Imam ja tu jeftinu, zaobidji, treba ti origigi. Ostale mogu pokazati gluposti. Kao kod mene, pokazalo aktuator menjača, a orgigi pokazala rucica menjaca. Sto i jeste bio jedini kvar
Ja sam sa ovom jeftinom kod sebe pratio picassa bez problema, tri puta mi rijesila problem i detektovala kvar sa pumpom, jednom sa grijacima i jednom sa regulacijom pritiska goriva. Dzek za dijagnostiku ti je gdje i osiguraci dole i ljevo od volana povuces ona vratašca
To što obojica pričate je potpuno normalno i očekivano.
O čemu se radi... Auto se sastoji od velikog broja raznih elektronskih modula, svaki je zadužen za nešto (motor, ABS, airbag, klima, instrument sat, itd.). Svaki modul bilježi samo one greške koje se u njemu dese. Tako npr. u ABS modulu bivaju zapisane greške vezane uz ABS sistem. Za dijagnostiku se koristi OBD protokoli kojih postoji puno varijanti, a svi proizvođači auta samo najosnovnije module u autu (motor i eventualno glavni strujni modul (BSI)) prave tako da oni komuniciraju na standardnim OBD protokolima i preko standardnih ODB pinova na konektoru. Svi drugi moduli komuniciraju ili na nestandardnom protokolu ili na nestandardnom pinu u konektoru. Ove jeftine dijagnostike mogu komunicirati sa modulima samo korištenjem standardnih protokola i preko standardnih konekcija.
To je stoga da bi svaki proizvođač mogao imati nešto ''svoje'' čime štiti svoje oem dijagnostičke uređaje, štiti svoju servisnu mrežu.
Namjerno je ostavljeno da svako može pročitati one najosnovnije informacije i obrisati greške, ali za stvari koje su malo specifičnije mora se imati dijagnostika koja je hardverom i softverom skrojena po želji proizvođača vozila.
Zato ja na svom autu pomoću jeftinog ELM327 uređaja mogu obrisati grešku koja je zapisana u motornom modulu ali ne mogu ni pročitati ni obrisati neku koja je zapisana npr. u modulu na volanu, ili u radiju.