POMOÆ ZAGREB

Cutac

Prèkaroš
Metalno je.
C4 I pali upozorenje na 115°C, a to samo po sebi nije dovoljno da digne glavu. Buduci da je radio samo na leru, mogu se nadati da je faktor sigurnosti kod odabira brtve bio dovoljno visok i da su sarafi glave dovoljno elasticni da se katastrofa izbjegla. Jedva cekam da se otkrije od kud ulje.

Moguce da nije ni do te temperature došlo jer iz ekspanzione nije fuckalo i nije se buckao antifriz kad sam otvorio ekspanzionu.
 

markan1000

Well-known member
ovo što se tebi vidi u ekspanzionoj je po mom mišljenju apsolutno ništa. ja kad sam uzeo c3 otvarao sam glavu, i obavio sve popratne radnje uz to. u ekspanzionoj je bilo dosta ulja, i mehaničara sam još i trebao uvjeravati praktički da to odradi, jer po njemu dok nema majoneze bolje niti ne prtljati. ovo sam ja radio na 1,4i, kopiram iz svoje teme od c3.

"evo i izvještaja što je sve rađeno i mijenjano, neke stvari ću vjerojatno zaboraviti i navesti. dakle, kako sam već rekao glava je otvarana i peglana, osim tuga sređeni su i ventili i dosjedi. Brtva glave stavljena Reinz. Također, mijenjan je i set brtvi glave, također Reinz.
Osim toga, mijenjano je i: antifriz naravno, set remen pumpa i natezač (SKF), bobina mamicu joj hebem (Valeo) i svjećice (NGK), remen kanalni (Gates).
Osim toga, napravljen je i redovni servis, dakle ulje (Total) + svi filteri (UFI) i nešto potrošnog materijala.
Neke stvari što su pregledane i čišćene vjerojatno sam i zaboravio navesti, ali to je uglavnom to.
sve zajedno ovaj sport je došao 4000 kuna (2300 ruke + 1700 dijelovi). na kraju sam uložio nekih 1000 kuna više nego sam planirao prilikom kupnje, ali što je tu je."

u ekspanzionoj i sad ima tragova uja, vjerojatno je nije isprao biser, ali auto odonda već dvije i po godine radi ko urica. sad kad sam to napisao garant će me nešto klepiti po glavi :D

A da ti nisam nekidan u šali rekao da ti kod svoja dva auta moraš strepiti, za jednog da ne ostane bez ulja, za drugog da zakuha... sad mi je žao ako sam te urekao ...
 

Cutac

Prèkaroš
4000 nije tako strasno, to cu progutati.
U ekspanzionoj prije toga nije bilo, ali radio je minutu, sumnjam da bi se uspjelo skupiti vise ulja u tom roku. Vise me brine sto je desna strana motora sva prekrivena svjezim uljem.

Ako glavu treba ravnati/obraditi, auto najvjerojatnije neće biti gotov 2020., ali ako ne treba, biti će do 20.12.
Svakako puno vremena, ali satnica im je 187 kuna sa njihovim dijelovima(tražit ću viktor reinz brtvu glave), u 10 sati spada i set zupčastog, pretpostavljam da bi troškovi mogli biti slični kao Markanovi, oko 4000.

Najviše me muči što će auto stajati na kiši i hladnoći sve te dane, barem mjesec dana. Šteta što se ne može platiti da ide preko reda.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma, samo se nadam da će ove godine biti gotov auto.
U jednu ruku bi mi i laknulo da se radi brtva glave jer bih imao duševni mir sa novom.
 
Na vrh