Pregrijavanje na otvorenoj cesti

sax

New member
kod mene se malo vise grije po uzbrdicama,ako vozim po
autoputu 130 i ako je lagano nizbrdo temperatura je na 1/2
 

Masni

New member
Nemogu reći da je to sa pregrijavanjem počelo odjednom, to traje već bar 4 godine. U te četri godine je sve već izmjenjano. A temperatura je polagano rasla. Sada je došlo do toga da mi je bed ići preko 120-130 . Mislim kazaljka je jos uvjek do 3/4 skale.
 

Monk

Different Spirit
@Masni
Tvoj problem bi mogao biti u katalizatoru, ne vidim nigdje da si spominjao izmjenu istog?
 

Monk

Different Spirit
U principu da, ali u četiri godine se ''navikneš'' da ti auto ide tako kako ide i nemaš dojam da slabije vuče...
 

Masni

New member
Katalizator?

Pa zar nebi zaštopani katalizator, jednostavno osim na gubitku snage osjetio i na potrošnji goriva.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Pitanje znalcima. Kakve su pumpe za vodu na Xsar-ama 1.4i 1998god. Kod mene nije uopće mijenjana sada imam 182tkm. Imam problem povišene temp. Jedan mi je mehaničar rekao da se potroše rebra na lopaticama pa ima manji protok ??? Moguće ??
 

Zmix

New member
Pitanje znalcima. Kakve su pumpe za vodu na Xsar-ama 1.4i 1998god. Kod mene nije uopće mijenjana sada imam 182tkm. Imam problem povišene temp. Jedan mi je mehaničar rekao da se potroše rebra na lopaticama pa ima manji protok ??? Moguće ??
Auuu! :shock:
MENJAJ PUMPU POD ODMAH!
 

Dalibor

Dado Tornado
ma dobro sad da je "hitno"... :D
u mene u ZX-a vodena puma stara 18 godina i šiba ona i dalje...
:palacgore: za pumpu
 

ZVAJ

Skoro zreo
Pa testirali su motor na pregrijavanje i racunalo kaže da je sve u redu. Temp 85-87 C sve se cijevi uredno griju, hladnjak cijeli topao. Samo su dobro ispuhali hladnjak sa kompresorom. Pola sata se prašilo i servisu. Nešto je sad bolje u vožnji do 110 ali preko toga se temp digne. Ali opet na ovim vrućinama digne se temp. podosta no ventilator uredno ohladi i smiri se. Hm, možda da je to uslikam pa fotku probam ubaciti...:meh:
 

Lakii

Well-known member
imaju i sredstva za čišćenje hladnjaka, otapaju bube i sve ostalo što se nađe u saću, kad ispireš poslije vodom ne možeš se načudit koliko prljavštine iziđe van. samo treba paziti da se saće ne ošteti ako se pere jakim mlazom, i treba zaviriti između hladnjaka klime i vode jer između se zna nakupit smeća.
Ja sam skinuo hladnjak, oprao ga s obije strane, blata ko u prici, pola saca je bilo zacepljeno. Hladnjak klime sam pospricao odvijacem i sa jakim mlazom isprao uznutra prema van (naravno, bez skidanja). Opet hrpa smeca, buba, iglica od bora, kamencica..
A izmedu dva kilera je bila jedna postena saka lisca!

Auto se preporodio sta se tice hladenja!
 

ZVAJ

Skoro zreo
Dakle, moja Xsara je otišla. Èeka novog vlasnika. U servisu uglavnom znaju stanje auta pa će valjda oni prije dalje prodaje oprati hladnjak :angel: Ja odvezao C4-II sa svom silom naranđastih crtica poslaganih da čine smislene oblike koji stalno mijenjaju oblik i broj... Bojim se da ću koji put više gledati to nego na cestu. Jao meni. Pozdrav svima.:D
 

debaKING

New member
Xara 1.4i 2001.g. na autoputu sa 4odrasle osobe i upaljenom klimom, to je bilo sad u 7mj. brzina je 120-130 kmh,, kad dodje na uzbrdicu temperatura raste čim smanjm ispod 110 pada! probao sam održavati brzinu na 125-130kmh u 4brzini (cca 4500rpm)tad mi je u sekundi nakon što je prešla gornju crticu(100C) kazaljka temperature zakucala u crveno i upalilo mi STOP na tabli, odma sam pustio gas i usporio na 90kmh,kazaljka je nakon 4-5sec u crvenom sve skupa pala na 100C ponovo isto tako naglo kao i što je skočila,. vozio sam dalje sporije i temperatura se kretala između 90-100! samo da napomenem da kad se vozim magistralom (većinom sam i rjetko palim klimu,otvorim prozore) "normalnim" brzinama do 100 kmh temperatura je uvjek stabilna na 90C
 

zuti

New member
Hm, zašto se xsara pod većim opterećenjem pregrijava a pod manjim ne?
Nema univerzalnog odgovora tipa svjetlo airbaga(uglavnom spojevi ispod sjedala).
Provjeri sve gore navedeno, sistemski, dio po dio, i vjerovatno ćeš doći do rješenja.

Znači: majoneza, gubitak tekučine,ventilatori, termostat,hladnjak,ozračivanje, pumpa vode itd.
Poz;)
 

sax

New member
Xara 1.4i 2001.g. na autoputu sa 4odrasle osobe i upaljenom klimom, to je bilo sad u 7mj. brzina je 120-130 kmh,, kad dodje na uzbrdicu temperatura raste čim smanjm ispod 110 pada! probao sam održavati brzinu na 125-130kmh u 4brzini (cca 4500rpm)tad mi je u sekundi nakon što je prešla gornju crticu(100C) kazaljka temperature zakucala u crveno i upalilo mi STOP na tabli, odma sam pustio gas i usporio na 90kmh,kazaljka je nakon 4-5sec u crvenom sve skupa pala na 100C ponovo isto tako naglo kao i što je skočila,. vozio sam dalje sporije i temperatura se kretala između 90-100! samo da napomenem da kad se vozim magistralom (većinom sam i rjetko palim klimu,otvorim prozore) "normalnim" brzinama do 100 kmh temperatura je uvjek stabilna na 90C
kreni sa najjednostavnijim i najjeftinijim stvarima,skini branik i operi oba hladnjaka izvana,to ce ti dosta spustit temperaturu,promijeni termostat,ako nakon toga nema pomaka,onda kreni sa pranjem hladnjaka unutra,...
 

zuti

New member
kreni sa najjednostavnijim i najjeftinijim stvarima
Slažem se , prvo provjeri brtvu glave, ako je u redu, nema emulzije i ne gubiš antifriz, provjeri ventilatore (imaš klimu pa ventilatori imaju 2 brzine- ostavi auto da radi u leru i vidi dali se ventilatori pale na vrijeme) isperi rashladni susta izvana i iznutra, provjeri termostat dali potpuno otvara( test u vrućoj vodi) stavi novi antifriz i ozrači sistem.

Jesu li hladnjak ili pumpa vode mjenjani zamjenskima?
 
Na vrh