Pomoć pri kupnji

track

Active member
Koliko ja znam, urea se ne dodaje u DPF nego poslije njega, a trebao bi rado prihvatiti auto kojem se nešto ne mora dodavati naspram onoga kojem se mora dodavati.
Ok ali koliko sam ja razumio do sad iz iskustva drugih, filter ima veci rizik od zacepljivanja u gradskoj voznji ako nema dodatak koji pomaze sagorijevanju.

Ispravite me slobodno ako grijesim.
 

track

Active member
Misim da zapravo urea sluzi za sagorijevanje u filteru kad se ne vozi puno po otvorenim cestama. Urea se ubrizga u filter i sagori cestice unutra dok se kod ovih bez uree nema sta ubrizgat.
 

Brruno

Well-known member
Tu ureu imaju samo neki euro6 auti. Euro5 imaju nesto slicno ali se nadolijeva svakih 100000km i kosta 300kn litra a spremnik drzi 3 litre. Urea je dosta jeftinija ali se cesce nadolijeva Tekucina koja pospjesuje sagorijevanje cestica u filteru FAP,DPF i sistem potegne tu tekucinu u filter prilikom regeneracije . Kolega s posla ima focusa euro 5 i pita sta je to, a njegov frend euro6 i isto pita sta je to. Ponekad mislim da citroen voli SF [emoji16]

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

track

Active member
Tu ureu imaju samo neki euro6 auti. Euro5 imaju nesto slicno ali se nadolijeva svakih 100000km i kost 300kn litra a spremnik drzi 3 litre. Tekucina koja pospjesuje sagorijevanje cestica u filteru FAP,DPF i sistem potegnw tu tekucinu uo filter prilikom regeneracije . Kolega s posla ima .focusa euro 5 i pita sta je to, a njegov frend euro6 i isto pita sta je to. Ponekad mislim da citroen voli SF

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
Znaci sta bi bolje bilo od ova dva motora koja sam naveo gori u postu? Sa ili bez ureje?

Original dilema (c5 tourier vs 508 sw):

"E sad, Citroen je prvi izbor bez daljenjega ali Peugeot nudi ne bas malu razliku u cijeni i iskreno svida mi se auto isto. Problem na koji sam naisao je da peugeot sa identicnim motorom (bleuHDI 2.0 sa 150 ks) nema ureu (adblue tekcinu) koja pomaze odrzavanju FAP filtera u funkciji.

Je li to u konacnici nesto oko cega bi se trebao zamarati?
Ako netko ima jos koji savjet o usporedbi ovih dvaju auta, dobro bi mi doslo."
 

Brruno

Well-known member
Znaci sta bi bolje bilo od oha dva motora koja sam naveo gori u postu? sa ili bez ureje?
Mislim da je svejedno,jer je proizvođać sigurno nešto napravio da to ne crkava baš tako lako. Bitno da ga ispuhas posteno na autocesti tu i tamo. I ako ti bas crkne na 250k km ili vise, kvalitetna reparacija kosta 250 eura, to je otprilike koliko ces potrosit za ureu ili onu drugu tekucinu do 250k km.
Ja bih osobno c5 jer mi je udobniji,ali 508 ima mozda ljepsi unutarnji dizajn.
Gusti su razliciti
Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

track

Active member
Mislim da je svejedno,jer je proizvođać sigurno nešto napravio da to ne crkava baš tako lako. Bitno da ga ispuhas posteno na autocesti tu i tamo. I ako ti bas crkne na 250k km ili vise, kvalitetna reparacija kosta 250 eura, to je otprilike koliko ces potrosit za ureu ili onu drugu tekucinu do 250k km.
Ovo ima smisla.
 

Mirage

Well-known member
Jedan i drugi imaju DPF a nakon dpf a ti dolazi mlaznica od ad blue ili ti urea. Urea ti se dodaje u ispuh kako bi na sebe vezala Nox čestice tj. kako bi ispuh bio čišći jer u komori nastaje reakcija i NOx čestice postaju N2 čestice koju nisu štetne u ostalom čine 80 % zraka oko nas.

Ja ga imam na Berlingu i nadosipa se jednom na 15 000 km trošak je ispod 100 kn.
 

track

Active member
Jedan i drugi imaju DPF a nakon dpf a ti dolazi mlaznica od ad blue ili ti urea. Urea ti se dodaje u ispuh kako bi na sebe vezala Nox čestice tj. kako bi ispuh bio čišći jer u komori nastaje reakcija i NOx čestice postaju N2 čestice koju nisu štetne u ostalom čine 80 % zraka oko nas.

Ja ga imam na Berlingu i nadosipa se jednom na 15 000 km trošak je ispod 100 kn.
Imam i ja u kaktusu i znam da servis nadopuni kad pregled radim svaku put.

Znaci, je li bolje uzet peugeot 508 2.0 sa FAP-om bez ureje ili Citroen C5 2.0 sa FAP-om i urejom? :D

Bravo majstore,neki stvarno povjerovali da se mijesa s gorivom ili da cisti dpf.
Kome ti pomazes ovakvim izjavama?
 

Brruno

Well-known member
Stari sistem tj. Euro 5 (neki euro4 također) aditiv (spremnik od 3 litre kojeg ima i moj C5 npr) ima drukciju funciju tj. aditiv smanjuje temperaturu potrebnu za zapaljenje cestica koje su ostale u FAPu, i tada su postojali aditivi koji su se dodavali u rezervar goriva sa se proba odraditi slican proces( otud informacije da se aditivi mijesaju s gorivom). Nijemci ga nisu imali u DPFu pa su trajali krace i zbog toga su probali stavljati te aditive u gorivo da produze vijek trajanja DPF-a.

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

track

Active member
Stari sistem tj. Euro 5 (neki euro4 također) aditiv (spremnik od 3 litre kojeg ima i moj C5 npr) ima drukciju funciju tj. aditiv smanjuje temperaturu potrebnu za zapaljenje cestica koje su ostale u FAPu, i tada su postojali aditivi koji su se dodavali u rezervar goriva sa se proba odraditi slican proces( otud informacije da se aditivi mijesaju s gorivom). Nijemci ga nisu imali u DPFu pa su trajali krace i zbog toga su probali stavljati te aditive u gorivo da produze vijek trajanja DPF-a.
I sad na kraju, jel mi bolji motor u citroena sa ili u peugeota bez ureje?
 

Brruno

Well-known member
Na novijim sistemima bih rekao ista stvar. Na tvom mjestu bih uzeo koji mi je ljepsi, dijelovi su skoro isti. U 508 2016 je definitivno unutrasnjost ljepsa od C5 jer se zadnji model c5 vuce od 2008. Pa jos uvijek ima one zuta slova itd. Ali ja volim hidrauliku jbg,navuces se lako, ureja mi ne bi igrala ulogu kod odabira nego oko i dzep :). I tisina na visim brzinama, ja sam freak po tom pitanju pa mi nijedan nije dovoljno tih osim onih za koje treba i gace prodat ;)

Poslano sa mog MI 8 koristeći Tapatalk
 

Dalibor

Dado Tornado
adblue ide samo u aute koji su euro 6, dok u euro 5 treba provjeriti u knjižici vozila preporučenu tekućinu koja obično košta 400-800 kn.
u citroen i peugeot koji su euro 5 toči se tekučina Eolys, punjenje košta oko 700 i traje do 100.000, dodaju je u servisu.

u euro 5 ne toči se adblue, eolys je viskoznija tekučina koja se tijekom vožnje ubacuje u gorivo
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
U moj C3 1.6 bluehdi Euro 6.2 2017god.,idu obje tekućine. Jedna za dpf (cca 1 litra koja traje i preko 100000 km) te urea koja traje cca 15000 km, a tank je 17 litara(cijema oko 7 kn po litri). Tako bi trebalo biti i na motoru 2.0,razlika je moguća u zapremini rezervoara.
 

Mirage

Well-known member
Bravo majstore,neki stvarno povjerovali da se mijesa s gorivom ili da cisti dpf.
Ne znam odnosi li se ovo na mene ali ja sam jasno opisao koji dio radi koju funkciju.



Znaci, je li bolje uzet peugeot 508 2.0 sa FAP-om bez ureje ili Citroen C5 2.0 sa FAP-om i urejom?
E to ti ne znam odgovoriti samo je meni malo nevjerovatno da generacijski isti motori i auti nemaju sve isto. Provjeri to još jednom.

E sad koji je bolji moraš sam odlučiti ja bi uzeo onog koji ima manje kilometara i više opreme.
 

charllie

Active member
Nisam mislil na tebe kolega Mirage,vec na sebe i jos ponekog,ak se dobro secam prvi je to uvel Mercedes na kamionima i nekak mi ostalo u glavi da se mijesa u gorivo,sad kak je danas na HDI motorima nznam tocno.
 
Na vrh