Loša iskustva s servisima...
Evo da otvorim i da podijelimo iskustva kod lošeg servisiranja vozila.
Moj C3 1.4 HDI iz 2003god. Motor na nekih 88000km počeo se nekako bučnije ponašati, pa čak i povremeno kao neko zveckanje. Ali ne stalno. Dan dva se čuje pa ništa par dana, zatim krenuo sve čašče i ništa imam u blizini kuće u Vinkovcima jedan servis koji je nekad bio poznat i hvaljen a i poznam se s vlasnikom. I ode do njega i pitam ga dali radi Citroene i dali može pogledati što mu je? On mi je rekao da nema problema i radi on Citroen vozila. Ok ostavio ja vozilo kod njega, sutradan došao po njega kako je i rekao. I kaže on meni da je se malo nakupio smeča iz goriva i tako da su oni to sad riješili uredno ja platio.
Upalio ja njega i još uvijek radi malo čudno on kaže mora to tako i da će to stati do sutra i biti normalan rad. Ok ja otišao kući digao haubu, vidim nisu vratili onu cijev za zrak što ide prema lijevom faru i vidim jedno crijevo od goriva iza filtra nije spojeno. Nazovem ga a on a to su sigurno ovi na praksi zaboravili. I došao on i riješio to vratio donio cijev za zrak. Dva tri dana poslije auto još bučniji i ništa ja nazad kod njega.
On meni ostavi auto pa ćemo ga testirati da vidimo što je. ostavio ja auto i nakon tri dana me zove da dođem po njega i da mi kaže u čem je problem. evo oni su ustanovili da su mu otišli dizne, ali su oni to sad malo poštimali ali da ih treba mijenjati. Ja ga pitam što sve četiri dizne. on kaže da. I bolje ga nemoj vozikati dok to ne nabaviš a mogu ti i ja kaže nabaviti povoljnije dizne a radilo se oko 2500kn cca po komadu. Kako ja imam familije vani, sam ga tražio naziv i kataloški broj dizni. I on meni sutradan da te brojeve i naziv Dizni. Pa ono kad ih kupim da dođem sa autom ili ču da mi on to nabavi.
Uzeo ja broj i naziv i prvo na google pa onda mojima poslati. Kad prvo što mi je bilo nejasno kako Got pokušam unijeti brojeve radi se o Bosch diznama za C5. a ja imam C3 sa Siamens računalom i diznama. Ja na telefon i zovem majstora da pitam kako to da trebam kupiti ove a u autu su drugi. Kaže on meni nema ti to veze ovi od Boscha su ti bolji nego ovi Simens. Kažem ja njemu onda uredu. i dođem ja nekako do Bosch car servisa u Samoboru i ljudi me skoro pa ismijali, pa tko ti je rekao da može staviti Bocsh dizne na mjesto Siamens dizne. To je nemoguće.
I još me posavjetuju da prvo napravim na drugom mjestu dijagnostiku i testiranje, postojećih dizni jer gotovo da je nemoguće, da su otišle sve dizne. I na tako malo km. Ja to prenio majstoru a on meni da su oni vadili dizne i kod Bosch majstora ih testirali i da je rekao da su svi neispravni. I usput mi reče j…. te tvoj Citroen to je S…od auta. Ja kod tog Bosch-iste i pitam ga što je točno s diznama! on nije znao ni o kojim se diznama radi. A ima dijagnostiku samo za Bosch. I tu su mi postale stvari jasne.
Nazovem ponovno Samobor AC Purić i oni mi preporuče da odem u Osijek kod AC-Buljubašić. Nazvao ih dogovorio termin, ostavio auto dobio njihovo zamjensko vozilo i treći dan me zovu i šalju mi slike na e-mail u čemu je kvar, crijeva koja su u dizela visoko tlačna su zasječena i tu su gubili tlak i kompresiju i zato je motor tako čudno radio. I da su oni zamijenili ta crijeva stara su mi i predočili. a dijagnostika je pokazala da su sve četiri dizne ispravne. A servis me izašao nekih 400kn .
Poslije sam i dublje prokopao i saznao da je prijašnji majstor imao na servisu generalku na jednom C5 sa Boschovim sistemom i htio mene prevariti za cca 10000kn. Tako da bih on meni popravio crijeva a ja bij bio uvjeren da mi je stavio nove ventile.
od tad ja stalno vozim auto u ovlašteni Bosch car servis. I nisam imao nikakvih problema više sa autom. Auto trenutno ima 137000km i motor prede, ne dimi, ne troši ulje. redovno je servisiran.
Iako nije imao previše potrebe za servisima jer redovno godišnje obavim osnovni servis.