Plovak od rezervara, 1.1i

Lix

New member
znači već par dana od kako sam ga natočio kazaljka koja pokazuje koliko benze imam mi se pomaknula svega par milimetara a vozim se dosta puno, jel pokvarena ili auto stvarno ništa ne troši :shock:
 

Lix

New member
:D

nije pokvarena jer sam igrom slučaja već vadio pumpu van, al stvarno me fascinira koliko auto malo troši... znači bribir-dramalj-zg-senj-dramalj-bribir pola rezrevara (cca 250 kn, nešto manje) :cool:e

e da kad sam već tu, auto zna nemirno radit ujutro varira po nekih 100 okretaja dok je hladan (možda ni toliko) meni ružno zvuči jer inače čujem svaku glupost na autu, di je motorić ler gasa da ga počistim malo, i dal kad ga vadim otkopčam zakopčam nazad treba radit kakav reset elektronike centarline ili nez ni ja ceg
 
Posljednje uređivanje:

Lix

New member
aham, dobro, al ako zaključam garazu putin ne moze uć, ugl di se nalazi on, na monopointu negdje, kako izgleda :confused:
 

AX-ja

èudo jedno
crne boje s prednje strane monop.
s boka se kopca siroki djek.
ne mozes fulat.

ako auto puno ne varira vozi i ne zamaraj se s tim.
 

Lix

New member
varira dok je hladan max 100 okretaja i koda ga malo spusti kada upalim duga svijtla ili maglenke (al samo dok je hladan) al to je ono 100 okr pa nazad digne, možda je akumulator slab, unutra je onaj mali od 35ah LOL

znači da ne skidam :whistling:
 

kaktus.dzek

New member
1.1 troši ko upaljač ako mu manje više sve štima, bar je tak kod mog bilo.

ovo kad je hladno da mu variraju okretaji, to je i meni bio problem kojeg sam manje više ignorirao, ali možda se isplati pogledati da li ovo crijevo koje ide iz ispuha na usis nije probušeno možda, ili je možda klapna u ovom sklopu di se to crijevo prikapča zapela pa nikad ne dopušta dovod toplog zraka.

 
Posljednje uređivanje od moderatora:

ivan8102

New member
Moj Saxo 1.1 2001 isto ima problema kad parkiram na uzbrdo onda kazaljka goriva padne prema rezervi a kad sam nizbrdo onda suprotno, sve ovisi gdje parkiram, al uvjek tankam točno 20 litara goriva i kad napravim 320 km utankam ponovno pošto se vozim više manje 70% po gradu i ostalo otvoreno ili zaobilaznica
 

deda

New member
Znači niš ne troši,ide na zrak, a zrak je u zadnje vrijeme hladniji i vlažniji,pa malo varira okretaje.Zezam se malko_Ovisi dosta i o tome kakav si benzin dobio na pumpi,uglavnom samo ti to teraj.
 

Grobo

New member
Ajde da ne otvaram novu temu.
Dakle na saxu mi kazaljka razine goriva ne šljaka.Kad ga natočim punog pokaže da je pun,nakon što se malo potroši skače ko luda gore dole i onda odmah na rezervu.A sad sam stavio 400 kn u njega.
Ima ko kakav prijedlog šta bi trebao pogledat??Plovak??Di se uopće nalazi kako šta s njim??
I kad sam već tu,pred tjedan dan sam mijenjo prvu lamda sondu(bila je greška prve lambda sonde).Nakon zamjene greške nije bilo i sad se opet upalila lampica.Nisam još bio na dijagnostici od zamijene,ali da li može bit uzrok prljanju vožnja na "niskim" okretajima ugl.ga vozim na oko 3000-3500 okr.Ali ga svaki dan stisnemuzbrdo jedan dio puta.
Kad sam se već ovako raspisao da nastavim.Auto u leru radi dosta nemirno(trese se ručica mijenjača u autu),pogotovo kad se ugrije i zna mi se ugasiti prilikom stajanja pogotovo ako naglo padne brzina.Prilikom mijenjanja sonde su odmah poštelani zazori na ventilima.Mehaničar je rekao da me možda :cenzura::cenzura::cenzura:u injektori,te da nije siguran ali da je možda prijašnji vlasnik prčkao po kompjuteru.
Unaprijed hvala na pomoći.
 

Lix

New member
čini mi se da se radi o 1.1 motoru?, najbolje ćeš plovak provjerit tako da izvadiš pumpu benzina van, nalazi ti se ispod zadnjih siceva, plovak je na pumpi kod saxa, kod ax-a su odvojeno, izvadiš pumpu van i skužit ćeš kako radi plovak spoji multimetar na omsko područje na izlas sa plovka i diži ga gore dolje, ako ti se vrijednost otpora mjenja linearno onda nije stvar do plovka, nego do instalacije/kazaljke itd...

lamda sondu prvo izvadi van i operi malo u benzinu i kada ju budeš stavljao nazad stavi pod nju podlošku koji 2-3 mm ovisi koliko navoja ima, da ju malo izvučeš van ako ni to ne pomaže trebao bi vidit šta je sa injektorima diznama itd...

šta se nemirnog rada tiče to opet može bit da je do injektora tj da oni "pljuvaju", a najvjerojatnije je do motorića od ler gasa, pa prvo pogledaj njega

skužio sam da je ipak 1.6... sve ti je isto manje više ko i na 1.1, i da, jedna stvar mi nije jasna, kako ga uspiješ ne stisnut ja bi ga stalno ... :D
 

Grobo

New member
da, jedna stvar mi nije jasna, kako ga uspiješ ne stisnut ja bi ga stalno ...
Jbg radim od rano ujutro tako da nije baš sigurno stiskat,nikad se ne probudim dok ne stignem na posao. :grin:
A za doma uvijek gužva i tako.Vikendima je njegovo vrijeme.
Šta se tiče lambde ona je stavljena nova pred tjedan dana,sljedeći tjedan idem kod mehaničara da ga spojimo na komp pa da opet malo pogledam šta kaže dijagnostika.
Hvala za ovo za plovak,probat ću ovaj vikend to riješit.
 

Lix

New member
i grobničan jesi ča :D mislim, nisi valjda na streetu bio, čuo sam da je ruglo od organizacije pa nisam htio ni dolazit :confused::(
 

Grobo

New member
i grobničan jesi ča :D mislim, nisi valjda na streetu bio, čuo sam da je ruglo od organizacije pa nisam htio ni dolazit :confused::(
Nisan još niš.Za šetemanu dan gren mehaničaru,pa ćemo zajedno rešit i most i injektori.Street race...Nij to više to,organizacija nula iako je vrime poslužilo,sve u svemu nula.Boje da nisi došal.Ja na takve skupove dolazin samo kao gledatelj a ne kao učesnik :cool:
 
Na vrh