Prerada zadnjih kočnica

dinko1981

Well-known member
Ako zaista želite napraviti nekakvu preradu u cilju boljeg kočenja onda bi se trebali posvetiti prednjim kočnicama jer one su te koje obavljaju 80% posla. Ja bi u tom slučaju išao ovim redom
1. kvalitetnije komponente prednjih kočnica
2. prerada na neke kapacitetnije prednje kočnice (veći diskovi i kliješta)
3. tek za kraj bih ostavio kemiju sa zadnjim kočnicama jer traže najviše kemije a najmanje donose u praksi
Inače osobno skoro svakodnevno vozim c elyse hdi 100 i i od xy stvari koje me nerviraju nikad nisam pomislio "eh da barem ima jače kočnice" ali dajem za pravo da svako ima svoje kriterije i želje. Meni su zadnji doboši samo ružni, pogotovo ako imaš otvorenu alu felgu, ali to je već drugi par opanaka...
 

sir.Oliver

Well-known member
Ako zaista želite napraviti nekakvu preradu u cilju boljeg kočenja onda bi se trebali posvetiti prednjim kočnicama jer one su te koje obavljaju 80% posla. Ja bi u tom slučaju išao ovim redom
1. kvalitetnije komponente prednjih kočnica
2. prerada na neke kapacitetnije prednje kočnice (veći diskovi i kliješta)
3. tek za kraj bih ostavio kemiju sa zadnjim kočnicama jer traže najviše kemije a najmanje donose u praksi
Inače osobno skoro svakodnevno vozim c elyse hdi 100 i i od xy stvari koje me nerviraju nikad nisam pomislio "eh da barem ima jače kočnice" ali dajem za pravo da svako ima svoje kriterije i želje. Meni su zadnji doboši samo ružni, pogotovo ako imaš otvorenu alu felgu, ali to je već drugi par opanaka...
ja imam čak 115 ks . prednje kočnice za sada dobro koče ( imam veći prečnik diskova , jer imam fabrički 16" felne ). problem su mi zadnje . kada je auto full natovaren , imam utisak da zadnje skoro ništa ne koče ... mada na tehničkom je sve bilo OK
 

kekec01

Member
Neću ići u nikakve prerade, samo sam razmišljao na glas. Problem je bio jer imam premlad auto pa u katalogu rezervnih dijelova nije prepoznat VIN od mojeg vozila. Tako da mi je trebalo neko vrijeme da shvatim da online neću napraviti ništa dok fizički ne skinem kotače i premjerim sve. Odluka je da naprijed idu EBC OE diskovi i Yellowstuff pločice a nazad EBC pakne. Bit će to super. Sad samo moram pronaći najpovoljniji kanal za dobavu. Također bih stavio novu Ate typ 200 kočionu tekučinu ako odgovara ali ne znam koji DOT tekučine ide u moje vozilo jer nigdje na vozilu a ni u priručniku nisam našao taj podatak pa ako netko zna bio bih zahvalan.

sir.Oliver sir.Oliver Vaš motor je jači pa Vi možda imate veći zadnji bubanj i veće pakne od mojih jer ima dvije varijante a moje su one manje :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ne treba ti typ 200 osim ak misliš preklat auto na stazi.
Običan SL je sasvim dovoljan, nećeš ga nikad skuhati na cesti. Prije ćeš ostati bez kočnica radi pločica i diskova, nego da ti propadne pedala.
 

kekec01

Member
Ne treba ti typ 200 osim ak misliš preklat auto na stazi.
Običan SL je sasvim dovoljan, nećeš ga nikad skuhati na cesti. Prije ćeš ostati bez kočnica radi pločica i diskova, nego da ti propadne pedala.
A gle, litra je 100kn tako da...ako već dajem 2 soma za kočioni materijal koji mi realno isto ne treba onda neka ide i typ 200.

sir.Oliver sir.Oliver Sorry na spamanju (ili čemu već) teme, malo je otišlo širom :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ne kažem radi cijene, nego je Typ 200 higroskopnija nego SL pa je preporuka mijenjati svake godine, a ne svake dvije do tri.
 

kekec01

Member
Ne kažem radi cijene, nego je Typ 200 higroskopnija nego SL pa je preporuka mijenjati svake godine, a ne svake dvije do tri.
E to nisam znao. Znaš li možda ima li od nekog drugog branda nešto bolje od SL ili je SL sasvim u redu?
 

Cutac

Prèkaroš
SL je poprilično kvalitetna, ja osobno to koristim u svim autima.
Postoji SL.6 koja je nižeg viskoziteta na 40°C u odnosu na SL, kao radi responzivnosti ABS i ESP sustava. No budući da je velika većina ABS blokova rađena oko tipične DOT4 tekućine (SL), nema neke realne potrebe da se koristi SL.6.
 

sir.Oliver

Well-known member
nema veze ... striček moderator zna kaj treba ( i treba li ) delat .....
https://www.njuskalo.hr/podvozje-ovjes-dijelovi/rukavac-peugeot-207-zadnji-lijevi-oglas-35926543
https://www.njuskalo.hr/podvozje-ovjes-dijelovi/rukavac-peugeot-207-zadnji-desni-oglas-35924489
da imam barem ovo , bilo bi bliže preradi ... držač i ostala bižuterija je već lakše dobavljiva .... ovdje rukavce ne prodaju zasebno , već samo komplet zadnji trap
može li mi netko saznati cijenu ? gospon nije voljan komunicirati putem maila . izričito je tražio da ga zovem u firmu . naravno , ja to ne mogu učiniti , pošto ovaj i sledeći tjedan imamo remont u rafineriji ( etilenka i sirovi benzin ) a tu je izričito zabranjeno i držanje mobitela pri sebi a kamoli uporaba istog . sankcije su stvarno drastične . 500€ fizičkoj osobi , 5000 firmi i raskidanje ugovora o delu ( na nesreću , imamo ga podpisanog na neodredjeno . jedini smo koji je ovlašten servisirati pumpe i ventile od firme KSB )
 
Posljednje uređivanje:

sir.Oliver

Well-known member
ne , nema pauze . dela se .... obično od 07.00 pa dok se ne završi planirano za taj dan .... a to su obično tri pumpe , ponekad 4 , ako su manje ....
a i da ima pauze , nema mobitela . ne nosimo ih sa sobom . nitko ne želi riskirati kaznu ....
 

kekec01

Member
nema veze ... striček moderator zna kaj treba ( i treba li ) delat .....

može li mi netko saznati cijenu ? gospon nije voljan komunicirati putem maila . izričito je tražio da ga zovem u firmu . naravno , ja to ne mogu učiniti , pošto ovaj i sledeći tjedan imamo remont u rafineriji ( etilenka i sirovi benzin ) a tu je izričito zabranjeno i držanje mobitela pri sebi a kamoli uporaba istog . sankcije su stvarno drastične . 500€ fizičkoj osobi , 5000 firmi i raskidanje ugovora o delu ( na nesreću , imamo ga podpisanog na neodredjeno . jedini smo koji je ovlašten servisirati pumpe i ventile od firme KSB )
500kn je za lijevi. Vjerojatno je za desni ista cijena. Možda i niže ako se uzmu oba.
 
Na vrh