Evo, da i ja podijelim svoje iskustvo sa servisom Ozren (ex. Citroen Ivančić) iz Splita.
Prije 2 mjeseca mi se dogodila neobična nezgoda, jedan automobil je udario u stup od ulične rasvjete i onda je taj stup pao na moj c4 picasso koji je bio parkiran. Ostećen je krov, vrata vozača, prednja šajba, staklo od vozača, ukrasna lajsna šajbe... Osiguranje gdje je taj automobil osiguran pristaje podmiriti svu štetu.
Svi novi djelovi i rad iznose 30 000 kn.
Osiguranje mi je na račun uplatilo 15000 kn (navodno moraju po zakonu), a ostatak će uplatiti njima. Naravno, ovih 15000 kn moram dati u servis.
Auto sam odvezao u dotični servis (moj grijeh) i sve smo dogovorili. Rečeno mi je da će auto biti gotov za max 40 dana, bit će kao iz tvornice, bla bla bla...
Jučer, nakon skoro 50 dana odem po auto u servis. Cijelo vrijeme sam vozio auto iz rent a cara koje je financirala druga strana (zašto smo se tako dogovorili nije ni bitno). Vratim auto koje sam vozio u nadi da mi više neće trebati.
Dovoze moj auto i kaže tip još ti fali lajsna (ona duga crna na krovu) jer su nam poslali krivu. Kažem ok i krenem pregledavat auto...po cijelom krovu točkice,rupice, tko zna od čega, tabla sa strane suvozača puna nekog ljepila ili tko zna čega (nije se uspilo skinit), isto i na onom digitalnom djelu i okviru za namještanje temperature, vrata od vozača se ne zatvaraju kako treba, u vratima vozača nešto klapa i šuška kad je staklo spušteno do pola, puknut keder na vratima od vozača, nema kapica (onih ukrasnih na prednjim brisačima), pojas se ne vrača sam dok ga sam ne uguram...
Zaključak, krov ide ponovo na pituravanje i sve ostali nedostatci. Kažem, ok, dajem vam 15000 kn, ostavljam auto da ga sredite ali mi dajte zamjensko vozilo.
Naravno, ne pristaju na to da mi daju zamjensko vozilo. Ajde neka, kažem da ću im dati dio novca a ostatak kad auto bude gotovo ali ne pristaju ni na to. Odvoze moje auto, zaključaju ga i ne daju mi ključ.
Puno vike, grubih riječi, umalo i fizički sukob. Zovem policiju i objasnim im o ćemu se radi...kaže policajac, uzmi odvjetnika i u parnicu a moj auto ne spominje jer u zakonu ne stoji ništa po tom pitanju...
Kaže mi tip iz servisa, šta se buniš kad ti nisi dao ni kune, sve plaća osiguranje.
Onda kaže, šta očekuješ, to auto nikad neće biti kao prije i po njemu je skroz normalno da je krov takav... Kasnije kaže da nije tako mislio...
Dam im 14000 kn uz dogovor da će sve nedostatke sredit i onda im dam preostalih 1000 kn.
Na kraju mi kažu da sam ja kriv jer je auto u takvom stanju, jer sam ih požurivao.
Ima tu jos puno toga šta bi mogao napisati ali ne želim vas zamarati time.
Da se ne bavim poslom kojim se bavim, i da me taj posao ne "ograničava" u dosta toga, garantiram da bi taj servis danas bio polomljen kao i oni koji su odgovorni za sve ovo.
Današnji servis Ozren (ex Citroen Ivančić) vodi ista osoba koja je izgubila zastupništvo prije nekoliko godina, čak je bilo i po novinama. Èak mi je rečeno da bi opet trebao dobiti zastupništvo samo za servis Citroen i Peugeot, bez prodaje vozila...
Eto, to je moja priča i stojim iza svake napisane riječi, a u svojih 40 godina nisam upoznao takva *ovna od ljudi!