čini mi se da se radi o 1.1 motoru?, najbolje ćeš plovak provjerit tako da izvadiš pumpu benzina van, nalazi ti se ispod zadnjih siceva, plovak je na pumpi kod saxa, kod ax-a su odvojeno, izvadiš pumpu van i skužit ćeš kako radi plovak spoji multimetar na omsko područje na izlas sa plovka i diži ga gore dolje, ako ti se vrijednost otpora mjenja linearno onda nije stvar do plovka, nego do instalacije/kazaljke itd...
lamda sondu prvo izvadi van i operi malo u benzinu i kada ju budeš stavljao nazad stavi pod nju podlošku koji 2-3 mm ovisi koliko navoja ima, da ju malo izvučeš van ako ni to ne pomaže trebao bi vidit šta je sa injektorima diznama itd...
šta se nemirnog rada tiče to opet može bit da je do injektora tj da oni "pljuvaju", a najvjerojatnije je do motorića od ler gasa, pa prvo pogledaj njega
skužio sam da je ipak 1.6... sve ti je isto manje više ko i na 1.1, i da, jedna stvar mi nije jasna, kako ga uspiješ ne stisnut ja bi ga stalno ...