Pomoć pri kupnji

Damaj

Active member
Ne znam što očekuješ od auta, preporučam ti 2.0 hdi 110 kw, to ti je ustvari bluehdi motor euro 6 sa S&S sustavom, auto leti a mali je potrošač (po gradu ne bi trebao ići preko 6-6,5 l jer sam kroz Bosnu laganom vožnjom postizao potrošnju od 4.7 l, kombiniranom vožnjom 5-5,5 l). Dakle manji potrošač nego ehdi (120kw) jedino ako te ne smetaju najnovije tehnologije za zaštitu okoliša (S&S - koji se da isključivati, SCR - ADblue dodatak koji opet koristi većina suvremenih vozila ali ne i ehdi).
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nemoj tako Cutac :D
Do prije koju godinu je po Ri bilo C5 1.6 taxia... Moj dragi Meho tvrdi da su se dobro držali.
Zagreb je ipak nešto ravniji, pa vjerujem da bi ok funkcionirao u gradskoj vožnji. Jedino su im svima bile čupane ekologije van sa prvim problemima.
Motor je generalno pouzdan ako se redovno i kvalitetno servisira, ali dizel ko dizel... turbina, injektori... uvijek nešto može, ali i nemora zahebati.
No ne vidim baš potrebu za 120kW kod gradskog taksiranja.
 

crotiger19

New member
Ništa od toga. Vozio sam Hyundai i30 , nov, 2018, novi motori se "svađaju" sa plinom, Hyundai koji je izgradio brand sa benzincima plus plin, "svađaju" se sada, i ne podržavaju ugradnju plina.
Novi Hyundai i30 1,6 d, mi je nakon 133000 počeo raditi velike probleme, ubio ga grad.
Em automatik je "must have" a ti , noviji su rijetki automatici.
Da mi je isplativo toliko ulagati u auto za vožnju na te dvije aplikacije, uzeo bi nešto VW ili BMW ili Mercedes koncerna ali to nije isplativo.
Nissani imaju problema sa plinom.
Opeli su užas, novi , sa tvorničkim plinom.
Promijenio sam nekoliko automobila unazad tri godine, i uglavnom ostao jako razočaran osim sa BMW i Mercedes, ali to je ne isplativo.
Citroen C5 mi odgovara veličinom, imam 130 kg, 1,93 m, trebam udobno vozilo da ne izlazim kao mrtvac iz auta ili bi kupio novu Daciu Logan 0,9 plin, i vozio se za đabe ali ostavio leđa unutra, i trošio više na kiropraktičara nego što zaradim...
Ako mislite da nije za taj posao, lijepo molim odgovor, zašto?

Hvala

Očekujem udobnost, donekle potrošnju (da nije preko 7-7,5 gradska ako je moguće) i pouzdanost kod redovitog i urednog servisiranja.
 

Damaj

Active member
Ako si tih gabarita (130) provjeri dobro ulazak i izlazak iz C5, nezgodan je u tom pogledu. Motor ti preporučujem 2.0, bilo koji, pogledaj razlike u cijenama u odnosu na 1.6 i sve će ti biti jasno. Ako C5 kupuješ da ga izraubaš u odnosu na švabe ili japance se definitivno isplati osim ako ga ne planiraš prodavati nedugo iza kupnje, onda je to veliki gubitak novca.
 

Cutac

Prèkaroš
Nemoj tako Cutac
Toyota Auris sa 1.33 benzincem i plinom je puno, daleko, neusporedivo bolji izbor za grad nego što je velika limuzina sa dizelom.

Htio sam preporučiti Daciu Logan MPV, ali vidim da nećeš.

Za ZG bi trebao neki mali autić da se možeš svugdje provući, popeti, da nije šteta ogrebati, ...
Sa stajališta putnika je sasvim svejedno što imaš, dok nije B segment, a sa tvog pogleda na sjedalo...
Susjed ima oko 2 metra i 110-120 kila i kaže da mu je Auris super, no nije taksist i ima 1.6 od 136 konja.
 

crotiger19

New member
Da mi je isplativo i da zbog "otežanih radnih uvjeta" ne oduzimaju garancije, uzeo bih hibrida, novog, odmah.
Morate razumjeti , da je prosjek preko tjedna 8-9 h sjedim u autu, a vikendom ili kada ima posla, dok ide, ide.
Manji auti otpadaju.

Zanima me koji auto , motor, je po vama dugovječniji.

Da, naveo sam 1,6 (nije mi prvi izbor) ali ih ima , sa AUTOMATIKOM , na tržištu.

Zanima me prvenstveno, izdržljivost motora, mjenjača automatskoga, i što bih , po Vama trebao izbjegavati /obratiti pažnju.

Prvi puta se susrećem sa Citroenom, zato unaprijed hvala.


P.S. Što se tiče veličine i ulaska,da bude lagano i totalno udobno , jedino Zafira/S-Max/B class i slično. Vozio sam i to je jedino sa vrlo laganim pristupom, osobama mojih gabarita.
 

Damaj

Active member
Meni se cini da se covjek odlucuje za C5 jer zaista za te novce neces dobiti nijedan auto tih dimenzija, prije 3 tjedna prodan jedan primjerak bluehdi automatik 2.0 hidroovjes sa predjenih 28000 km za 97000 kn, za te pare u toj klasi i kilometrazi volio bih vidjeti jeftinije. A jos je bio exclousive.
 

Profiler07

Well-known member
Kojim ovjesom???imas priliku da biras izmedju hidraulike i pezo,reno,vw,audi,mercedes,opel,bmw,skoda ovjesa 😜!Nemoj dzaba gledati 1.6motore jer su premali za ovakvo auto pogotovo jer trazis automatik,a mislim da su oni svi robotizirani automatici koji su jedno veliko vnaGo :) !Po meni najbolji izbor 2.0 120kw,potrosnja kombinovane voznje kod mene n 8000km 6.6l(istina manuelni je mjenjac ali mislim da nece biti preko 7.5 na automatiku)
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Meni se cini da se covjek odlucuje za C5 jer zaista za te novce neces dobiti nijedan auto tih dimenzija, prije 3 tjedna prodan jedan primjerak bluehdi automatik 2.0 hidroovjes sa predjenih 28000 km za 97000 kn, za te pare u toj klasi i kilometrazi volio bih vidjeti jeftinije. A jos je bio exclousive.
Slažem se. Za te novce neće dobit ni nać ništa bolje i veće. Ne znam šta bi mu još moglo ući u izbor za približno novaca - Ingisnia i Mondeo.
Da mi je isplativo i da zbog "otežanih radnih uvjeta" ne oduzimaju garancije, uzeo bih hibrida, novog, odmah.
Morate razumjeti , da je prosjek preko tjedna 8-9 h sjedim u autu, a vikendom ili kada ima posla, dok ide, ide.
Manji auti otpadaju.
Oni jesu skuplji, ali ti recimo Ford ozada ima najviše mista u klasi. Susjed voza za Uber i u tu je svrhu nabavija Mondea karavana iz 2013. To je zadanja godina bila šta se starosti tiče i upravo je presudija prostor ozada. On je isto skoro dva metra od čovika i kad sjedalo potegne ozada dokraja, taman mu je naslon do B pilona i putnik ima mista iza još recimo cili pedalj od kolina do naslona. C5 šta se toga tiče i nije neki kralj prostora. Ali ako ga ti koristiš za prijevoznu službu to bi ti moga biti presudan faktor.
C5 je lipši iznutra u suvremeniji, ali to ti opet za posal manje bitno. Ford je uvik izgleda unutra ka auto za pijacu.
Insigniju mi ima prijatelj. S njome je učinija oko 120tkm i žali se uvik na elektorniku. Te sjedala se ne miču, stakla otkazala, pa uvik neke greške oko ABS-a. Jedan dan mu se retrovizori nisu rasklopili. Baš Opel. :) Auto je redovno održavan u ovlaštenom. Možda je baš to mana. Ko zna. ;)
Šta se kvalitete tiče, rabljeni dizel te klase i tog godišta.... Možeš ga već sutra proklinjati, a može te služiti još godinama i da ne znaš za dućan rezervnih djelova. :)
Mazda 6, Honda Acc, prvo vidi cijenu dijelova. Moš odma odustat od njih.

Auto će se koristiti u usluge Taxi prijevoza, Zagreb, na "one" dvije aplikacije sa 4 slova (da ne prekršim neko pravilo ne navodim :p).
Šta se može paralelno radit za oba? Mene moj spomenuti susjed uvjerava da su mu u Uberu rekli ako počne radit i za Bolt da će mu otkazat suradnju. Govori da Bolt bolje plaća ali da masa stranaca šta se iskrcaju u Zadru samo Uber korisiti i da je na Uberu nemjerljivo veći promet.
 

La Marche

Iskreni optimist
@crotiger19,
uzmeš li neki adblue model prije 2017 proizveden, provjeri da li je mijenjan deNOx sustav.
Ako nije, računaj da bi bilo kad mogao imati trošak promjene, oko 7.000 kn. Nije strašno, ne ostavi te na cesti, ali vodi računa da je taj kvar lako moguć i imaj spremne novce. Ne zatreba li, tim bolje.
Navodno su noviji modeli bolje riješeni.
 

pokra89

Well-known member
Moj Grand Picasso je imao 4 intervencije u garanciji, od toga se tri tiču Adblue-a. Mijenjan je i cijeli spremnik koji košta 900 eura. Na svim drugima koje sam gledao je također mijenjan, razlika je bila samo jel pod garancijom ili nakon nje, obzirom da taj kvar nisu priznavali niti ga stavljali u opoziv.
 
Na vrh