Punjen cca 6 sati...odverglao 10tak puta i opet se ispraznio.
Kod greške prije toga obrisan, a opet je u sredini verglanja bacio grešku P0230.
Koliko sam čuo pumpa goriva se javlja kod davanja kontakta, a i nakon verglanja.
Nisam napomenuo da je akumulator star 10 godina.
Nije problem kupiti novi, ali po meni to nije glavni problem. Nešto kvari pumpe, a možda i regulator pritiska goriva.
Još se borimo s tim problemom.
Nafta uopće nije išla dalje od regulatora visokog pritiska.
Za sad je stavljen drugi senzor pritiska goriva i sad regulator ok otvara i propušta naftu, ali se auto nakon paljenja ugasi. Izgleda da negdje vuče zrak. Pumpa goriva čudno zuji pa je možda kod nje problem...sad je ona na redu za "dijagnozu".
Stavljen novi uložak pumpe goriva (u rezervoaru) kao i novi relej pumpe goriva i sad auto uredno pali i ne gasi se. Vrijeme će pokazati jel problem riješen. :thinking:
Nadam se da sam problem stavio pod kontrolu.
Malo me brine regulator visokog pritiska, nadam se da nije i on onako pola-pola ispravan-neispravan. Nakon promjene senzora visokog pritiska on se ponašao normalno :thinking:
Jbg pokazace vrijeme. U najgorem slucaju (ako ti je ostatak auta u dobrom stanju) promjenis i regulator i onda nema sta da te zeza vise. Mada mislim da neće vidis da je pumpa pravila problem, kad je samo regulator anda su cesci simptomi gasenje i safe mod,trzavice i to a ne da odbija da upali
Jedno teoretsko pitanje....
Palim Picasso kad se ugase lampice i kad pumpa goriva odzuji svoje. Jel to ok? Ne znam ni sam ali pušem na hladno pa si mislim da možda nešto ne radim krivo?
PAlis kad se pogase lampice. Ako je vani jak minus mozes i jos jednom izvaditi kljuc nakon gasenja lampica pa ponovo sacekati da se upale paponovo paliti.
Polovan regulator ne uzimaj. Nov je u BiH kosta oko 200 eura prije 2 godine kada sam ja uzimao. Nasao sam bošov u Beogradu za 150 eura nov. Mislim da su slične cijene, možda malo jeftinije sada. Ali to ne mjenjaj ako ne bude zezalo