Poboljšavanje zvučne izolacije auta

Milosh

Test
Pa najveći problem pada kvalitete zvuka je vanjska buka.
Mislim da konkretno kod subwoofer-a okruzenog limom veći problem predstavlja nedampiranost samog lima.

Diegos, STP je dobar ali je najskuplji. Ovaj VBT mi izgleda malo čudno, ako bih uzimao njega naručio bih STP Bomb ili Gold, koji su provjereni. A imaš online naći i pomenuti Silent Coat koji je jednako dobar a jeftiniji.
 

diegos

Well-known member
Da, i meni je malo cudan, tj. drukciji od ostalih modela. Ma zapeo mi je za oko jer sam nasao to isto na njuskalu za 350kn, cca 1.2m2 sto je dovoljno za gepek...

Tako je, zanima me za "umrtvit" lim koji se tamo nalazi

Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Pa podnica gepeka je napravljena od debelog čelika, tu nema puno vibracija. Naravno da bi damping pomogao kod kicka suba(iako samo kućište suba i njegova montaža tu predstavlja veću stavku), ali veća razlika bi se osjetila na samim tonovima koje čuješ radi smanjene intruzije vanjske buke.

Ti dampiranjem pomažeš zvučnicima koji se nalaze na lako deformabilnoj površini, a da bi subom deformirao podnicu gepeka treba ti fajn jaki sub, a ako imaš toliko jak sub, svejedno ti se zvučna slika sastoji od tutnjanja i vibracija :D
 

poginaldo

Active member
sto se tice obostrano ljepljivih traka od 3m su puno bolje carsystem-ove
https://www.carsystem.org/en/products/

a sto se tice dampiranja, imate dynamat ploce, stp je malo losiji ali sluzi svrsi i phonocar imataciju tepisona za uljepsavanje medijapan kutija.

sve zavisi jel ganjate spl ili sql, jacinu ili kvalitet zvuka. podnica gepeka itekako vibrira ako imas iole ozbiljniji ''vufer'', poklopac gepeka isto tako, a o vratima da ne pricam.

umjesto alpine probajte dls, liniju reference, cisto da vidite razliku :whistling:
 

diegos

Well-known member
Hvala, mozda nabavim jedan od tih materijala pa se poigram s tim. Nisam nikad to radio, a gepek mi je najlakse rijesit. Sub nije nista posebno, tvornicka Bose ugradnja, zato i nisam siguran da li bi se dobilo ista primjetno :)

Sent from my SM-J730F using Tapatalk
 

kerepd

New member
Pozdrav,
evo nemam citroena vec hyundai-a, ali vidim da je ovo jedan od rijetkih foruma gdje se nesto ozbiljnije prica o zvucnoj izolaciji, pa me zanimaju neka vasa iskustva, kako ne bih radio greske koje su drugi vec napravili..

Ja sam sebi nabavio ArmaComfort AB, ima 11 mm i sastoji se od tvrde gume i spuzve, bez alu sloja i to ce ici po blatobranima i gepeku, a po haubi i firewall-u ako mi sto ostane. Isto tako, posto jos nisam nista od toga zaljepio, zanima me bi li bolja izolacija bila da poljepim taj armacomfort mjestimicno po firewall-u gdje cu moci ili po cijeloh haubi motora i kakav bi ucinak dala ljepljiva alu folija
da ju stavim na armacomfort? Zasad imam samo 2m2 pa moram malo biti stedljiv dok ne nabavim jos...
Radi se o Accentu 2004, benzincu, sam motor je poprilicno tih u leru i nizim okretajima, ali vec pri okretajima>2500 (>100kmh)+buka kotaca i vjetra, vise to nije ugodna voznja. :mad:
 

kerepd

New member
Iz njemacke je, kolega se bavi izolacijama pa je nabavio jednu rolu na gradilistu :whistling: , no nasao sam ju i na amazonu za nekih 72€ + postarina 2 kvadrata...
Planiram prvo bitumenom zastititi lim od hrđanja, te na to armacomfort, na kraju eventualno ako mi se bude dalo jos alu foliju. Zasad moram otkriti dolazi li vise buke iz motora ili od gepeka, pa da od tamo krenem s ljepljenjem. Ima kakvih preporuka?
 

kerepd

New member
Ja ne bih stavljao bitumen, pogotovo ne ispod te izolacije.
Mislis da ce slabije djelovati ili iz nekog drugog razloga?
Meni je prvo palo na pamet da bi to moglo biti bolje, posto ce biti sloj bitumena i zatim armacomfort :confused:
 

Cutac

Prèkaroš
Izolacija će svakako biti bolja.
Ako stavljaš bitumen kod dobrog majstora, onda OK, ali ako se bitumen stavlja "doma" onda postoji velika šansa da ostane zatočene vlage, masnoća ili nečega, pa da lim krene trunuti pod bitumenom, bilo radi vlage ili radi pucanja. E onda imaš problem, pogotovo ako je taj bitumen ispod armacomforta, budeš saznao da trune tek kad se rupa napravi.

Ja nikada ne bih stavljao zaštitu na limariju dok je zdrava. Redovno provjeravati, kada se vidi da negdje izbija hrđa, to se obrusi(a ako tek izbija, šteta je praktički nikakva) i onda zašiti.
Zaštitom zdrave limarije se riskira uzrokovanje oštećenja. Naravno, da se zna da bi uspješnost bila 100%, svakako bitumenizirati jer, ako je dobro napravljeno, to je neuništivo. Inače, ne bih riskirao.

Najstariji auto koji sam imao/koristio je bio star 42 godine. Stara Škoda, normalno korištena. Od hrđe je imala trule početke pragova i fleku od 10 centimetara na sred poda. Ne sjećam se koliko je procjena popravka bila, između 500 i 1000 kuna, a auto nikada nije štićen, samo je redovno prat.
Sada sam skrenuo s teme, ali za dobru limariju samo treba pratiti stanje.
 

kerepd

New member
Ma hyundai accenti su malo specifični po pitanju limarije, odnosno nije baš kvalitetna, pogotovo kada kupiš rabljenog, kao ja samo za do faksa i nazad, pa se to ne vidi toliko po ljeti i onda u zimi sve procvjeta gdje god je kakva točkica.

Ako stavljaš bitumen kod dobrog majstora, onda OK, ali ako se bitumen stavlja "doma" onda postoji velika šansa da ostane zatočene vlage, masnoća ili nečega, pa da lim krene trunuti pod bitumenom, bilo radi vlage ili radi pucanja.
Mislim kod nekog fušera neću ići, a za dobrog majstora nemam lovu pošto studiram još ovu godinu, već moram sam, ali znam koliko dobra priprema površine znači, tako da neće biti prašine, vode, hrđe ili masti prije nanošenja bitumena jer sam na to i ja alergičan kad se posao ne napravi kako treba :twisted: .

Hvala na savjetima, javim se s rezultatima prije i poslije u nekoj skoroj budućnosti kada nađem vremena da to sve odradim, pa možda nabacim i koju fotku.
 

Sl27

New member
Da dignem ovu temu iz mrtvih :).Sta mislite sta je bolje za haubu nalijepiti ispod one fabricke,armaflex(i slicno) ili naci na otpadu za male pare npr od nekog kvalitetnijeg auta(bmw,audi..) tapacirung i staviti ga ispod fabrickog?Hvala
 
Na vrh