Picasso se gasi u vožnji

visaluteju

Well-known member
Probaj ga danas upaliti a prije paljenja lupi tamo gdje rezervoar cisto za svaki slucaj. Nemoj izverglati akumulator, kratko pokusavaj
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Imam ja tu jeftinu, zaobidji, treba ti origigi. Ostale mogu pokazati gluposti. Kao kod mene, pokazalo aktuator menjača, a orgigi pokazala rucica menjaca. Sto i jeste bio jedini kvar
 

darko

Member
Kakva to mora biti dijagnostika?
Meni je prije pokazala problem sa pritiskom goriva, ali ne znam kojom dijagnostikom. Nije u pitanju Citroen servis.
 

visaluteju

Well-known member
Probaj ako nista ovu ikakvu obicnu kakvu ti ja spominjem, to su jeftine dijagnostike koje koriste vozaci cisto da mogu pregladti osnovne greske i obrisati ih ako je moguce.
Ovako izgleda



Majstroti i servisi imaju dosta ozbiljnije i skuplje stvari. Ja sam sa ovom jeftinom kod sebe pratio picassa bez problema, tri puta mi rijesila problem i detektovala kvar sa pumpom, jednom sa grijacima i jednom sa regulacijom pritiska goriva. Dzek za dijagnostiku ti je gdje i osiguraci dole i ljevo od volana povuces ona vratašca
 

visaluteju

Well-known member
Ebay i aliexpres par dolara al cekas 15-20 dana. Pregledaj lokalne FB i online stranice koje prodaju ovakve stvari kosta mozda 10tak eura. Ali posto nije 100% da ce ti pomoci radije se raspitaj sigurno neko ima u blizini da to koristi za svoje potrebe da ti pogleda. Svakako te ceka majstor, imas li kakavog dobrog u svojoj blizini mora imati i dijagnostiku
 

Milosh

Test
Imam ja tu jeftinu, zaobidji, treba ti origigi. Ostale mogu pokazati gluposti. Kao kod mene, pokazalo aktuator menjača, a orgigi pokazala rucica menjaca. Sto i jeste bio jedini kvar
Ja sam sa ovom jeftinom kod sebe pratio picassa bez problema, tri puta mi rijesila problem i detektovala kvar sa pumpom, jednom sa grijacima i jednom sa regulacijom pritiska goriva. Dzek za dijagnostiku ti je gdje i osiguraci dole i ljevo od volana povuces ona vratašca
To što obojica pričate je potpuno normalno i očekivano.

O čemu se radi... Auto se sastoji od velikog broja raznih elektronskih modula, svaki je zadužen za nešto (motor, ABS, airbag, klima, instrument sat, itd.). Svaki modul bilježi samo one greške koje se u njemu dese. Tako npr. u ABS modulu bivaju zapisane greške vezane uz ABS sistem. Za dijagnostiku se koristi OBD protokoli kojih postoji puno varijanti, a svi proizvođači auta samo najosnovnije module u autu (motor i eventualno glavni strujni modul (BSI)) prave tako da oni komuniciraju na standardnim OBD protokolima i preko standardnih ODB pinova na konektoru. Svi drugi moduli komuniciraju ili na nestandardnom protokolu ili na nestandardnom pinu u konektoru. Ove jeftine dijagnostike mogu komunicirati sa modulima samo korištenjem standardnih protokola i preko standardnih konekcija.

To je stoga da bi svaki proizvođač mogao imati nešto ''svoje'' čime štiti svoje oem dijagnostičke uređaje, štiti svoju servisnu mrežu.

Namjerno je ostavljeno da svako može pročitati one najosnovnije informacije i obrisati greške, ali za stvari koje su malo specifičnije mora se imati dijagnostika koja je hardverom i softverom skrojena po želji proizvođača vozila.

Zato ja na svom autu pomoću jeftinog ELM327 uređaja mogu obrisati grešku koja je zapisana u motornom modulu ali ne mogu ni pročitati ni obrisati neku koja je zapisana npr. u modulu na volanu, ili u radiju.
 

visaluteju

Well-known member
imas ih dosta i vecina radi. kucaj elm 327 bluetooth diagnostics. Ja koristim "torque"
1 Ukljucis bluetoot i uparis diagnostiku koju si ukopcao auto i dao kontakt bez paljenja motora
2 Trazice sifru 1234 ili 0000 pisace na uputstvu
3 Upalis aplikaciju i u opcijama za vezu odaberes bluetooth (bude jos wifi)
4 Stisnes povezi i scan for codes
 

visaluteju

Well-known member
Pumpa ili relej pumpe ili nesto oko struje pumpe goriva :)
A ja ti vicem citavo vrijeme a ti ne vjerujes :p

---------
Sad ne mora značiti milion posto da je to to ali neka ti elektricar ispita relej a ako je ok neka majstor istestira pumpu
****

dodatak. Moja pumpa mene kad je zezala isto je zujala normalno. Medjutim kada je majstor izvadio i spojio na akumulator ulozak osjetio je u rucu da cudno radi tj da nekako "melje" ne vrti fino... ti prvo kreni od releja
 

darko

Member
Bi li to što je sad dijagnostika pokazala moglo imati veze sa time što mi se prije dva-tri tjedna auto gasio u vožnji? Onda su na servisu očitali neku grešku s pritiskom goriva, a na žalost ne znam kod koji su tad očitali.
Èisto za info me zanima gdje je relej koji treba pregledati? Koje su otprilike cijene tih releja?
Probleme s pumpom goriva vučem više od godinu dana, a negdje otprilike u četvrtom mjesecu je stavljena komplet nova pumpa (ne samo uložak).
Kad su bili ti peoblemi s pumpom ona kod davanja kontakta nikad nije zazujala kao što sad radi.
 

visaluteju

Well-known member
Pokusaj preko diganostike obrisati gresku pa malo kasnije probaj opet ucitati a izmedju toga pokusaj upaliti auto jednom dva put (opet pazi da ne izverglas) ili dopuni aku. Ako se greska ponovo pojavi definitivno je tu problem.

Ne znam gdje se nalaze releji to ce ti neko pametniji reci a znam da su jeftini, par eura bukvalno. Al bilo bi dobro da ga ispita elektricar to je minut posla da ne mjenjas dzaba.

Mozda se i na kraju ispostavi da nije nista vezano za pumpu ali eto kad vec to prikazuje ispitaj
 

darko

Member
Problem je što sam ispraznio akumulator.
Kadbga napunim probam opet.
Je li moguće da taj relej bude poluispravan nekako i da mi on kvari pumpe goriva?
Promjenjena dva uloška i jedna komplet pumpa u malo više od godine dana.

Da se malo nadovežem....
Na jednom stranom forumu između ostalog piše da istu grešku kod paljenja može pokazati i slabi akumulator...moj je trenutno takav.
Problemi subu pravilu na spojevima žica, osiguraćima, releju, pumpi goriva, ecu, regulator pritiska.
 
Posljednje uređivanje:

visaluteju

Well-known member
Probaj onda smisliti najjeftinije rjesenje za isprobati. Imas li od koga pozajmiti akumulator u ok stanju? Mada sumnjam da je do njega al nikad ne znas. Za relej nisam bas presiguran al mozda je moguce i to sto kazes da nije bas crkao a zeza ponekad. Promjeni ga onda nije neki trosak. Za aku ako imas punjac (ili posudi negdje)pa dobro napuni svoj i vidi do koje voltaže se puni. Ako je nize od 12.1 /12.2 onda je pri kraju. Dobar akumulator napunjen pokazuje i do 12.9V. Na 12.5 je onako napola
 

visaluteju

Well-known member
Nastimaj vozacev sic za odspajanje akumulatora znaci zabaci ga naprijed. Otvori zadnja vrata da mozes prici iza akumulatoru. Kad otvoris zadnja vrata (pogasi svjetla kabine ako su upaljena) sacekaj 3 minuta da se kompjuter uspava. Znaci nista ne otvaraj ne zatvaraj i ne pritisci dugmice 3 minuta prije raskopca anja akunulatora. Prvo skini minus pa onda plus. A kad spajas obrnuto. To za nedaj boze zbog uzemljenja
 
Na vrh