Pomoć pri kupnji

Profiler07

Well-known member
Ja bih najprije obratio na tu kilometrazu jer mi je malo tesko povjerovati da auto staro 12g koje kosta sa tom opremom nekih 30000€ i da je presao tako malo...ne kazem da je nemoguce nego je bas bas bas rijetkost.Provjeri dobro amortizere i FAP,turbo svakako...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Taj motor pokreće pola Europe preko 20 godina, od malih gradskih auti do dostavnjaka, bez pardona gaze duplo od ove kilometraže ako se održava. A održavani motor će i na 200tkm zvučati/dimiti/vući kako spada.
Jedino bi mogao bit pun gareži ako se vukao po gradu svo vrijeme... ali i to se riješi
 

Pavel

Lepi™
Svašta sam čuo o francuzima, no čak i od najvećih hejtera nisam čuo lošu riječ za 2.0HDi..Ako su išta dobro sklepali, sklepali su taj motor. Stvarno je dizelsko čudo. Imao sam hrpu sranja s elektronikom i sitnim ****arijama ali motor je, da pokucam, odličan.

Hidrauliku provjeri (senzori visine znaju zajebavati, nije neki kvar ali sitnica koja iritira) i naravno razinu ulja.

Može provjeriti ulje u mjenjaču (jel ga mijenjao prethodni vlasnik ili nije).

FAP ako je gradska vožnja da te ne bi iznenadio. Svojedobno kad sam pitao za FAP rekli su mi oko 5500 da bi došao novi, no moj je otvorena cesta pa je dobar.

Sad nekad je trebao biti i veliki servis, preporuka je ovisno o vožnji između 180-220.000 km po knjižici pa vidi jel odrađen.

Ovo ostalo klasika, pregledaš od opreme što ima kao i na svakom. Jel rade podizači, senzori parkiranja itd..Ja da opet kupujem gledao bi ovjes i mjenjač..Ionako jedino što ćete ****t je elektronika a to nećeš detektirati nikak, dok ne prdne :D
 

gule

Active member
Za početak pogledaj da li je zamijenjen ikad hladnjak klime. Ako nije, velika je vjerojatnost, da klima ne hladi i da ćeš ti to zamijeniti.
 

gule

Active member
Pregledaj auto sa donje strane. Ako ima korozije bježi od njega. Kad kažem korozije mislim na polugice hidraulike, tj. njihove senzore naprijed i nazad. To će ti izbiti fine pare iz džepa kad poludi.
 

Brruno

Well-known member
Najveci trosak su prednji amortizeri 3600kn, i fap filter ako zelis novi. I naravno reparacija automatskog mijenjaca. Ostalo je sve ajmoreci jeftino, spone ovjesa,senzori ,desna poluosovina zna isto otici (2000kn original Citro), probas ju tako da dignes auto na najvisu razinu i gas ,ako trese po gasu ,poluosovinu treba mijenjat. Ostalo nažalost ne možeš znati jer može dobro radit sada a sutra nešto otići. Motor je vječan ako je stvarno održavan.
 

gule

Active member
Za amortizere, tj. cilindre pred. ovjesa možeš samo pregledati, ako su suhi, onda je ok. Imalo ulja je problem, treba zamjena, nema mogućnosti reparacije. Čuvaj se ako su stari, a oprani, nešto sigurno nije ok. Novi su ok, jer često odlaze, pa su možda zamijenjeni. Oprani motor isto je razlog za brigu. Nijedan normalan servis neće oprati motor uz normalno održavanje, jedino ako traži mjesto curenja nečega. Provjeri diskove kočione, mogu dosta reći o autu. Dešava se i gubitak rashladne tekućine, auto je već u godinama.
 
Na vrh