladano .... lijepo sam ga " zamolio " gumenim čekićem i starim istupjelim odvijačom ( da se ne ošteti plastika ) kada gledaš sve je ko da je tamo od novote . uopće se ne vidi prerada ( ako neznaš da elysée nikada nije niti će ikada imati disk kočnice fabrički montirane . čak ni kod kineza )
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Wow! Super izgleda! Kako je u vožnji, tj. kod kočenja? Pretpostavljam da se sad Elisee brže, tj. kraće zaustavlja?
 

sir.Oliver

Well-known member
kočenje je nešto bolje , barem mi se čini .vidjet ću , kada ga postavim na valjke ....
ponedeljak stižu diskovi .... jedino još da se odlučim koje sajle da poručim .... na kraju ću postaviti i kompletan spisak uporabljenog materijala .... ako se tko odluči ići mojim putem .....

sledeće što bi se moglo poboljšati / preraditi je volan . štelovanje i po visini i po dubini .... he he he
 
Posljednje uređivanje:

kekec01

Member
Čekamo spisak ;-) Koji motor je imala ta 208-ica sa koje su dijelovi? Da li bi odgovaralo sa bilo koje varijante? Da li znaš ima li C-elysee sa svim motorima i 208-ice isti broj impulsa za ABS?? Koliki je promjer diskova sa 208-ice?
Edit: Na žalost za mene prerada nije opcija. Na mojoj varijanti sa manjim bubnjevima nije isti prsten ABS-a kao kod tebe sa večim bubnjevima a koji je opet isti na 208-ama koje imaju zadnje diskove a to su 1.2 Puretech sa 74kw i 1.6 HDI sa 73kw. Zanimljivo je kako moj auto ima 75kw ali su ga dopali manji bubnjevi, pretpostavljam da veličina ovisi o paketu opreme jer mi drugo nema smisla.
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
veći bubnjevi su išli kao dopunska oprema , zajedno sa 16" felnama . mislim da je broj impulsa jednak i na manjim i na većim bubnjevima , isto kao i razmak šrafova koji drže rukavac glavčine / diska . senzor je isti kao i na 208 - ici . nisam merio dužinu rukavca , ali i to mogu izmeriti kada budem menjao diskove . i prečnik ( mada je to nebitno , jer rukavac se mora menjati zbog držača kočionih klješta )
u biti , ide sve na komplet ... rukavac , disk , cevčica sa gumenim crevom ( znatno ubrzava posao . mogla bi ostati i original , ali nije zgodno savijati je . nije bakarna već čelična ). uzmi i sajle ručne ( original su kratke ). naravno držač kočionih klješta , sama klješta , pločice .....
 
Na vrh