inace ne volim pisat neke iscrpne odgovore, ali evo tebi cu pojasnit cisto da ne ostanes u zabludi.
Dakle, kada sam napisao u prvom postu 3 dana, to je retoricki receno jer sam ocekivao da ce servis od oko 7000 kuna drzati duze i otkloniti probleme. Kao sto vidis na mojim racunima u moj C4, reparacija jedne dizne, strojna obrada motora radi kompresije, izmjena podloski i milijun drugih stvari su rađene krajem 12mj, a komentar koji vidis je u 3mj netom prije nego je auto opet isao na servis jer se sve pocelo identicno dogadati ponovno, a ja sam bio uvjeren da to nisu dizne jer sam pokvarenu diznu vec ''reparirao'', pa sam mislio da podloske nisu dobro stavljene nakon izmjene istih pri tom zadnje servisu. Tada je u servisu ustanovljeno da reparirana dizna nije bila bas najbolja, pa su mi ponudili sve 4 nove u pola cijene kao ispriku. Sada vec 6mj auto radi kako treba. Takoder, kako sam se nahodao po servisima sam naucio neke stvari kao i u vezi tih dizni koje nakon nekog vremena ako se ne poprave dovedu i do gubitka kompresije, pa auto slabije vuce itd.
Ja da sam imao nekoga da mi kaze u cemu je problem, kao sto sada ja govorim tebi bio bih sretan i postedio bih se raznih mehanicara, garaza i kojekavih misljenja ljudi koji nisu imali taj problem i koji ga nisu uspjesno rijesili, znaci od izmjene sva 4 grijaca, pa jedan pukao, pa skidanje glave motora, pa izmjena i stavljanje novog EGR ventila i svaceg neceg....
Eto, toliko od mene, a ti slobodno listaj dalje po forumima. Good luck s dimom na sred parkinga i ostalim veseljima koje ovaj kvar donosi :whistling:
Uglavnom, pametnom dosta.