Preporuka i iskustva za servis: ZAGREB, SISAK, ZAGORJE

MKey

New member
Zna neko za dobrog mehanicara u Zagrebu? Trebao bih radit osnovni servis+ izmjena komplet kvačila+izmjena remena(najvjerojatnije klinasti)
 

toma

Active member
pozdrav, molim koji je dobar majstor i kojeg preporucate da mi pregleda c5 2.0 hdi 2003 godina motor malo, oko turbine, vakum crijeva i slično hvala ;)
 

Vedran

New member
Moj frend ima odlican servis na krizanju Samoborske i Skoripkove, Auto Spot... Ak nekog zanima mogu proslijediti kontakt na pm- citroen/ pezojdzija ja na najjace i jedino on i njegovi decki mogu prckat po mojim autima osim mene...:cool:
 

kerber

New member
Moj frend ima odlican servis na krizanju Samoborske i Skoripkove, Auto Spot... Ak nekog zanima mogu proslijediti kontakt na pm- citroen/ pezojdzija ja na najjace i jedino on i njegovi decki mogu prckat po mojim autima osim mene...:cool:
Nije li taj Auto Spot ili Auto Stop kako se vec zove neki brzi servis koji ima nekakve veze sa AutoKrešo??

Nekako u prolazu uvijek steknem dojam da je to od AutoKreše neki brzi servis.....
 

Vedran

New member
Nije li taj Auto Spot ili Auto Stop kako se vec zove neki brzi servis koji ima nekakve veze sa AutoKrešo??

Nekako u prolazu uvijek steknem dojam da je to od AutoKreše neki brzi servis.....
Djelomicno da, komplicirana struktura :)

Pretpostavljam da znaš, jel problem doć u taj Auto Spot sa svojim djelovima?
Nije problem, mozes donijeti svoje dijelove- naravno da ti vise vole oni prodati, ali je point korektnog odnosa i dobrog posla...

Trazi Brunu samo...mozes i na fixni
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jasno, jasno... Ma već imam kupljene neke djelove, samo čekaju pravog mehaničara. Evo našao sam na netu fixne brojeve i adrese pa ću ih vjerovatno preko toga kontaktirat... ako imaš neki mobilni ili nešto slobodno šalji.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije pravilo? Zbog vlastitog iskustva, iskustva vlasnika citroena kojih poznajem i ljudi sa foruma se nemogu nikako složit sa tobom.
Dobiti kvalitetnu i poštenu uslugu u ovlaštenom Citroenu je lutrija.

Naravno ako nemaš nikakvih kvarova sa autom i sve je samo redoviti servis (rijetko sa Citraćem, al ajde) onda nema problema... dođeš do njih, naplate ti i bok.

Al ako krenu ikakvi problemi sa autom, pojavljuju se još veći problemi s Njima. Prošao sam sve ovlaštene u PGŽ i Istri i bilo mi je dovoljno da im se zahvalim za sva vremena. Po iskustvima ostalih stanje u ostatku Hrvatske je više manje isto. Ako se kreneš žaliti CH toliko te izhebu i naprave idiota od tebe da svako normalan odustane.

Već sam pisao svoja iskustva... al negativna su u svakom pogledu. Ako se i ''rezerviraš'' za termin, nikad nemaju pojma ko si i zašto si tu došao. Na redoviti servis (ulje, filteri...) se čovjek mora pripremit uzet cijeli dan slobodan. Servis bi mi obično padao usred ljeta ako to šta znači... i obično bi dogovorio dolazak ujutro oko. Pustiš auto, daš im dva tri sata (obično kažu za 2 je gotov), vratiš se... auto još na parkingu. Naravno niko ga pogledao nije. Jedino je prvi servis bio brz; al sad kad razmislim vjerovatno nisu niš napravili osim stavili foliju oko volana.
Naručivanje djelova je borba. Nedavno sam morao naručivati dio koji bi i onako trebali na lageru.. al nema veze. Uzeli mi ime, prezime, broj telefona - sve kulturno. I kao nazvat ćemo vas čim stigne, za 2 dana. Nazvali su NIKAD. Otišao sam do Peugeota vidit dal mogu kod njih naručit i imali su ga odmah na lageru.

Veći problemi na autima su im neriješivi. Tj normalni.
-Normalno im je bilo da auto vibrira između 100-130kmh (nisu smjeli priznat problem jer su ga oni uzrokovali - ugradili staru i krivu poluosovinu, naravno naplatili novu novcatu... to sam saznao tek na naknadnom pregledu u drugom neovlaštenom servisu koji je riješio problem - naravno ugradnjom ''prave'' nove poluosovine) - a nakon ovog lopovluka su mi i volan ostavili van centra, tj. visio je na desno kad auto ide ravno.
-Vibracije kod kočenja iznad 80 km/h su također ignorirali... tu me najviše iziritirao voditelj servisa koji ga je išao samnom provozat i tvrdi da ništa ne osjeti a gledam kako mu noga na kočnici poskakuje :mad: - riješeno u neovlašenom zamjenom ulja u kočnicama i nekih gumica na klještima.
-Sa retrovozora je otpadao lak sa kapice jer tupleci nisu stavili primer za plastiku kad su lakirali. Drugi put sam ostao u servisu dok nisam vidio na svoje oči da su ga izlakirali kako treba - i još mi govore kako mi ovo neće naplatit... dobro da nisam agresivan :D

Imam još ''anegdota'' al moram skratit. A bogami je i na forumu puno sličnih priča... od ''normalnog'' lupanja brisača, ''normalnog'' gašenja auta, ''normalnih'' vibracija i popravaka na razini loleka i boleka.

Eh da... i susjedu (inače većinu godine živi u Zg i gore servisira) varili auspuh kad je pukao i naplatili novi. Nemoram napominjat da je ponovno puko u kratkom vremenu i da je tek onda i sa prijetnjama novinama i sl. dobio nov dio.

Mrzio sam svoj auto i Citroen dok je auto bio pod garancijom i obvezom ovlaštenih servisa.
Sad sa 150tkm i servisiranjem kod provjerenih neovlaštenih majstora auto je u boljem stanju nego u prve tri godine.

Al dobro... nije pravilo, štagod ja mislio. LOL

I onda još neko pita dali se isplati nadoplatit dodatnu garanciju :gaah:

Eto... jbga tako si mi bolnu točku. Ne kažem da nema dobrih mehaničara kod njih, sigurno ima negdje neko ozbiljan... Možda čak postoji negdje u Hrvatskoj i kvalitetan Citroenov servis (gdje?????) Al nemre me nitko razuvjerit da su generalno Citroenovi servisi za ozbiljan posao - zakurrac.

p.s.

ajde da pitam, jel radiš ti možda za Citroen?
 

kerber

New member
Moram priznati da me je već sada strah od svih tih priča koje sam čuo, a i od onoga što sam pročitao po forumima i sa kakvim problemima su se ljudi susreli. Doduše nisam još naletio skoro nigdje da je netko napisao e tu sam bio zadovoljan.

Neki dan sa frendom na kakvi, i priča kako su u firmi vozili C4, star4-5 godina, 125tkm na servis u kovinsku, auto uglavnom on vozi, a onda je odjednom iz nekih nepoznatih razloga i objašnjenja bilo potrebno brušenje glave motora. Na kraju cifra da se smrzneš, a k tomu omjer cijene rada i dijelove cca 30-35% djelovi, a 65-70% radni sati.
 

HAL9000

New member
Nastavak na Vedrana,

Bruno iz Auto Spota je kvalitetan čovjek i mislim da mu se može dati auto s povjerenjem, čovjek ima PSA u krvotoku, e sad kolike su im cijene servisa ne znam.... neka netko javi .
 

markan1000

Well-known member
svi hvale brunu (ja ga osobno ne znam) i auto spot i zato bi baš bilo zanimljivo čuti kako se otprilike kreću cijene primjerice redovitih servisa i održavanja, bar u usporedbi s ovlaštenim servisima. za nas koji ubrzo izlijećemo iz blagodati garancije, a želimo i dalje normalno održavati svoj autić :D
 

balki

Active member
Eto info iz prve ruke cijena redovnog servisa za c4 II 90ks u Auto Spotu:
- Total 9000
- Filter ulja
- Filter zraka
- Filter kabine
- Ruke
----------------
750-800kn (ako ide i filter nafte onda dodati 250kn)
 

Konrad

New member
Eto info iz prve ruke cijena redovnog servisa za c4 II 90ks u Auto Spotu:
- Total 9000
- Filter ulja
- Filter zraka
- Filter kabine
- Ruke
----------------
750-800kn (ako ide i filter nafte onda dodati 250kn)
C4 II treba Total Ineo ecs 5w30 po 15-ti put...a ne Total 9000
 

balki

Active member
Srocio tako da nebude nedoumica za nekog tko ne pregleda ostatak foruma;-)
Aleluja

Update:
Znaju za problematiku i nude gore navedeno ulje uz preporuku smanjivanja intervala na 12-15k km a po želji stavljaju i Ineo ulje po specifikaciji proizvođača uz istu cijenu:
- Total Ineo ECS 5w30
- Filter ulja
- Filter zraka
- Filter kabine
- Ruke
----------------
750-800kn (ako ide i filter nafte onda dodati 250kn)
 

balki

Active member
Kad vec ne smijem sam radit na vlastitom autu onda da bar gledam;-)
Prosli put sam na 1.9DCI 120ks radi negledanja servisera dobio auto koji ne ide s mjesta i milion objasnjenja u sljedecih 7 mjeseci. tako da sam na kraju sam narucio od Turbo technicsa i ugradio novo srce turbine (186Eura) i ocistio sva crijeva koja on nije ni pregledao, a bila su puna karboniziranih ostataka debljih od 2mm i membrana u cpv-u takodjer dezintegrirana (a od tog ventila crevo ide drito pred usis turbine!)...
Uglavnom vodi me poslovica "Vjeruj, ali provjeravaj!" ;-)
 

Scorpyo

Active member
Zanimljiva fama oko abnormalno skupih servisa za Citroene.Odite u VWov,BMWov,Opelov,Škodin,Fiatov,itd,misli li netko da će jeftinije proči?Pitajte malo vlasnike Kie,Hyundaija,Mazde,Honde,,koliko ih košta servis i popravci u tim servisima.
Primjer...

Do sada sam vozio Chevrolet Kalos 1.4.

Servisi u garantnom roku:

- Ulje
- Filter ulja
- Ruke

Preko 800 Kn.

Izašla garancija, preselio se kod susjeda (Inaće majstor za Citroen)

Prvi servis kod njega:

- Ulje
- Filter ulja
- Filter zraka
- Filter klime
- Svjećice
- Antifriz
- Ruke

600 Kn

Zakljućak, hvala bogu da Citroen daje samo 2 godine garancije na aute.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ako više niste pod garancijom. Onda vam savjetujem Bosch Car Servisi - HR http://www.bosch.hr/bcs/hr/html/1439.htm Ja imam iskustva sa Bosch car servis AC Buljubašić-Osijek koji su povoljni što se tiće cijene i pravi profecionalci imaju komplet dijagnostiku i sve potrebno za citroen kao i ostala vozila. Ako mi je auto morao ostati kod njih dobijem besplatno zamjensko vozilo. može se dogovoriti i da oni preuzmu vozilo i vrate, auto svaki put gratis operu,imate i gratis provjeru prije tehničkog itd.
Također imam odlična iskustva sa AC Purić-Samobor.

Na ostavljenom linku imate i druge ovlaštene servise diljem Hrvatske.

Moram otvoriti i temu o lošim iskustvima sa servisom tako da vidite kojih sve ima igrača.
Pozdrav.
 

Automatic

Well-known member
Aha je, popust da bu neko ostal bez posl.,Kaj na drugim forumima ima?.Evo najbolje da forum otpre servis ,još se samo to čeka.Mi forumaši smo trn u oku nekim servisima i serviserima.Svaka objava nečeg i pokazivanje ili pomaganje nekom da riješi problem ide tom nekom na sreću ali serviserima na nesreću jer si ljudi sve više popravljaju aute sami ,ili bolje reći pokušavaju popravit sami.Sam intrnet su preplavili video isječci o nečemu kak se kaj radi.E sad to ima svoje prednosti i mane.Koliko god mi objasnili nekom preko foruma ja osobno smatram da če automehaničar koji nije sad nešto ekstra u citroenu bolje odraditi posao nego bilo tko sa foruma a samo se malo kuži u aute.Nije stvar u znanju mehaničara već u pogledu na taj posao i nažalost šlampavosti koje je sve više.Hoću reći da ako nešto znaš onda to znaš pogotovo ako radiš svaki dan ,ali badava sve ako prljav sjedneš čovjeku u auto ili ciferšlusom od kombinezona izgrebeš pola auta jer se naginješ gdje treba i netreba.To je nešto ko kad vam auto limar stavi pleh šaraf prko lajsne a kopča košta 0.50 lipa ili koju kunu.Znači to govorim o raznoraznim serviserima.U ovlaštenom servisu toga nema jer im je u interesu prodati i ono šta netreba jedino što je problem nama forumašima skupoća takvih servisa i nezaintersiranost mehaničara jer zna da plata ide radio ne radio.Ne vjerujem da ima u ovlaštenim servisima mehaničara koji neznaju svoj posao,najvjerojatnije znaju ali imaju nekog iznad sebe koji ih prca ,a o mehanici nema pojma i onda i ono što znaju najbolje pustit na volju tih koji nemaju pojma o autu i mehanici ali na temelju nekog marketinškog trika očigledno zadovoljavaju potrebe svog vlasnika ili istog vješto varaju.Svakao postoje ljudi koje ne interesira forum ni kaj bu sa autom za dan ili dva već se baziraju na datum servisa ili kilometražu ,odvedu auto u ovlašteni servis i ne intersira ih cijena već da je auto servisiran i kad ide sljedeći servis.U pravilu tak bi trebalo biti kod većine ljudi ,ali nažalost ako hoćemo preživit moramo bit i trgovci,mehaničari a i dobri odvjetnici ako hočemo opstati u ovom lijepom vremenu jer ne vjerujem da ima koji forumaš a da ga barem jednom neko nije pokušao prevarit da plati račun koji nije trebao .Cijela ova priča se svodi na to da bi ljudi rado servisirali svoja vozila kod servisera ili ovlaštenih kuća ali su prisiljeni slagat sami sebi ako hoče sutra vozit auto i imati kruh na stolu.
 
Na vrh