Plavi dim kod paljenja C4 1.6HDi 2005g.

Mrki5

Well-known member
Ovo je motor 90ks
da li si ti siguran da on vuče onako kako treba? Ovo sa šištanjem će pre biti od otvorenog prozora, a kada sporo voziš pa ubrzaš naglo prima li gas i da li onda šišti?
Šištati može turbina, oštećen interkuler, crevo od turbine do interkulera oštećeno, crevo sa interkulera na usisnu granu oštećeno. Malo to osmotri a i prekontroliši.
 

svezapet

New member
Auto je kod mene vec 7 godina, presao sa njim skoro 130 000 km i mislim da sad ne ide isto. Ne bih rekao da je to zvuk turbine, vec nesto drugo. Slabiji je odziv na gas, moram biti iskren. Ima mala zadrska kad pritisnem pedalu, i onda tek primi gas. Dao majstoru da provoza, kaze da ne cuje nista, i da ide u skladu sa svojom snagom.

Jutros sam provjerio crijeva, koliko sam mogao vidjeti svojim ocima,:) sva su ok. Ne znam je l' normalno da su malo masna crijeva koja idu na intercooler, jedino to sam primijetio, al' posto je dizelas, mislim da je to i normalno. Jutros sam ga upalio, malo zapusio na izduvu,ni blizu kao prije i motor je mirno radio jedno 2-3 minute, da bi opet poceo da trese i nemirno radi do trenutka kad se malo zagrije i onda bude ok. Moram napomenuti, da je jutro bilo hladno, oko 6 stepeni, i da u tim hladnim uslovima, uvijek radi mirno kad se upali.
 

Mrki5

Well-known member
Ispitaj davač temperature rashladne tečnosti/motora, drugo nema šta. Za crevo je normalno da je malo masno od ulja.
 

Mrki5

Well-known member
:palac-gore:
Nebi bilo loše da se i grejači provere.
Očisti senzor temperature zraka, malo više njega ti je MAP očisti i njega oni su sigurno zaprljani uljnim param a i uljem , evo ti slika gde šta stoji
kontakt sprejom ili nekim za tu namenu nikako wd-40 (ali nikako)! Ništa dirati krpom , prstima i sl. samo prskanje sprejom.
 
Posljednje uređivanje:

svezapet

New member
Ne vidim sliku koju si postavio iz nekog razloga?!

Update, vidim sad.:)

Je l' samo trebam konektor prskati ili i senzorcic???? Djeluje mi prekrhko i za sprej?!:)
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Skini i ispršći, a i konektor preventivno.:cool:
MAP slobodno izbliza prsni nekoliko puta a senzor tenperature vazduha malo izmakni .
Jel ovakav neće se ovo slomiti nemoraš se plašiti
 

svezapet

New member
Danas sam skinuo i ocistio map senzor i senzor temperature, al' gotovo da nije ni trebalo cistiti. Nisu izgledali nesto posebno zaprljani. Uglavnom, auto isto radi kao i prije. Samo kad maf otkacim, motor dodje na svoje, a opet kad ga vratim, motor pocne po starom.


Kad sam bio kod majstora i kad su testirali maf, da li su svaki put nakon skidanja trebali dijagnostikom ponistiti gresku, prije montiranja novog, ili kad se vec postavi novi senzor?????
Laik sam, al' to mi je malo cudno?!
 

Mrki5

Well-known member
Da li "majstori" znaju da pročitaju podatke sa tog senzora ili ne znaju, to mi je bitno da znam šta da mislim i šta da ti kažem/pomognem.
Evo ti nešto u vezi MAF senzora https://automehatronika.wordpress.com/2011/09/21/senzor-masenog-protoka-vazduha-maf/ ja sam mislio da je to rešeno.:D
Znam da si nabavio polovan i kupio nov.
Nađi nekoga ko ima isti takav i probaj , ja ne znam sa kakvim ti "majstorima" imaš posla.
Ovako bi to trebalo da radi [ame]https://www.youtube.com/watch?v=JJGPno32Z4o[/ame][ame]https://www.youtube.com/watch?v=tT8yHXJCjJI[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Originalno
Ma taj polovni i novi MAF sam dobio da probam i uporedim, nisam kupio za divno cudo. Moram promijeniti majstore, za pocetak.
Nađi polovan od nekoga ko ima isti auto i zaobiđi te"majstore" i spasi se muke.
 

svezapet

New member
Pa jasnije je donekle.:)
Slab odziv na gas, i jedino ide preko 3000 rpm onako kako bi trebao, tj. prima gas.:)

Evo ga, identican problem kao i kod mene, kao da je moj auto.:)


[ame]https://youtu.be/6FBsnmwEfqk[/ame]
 
Na vrh