Plavi dim kod paljenja C4 1.6HDi 2005g.

svezapet

New member
Ti si na nekoj drugoj temi pisao il' mi se ucinilo, da ti je auto opet poceo nemirno raditi i dimiti, i to nakon reparacije injektora?! I to vrlo brzo?!
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Ne znam, ne bih rekao, ali i ja sam prvo imao reparaciju jednog injektora koji nije drzao niti 3 dana, a onda su promijenjena sva 4 i od tada je sve super.
 

svezapet

New member
Evo, da ne bude da izmisljam.:)

Google Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
tekken 17:05 3.3.2016.
znaci evo, 2 mj nakon servisa jucer opet poceo dimit, trest dok je hladan.. dignem haubu i vidim opet to ulje i drek oko dizni.. isam sam se provozat, vuce normalno kao zmaj.. tako da bit ce da te podloske bas zaje.... bez ikakve veze sa injektorima
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
inace ne volim pisat neke iscrpne odgovore, ali evo tebi cu pojasnit cisto da ne ostanes u zabludi.

Dakle, kada sam napisao u prvom postu 3 dana, to je retoricki receno jer sam ocekivao da ce servis od oko 7000 kuna drzati duze i otkloniti probleme. Kao sto vidis na mojim racunima u moj C4, reparacija jedne dizne, strojna obrada motora radi kompresije, izmjena podloski i milijun drugih stvari su rađene krajem 12mj, a komentar koji vidis je u 3mj netom prije nego je auto opet isao na servis jer se sve pocelo identicno dogadati ponovno, a ja sam bio uvjeren da to nisu dizne jer sam pokvarenu diznu vec ''reparirao'', pa sam mislio da podloske nisu dobro stavljene nakon izmjene istih pri tom zadnje servisu. Tada je u servisu ustanovljeno da reparirana dizna nije bila bas najbolja, pa su mi ponudili sve 4 nove u pola cijene kao ispriku. Sada vec 6mj auto radi kako treba. Takoder, kako sam se nahodao po servisima sam naucio neke stvari kao i u vezi tih dizni koje nakon nekog vremena ako se ne poprave dovedu i do gubitka kompresije, pa auto slabije vuce itd.

Ja da sam imao nekoga da mi kaze u cemu je problem, kao sto sada ja govorim tebi bio bih sretan i postedio bih se raznih mehanicara, garaza i kojekavih misljenja ljudi koji nisu imali taj problem i koji ga nisu uspjesno rijesili, znaci od izmjene sva 4 grijaca, pa jedan pukao, pa skidanje glave motora, pa izmjena i stavljanje novog EGR ventila i svaceg neceg....

Eto, toliko od mene, a ti slobodno listaj dalje po forumima. Good luck s dimom na sred parkinga i ostalim veseljima koje ovaj kvar donosi :whistling:

Uglavnom, pametnom dosta.
 

svezapet

New member
Prijatelju, meni je drago da si ti rijesio problem. Slucajno sam naletio na tvoj post na drugoj temi, nisam imao nikakve lose namjere, samo mi nije bila jasna situacija u vezi tvog vozila. Ovaj motor je jedno sranje zesce, a da je tako, ima milion potvrda na raznoraznim forumima, a i ja sam se sam uvjerio u to. Toliko nekih musica, da mi se bukvalno ogadio, i ako me nikad nigdje nije ostavio, a zaljubljenik sam u citroen. Jednostavno, ja sam odustao od svega, jer majstori nemaju pravo rijesenje. Vode se onom, mjenjaj dio po dio, pa mozda ce se nesto otkriti i rijesiti. Sto je najgore, niti ovlasteni servisi ne mogu da daju pravu dijagnozu, vec samo nagadjaju. Vozit cu ga dok moze, kad stane, ide na otpad, ovdje i onako francuzi nisu na cijeni.

Pózz,
 

svezapet

New member
Mali update. Danas sam opet testirao maf, ali kód majstora. Donijeli jedan polovni i jedan novi. Uglavnom simptomi isti, i dalje dimi dok je ukopcan í motor nemirno radi, cim se iskopca maf, motor mirno radi i nema dima.
Majstori samo klímaju glavom, ne znaju sta bi mogao biti problem?!
 

Mrki5

Well-known member
Neka majstori to ispitaju a ne da sliježu ramenima i čude se. :cool: Jer on čim ima kontakt sa MAF-om pravi problem.
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=O4pBu3uRlYA[/ame] Da li su majstori merili parametre sa MAF-a kada su stavili nov, koliki je protok ako jesu?
 
Posljednje uređivanje:

svezapet

New member
Ma nista nisu pratili niti posebno testirali. Moram otici kod nekóg drugog, koji zna bolje raditi sa dijagnostikom i malo vise se posvetiti, al' to je gotovo nemóguca misija.
 

Mrki5

Well-known member
Ako možeš da nađeš nekoga sa istim MAF-om pa da probaš. Meni je ovo više nego čudno da novi ne radi.:confused:
Kako ti voziš sad sa ukopčanim MAF-om ili si ga isključio?
 

svezapet

New member
Vozio sam sa iskopcanim danas, jednu dionicu od par km, poslije sam ga ukopcao. Vec sam uzeo jedan polóvan da probam, zajedno sa novím.
 

Mrki5

Well-known member
Da tu nije problem davač temperature motor ? Ovo sa MAF-om je baš čudno.
Da li on ide preko 3000 rpm, jesi li probao?
 

Mrki5

Well-known member
Onda je MAF ok.
:cool:
Ajd ti pregledaj creva što idu od interkulera na usisnu granu da nije neko oštećeno.
Da li je to 90ks , 110 sa FAp-om ili bez FAP-a?
 

svezapet

New member
Pogledat cu i to,i jos samo jedno pitanjce, a mozda je vezano za ovu problematiku. Kad ubrzavam, imam osjecaj k'o da malo šišti zrak odnekud, il' mi se pricinjava dok je prozor otvoren?!:)
 
Na vrh