Peugeot 306 GTI-6 by Saks

Saks

New member
Eto da zahvalim voditeljima foruma na dopustenju. Evo ovdje cu predstaviti blizeg rodjaka Citroen Xsari VTS, mojeg Peugeot 306 GTI-6

Eto da pocnemo od samog pocetka, jos davno prije nego je auto bio u mojim rukama. Od ove tocke se zna povijest ovog auta.
Zivot je poceo kao 1994 Peugeot 306 S16 ph1, 2.0 16v 155ks i 5 stupnjeva mjenjac.
Kupljen je od nekog limara sa skurenim motorom, ventilatori se nisu palili i prekuhao je. Kupio ga je dobar prijatelj od naseg kolege Axja.



stari motor:


stari motor izvađen i od ove tocke pocinje zivot kao GTI-6. Razbiti GTI-6 stranac je bio donor svih djelova, te iz njega je sve prebaceno na ovaj auto i tu pocinje zivot kao legendarni hot hatch :)





Eh ti Rijecani svi su rejseri u dusi :D



Auto u tom periodu također je jos dobio:
- Koni yellow stelajuce amortizere
- strut bar prednji
- supersprint zadnji lonac
- Toora Grid duboki volan

U jednom trenu kolko sam shvatio pricu bio je tada tresnut od naprijed. Vezni lim dobio i te sitnice. Auto je nakon toga bio slozen, al ne do kraja i tako je stavljen u prodaju.

Tu krece drugo poglavlje njegovog zivota. Dolazak u Varazdin

Kupio ga je moj prijatelj, natovarili auto na prikolicu s hrpom dijelova jos i zaputili se na put natrag



Kad je stigao bio je u drustvu 306 S16 :D





Auto kakav je stigao nije bio u idealnom stanju. Bilo je jako puno posla za odraditi i stvarcici za srediti.
Pa je u tom periodu kod prijatelja sve ovo odrađeno

- Veliki servis, zpcasti, vodena, spaneri
- Klima delete jer je bio kiler klime savijeni i crijeva potrgana
- Zamjenjena suvozaceva poluosovina i lezaj osovine
- Donji nosac motora zamjenjen sa punim
- Komplet ovjes kugle, krajnici, spone krajnika, spone balanstange, seleni na vilicama
- mjenjani lajtungi serva jer je jedan puknul
- mjenjani lezaji kotaca na desni strani
- Zamjenjen kuplung
- Sajla kuplunga mjenjana
- Repariran alternator jer je remenica imala lufta
- mjenjan dihtung usisne
- Radovi na usisnoj jer kako je prosli auto dozivio totalku, usisna je bila malo ostecena i jedno od pojacanja u grani je puklo i visilo, sve je to sanirano
- "polugeneralka" zadnjeg mosta odrađena, novi semerinzi, ugrađene mazalice
- Popravljeno centralno zakljucavanje
- Nove plastike kaj drze vozacev prozor da ne propadne
- Sitni popravci i lakiranja oko limarije
itd. itd da dalje ne nabrajam, jer se nit prijatelj ne sjeca kaj je sve odrađeno

Od preinaka auto je dobio jos
- Peugeot 406 coupe, Bremo 4 klipne celjusti + 288mm diskovi
- olaksan zamasnjak na 1.4kg
- alu remenice
- polirana usisna
- polirana i prerađena klapna gasa
- fi60 inox ispuh, maknut katalizator, protocni srednji lonac
- Simota cold air intake
- Borbet felge
- Hankook Ventus RS-2 Semi slickovi









Auto je i sudjelovao i po 402 SR :) Najbolje vrijeme auta sa ogoljenim interijerom 15,3sec :)






Nakon 3 godine kod prijatelja, tu zavrsava drugo poglavlje njegovog zivota, i krece trece poglavlje.

Dolazak auta u moje ruke :)

Nakon kaj sam trazil auto mjesecima, poklopila se sudbina i kupljen je krajem 8. mjeseca 2015 godine i od toga dana pocinje nasa avantura, ljubav, znoj, radovi, suze sve u jednom haha

Slika od dana kad je stigao u dvoriste :)



Ufff...sad se raspisao malo i slike uploadao i trazio...pa evo to bi to bilo za danas...nastavak sutra :)
 

vborovic

C5 modifikator
Budem se samo ubacio sa dummy porukom, da lakše nastaviš, jer forum spaja dvije uzastopne poruke istog autora u jednu, pa da bude lakše za pratiti ... :) ... jel moguće da sam te vidio danas oko 19h na Topličkoj, potez između novog Kitroa prema Kneginečkoj?
 

ZlatkoC4

Well-known member
odličan opis povijesti automobila :palac-gore: Kad bih na onoj prvoj fotki stavio ševrone na haubu prošao bih kao AX :grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Strašan autić, oduvijek mi se sviđao... i dan danas dobro izgleda, super nosi godine :cool:
 

Mrki5

Member
Ovako nešto može da uradi samo neko ko mnogo voli ovaj auto, ovo je rudarski posao odrađen, čestitam čoveku na ovako uloženom trudu, a i mnogo se i para uložilo. :palacgore:
 
Posljednje uređivanje:

konaroast

Citroenist
Krasno složen auto!
Peugeot 306 mi je jedan od ljepših automobila. Posebno mi se sviđa kako je središnji dio strukiran u odnosu na ostatak auta.
 

Saks

New member
Hvala svima :)

Vrbovic da moguce da si me vidio, taman u tom periodu bio u tom kraju :)

Evo nastavak price

Auto u mom posjedu :)

Taman u tom periodu kad sam ga kupio radio sam u Austriji i samo vikendima bio kod kuće. Pa je i auto stajao oko 2 tjedna bez tablica kada nisam sve papire rijesio.
Nakon sta sam dobio tablice, odmah se uputio na mali road trip mojem najboljem prijatelju blizu Jaske, i tamo smo obavili prvi photo shooting :D

















Nakon toga krenuo u nabavku par stvarcica za auto.

Prednje plocice su bile pri kraju i diskovi su tresli pa sam nabavio novi set TRW plocica i diskova.

Auto je bio bez katalizatora, a mene mucilo kako cu rjesavat tehnicki pa sam nabavio od frenda Miltek High flow cat za jako dobru cijenu, i to novi :D

I auto je imao neke kvazi brezone i alu jeftine lufg nutse (a to se stalno sve zapeklo zajedno) pa sam nabavio samo normalne srafe











I naravno zaputio se opet do najboljeg frenda, gdje smo se primili posla. Vikendi su bili nasi garage day :D



Prakticni ti francuzi, dignes prednji kraj odmah rjesis i zadnji :D



Nakon sta se sve to rijesilo nazalost krenule prve muke s autom. Prednja desna celjust je cvikala dosta i pregrijavala se. Kod izmjene diskova sam vidio da je jedna gumica puknuta pa sam mislio da cvika klipic.
Nabavio set gumica i krenuo reparirat celjust



Međutim nakon reperature i sve detaljno pocisceno celjust je i dalje cvikala. Kad bih odpustio odzracnik celjust bi popustila. Znaci greska u sistemu negdje. Kako jos uvjek bio u Austriji a vikendima premalo vremena imao da se s time poigram, odlucio sam auto ostavit kod mehanicara.



Nakon 3 tjedna muke i bez auta (djelomicno i mehanicar kriv jer je bio ljeni!) Ispostavilo se da je glavni kocioni rekao zbogom. Nakon izmjene toga hvala bogu sve je opet bilo kako treba.

Vec su lagano dosli i zimski dani pa usput nabavio i nove zimske gume. Nisam imao vremena da si nabavim drugi set felgi jos tada, pa su ove trenutne posluzile



Sljedece na popisu mi se nikako nije sviđala ova clean look hauba i maska. Pa se primio potrage i trazio orginal. Igrom slucaja naletio na orginal haubu i masku u orginal boji kakav je i moj auto, i to za presmjesnu cijenu. Opet moj prijatelj uskocio ovdje i pokupio mi sve i pomogao kod ugradnje





Malo motorce sa drugog kuta :D



I konacno stock izgled :D



Nakon toga iduce sta sam trazio je bilo rjesenje za te brembo celjusti i kombinaciju s 288mm diskovima, da prestane cvilit. Jer u toj kombinaciji jednostavno cvili do te mjere da je vec blesavo, ljudi se okrecu za tobom na ulici...a po mokrome proizvodi abnormalne zvukove haha. I ako po svim gti6 forumima odgovor je jednaki, nema trajnog rjesenja bas jer ta kombinacija se bas ne voli sta se toga tice.
Pa igrom slucaja kad smo bili ja i frendovi na pijaci, razgovarao ja s momkom koji ima 205gti sa V6 motorom slozen samo za SR. I kod njega na autu su zapravo bile moje stock celjusti od gti6 i diskovi 283mm. Ja odmah pitam hoces se mjenjat? I njemu svejedno bilo rekao je moze.
sad netko bi mi u ovoj tocki rekao ti si lud ili blesav, i jbg u jednu ruku znam ali eto Brembo u toj kombinaciji jednostavno nije pogodan za svakodnevnu upotrebu. I također nakon rešaširanja stock celjusti i diskovi su i vise nego odlicno za obavit posao svakodnevne voznje, tjeranje kroz zavoje na zabacenim cestama pa cak i staza u kombinaciji s agresivnijim plocicama.
I nakon par dana, tako stigao orginalan stock setup kod mene natrag :)





Celjusti pocistio i pofarbao u crveno tako da budu u skladu sa zadnjima, i taman prije Citroen susreta prosle godine ih ugradio :)



Jako zadovoljan rezultatom bio i uopce mi brembo nije falio nakon toga :)

Pa nakon nekog perioda uspio nabavit orginal airbox da izbacim cold air intake, jer nije bio bas pogodan i slozen tako da je vukao zrak odispod auta. A po kisi onda sam morao izbjegavat lokve, i samo je bio veliki rizik unistit si motor, prakticki radi bedstoce.
A orginal airbox je jako dobro koncipiran i izrađen, i rezonatore na sebi ima te slozen je da je to jedna velika harmonija zajedno sa usisnom granom



I slikica nakon ugradnje, te ujedno se vidi kako je to i stock sve na knap upakirano.



Odmah prva voznja razlika je bila osjetna, da je auto mrvu zivlji na nizim okretajima. Sve u svemu rezultatom zadovoljan

Pa ubrzo nakon toga uletilo mi za dobru cijenu felge od 205 gti, koji sada koristim kao zimski setup :)



Prilikom jednog pregleda pod haubu bilo mi nesto cudno kod zupcastog. Izgledao mi je kao da se scufao



Pa da nebi bilo odmah nabavio novi set zupcastog, spaner i rolica. Makar je ovaj remen po kilometrazi i godinama jos ne za izmjenu bio, ali bolje da sredim jer ako pukne, na ovom motoru je to onda jako skup popravak
Usput uz zupcasti nabavio i orginal spaner, rolicu i stazni remen od 306 rallye, jer kod mene kako je bila skidana klima bila je neka kemija s remenom. Pa reko da bude kako spada nabavio sve orginal





Auto sam odfural kolegi koji je eskpert za te starije sport verzije Peugeota, i primil se posla. Nakon izmjene mi je rekao da zapravo zupcastome nije nista bilo, a to sta je on izgledao kao scufan to je jer su ga tako u tvornici prilikom ljevanja napravili...tj nisu pocistili. Ali reko nema veze bolje da je sad novi remen gore barem sam siguran.
Meni vrag nije dao mira i isao sam ja taj stari remen jos jednom pregledati, kad ono hopa vidi ti njega



Ime mu je continental i rekao nikad vise :D

Nakon sta se sve to sredilo sljedilo je malo gustanja. Jednom prilikom vidio u autoklubu da uvjek u svakom broju pisu o automobilima koji su bili legende u svoje vrijeme i do dan danas jos uvjek jesu. Ugl duga prica ukratko, i mjesec i pol kasnije evo mene i mog lava u broju :D




Ugl opet se raspisao dosta, a ima jos toga za pisati...pa eto nastavak opet sutra :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Posebno mi je drago za haubu... nisam htel niš govorit, ali kad si već mijenjao... puno je bolji sa lavićem naprijed :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Dobro je da si vratio znak na haubu, bez njega izgleda seljacki ;)
Kad vidim ovakve teme, dodje mi da kupim project car. Zamjena c4 za 6-icu MPS :wub:
 

Saks

New member
Ah to je opce poznato da me se prije cuje nego vidi :D A i nista od nize u naselju, samo disciplina i kultura :) Na stazi i na zabacenim cestama tamo je niza i gustanje :D

A ja nisam celebriti...moj auto je haha :D

No ugl da nastavimo s pricom dalje sad, ima jos malo

Stiglo ljeto lagano, ja i moja draga si uskladili godisnje odmore i zaputili se mi prema Pagu. Zadnje siceve sam preklopio, auto je iza bio pun sa stvarima i ljepo laganim tempom skroz po staroj cesti :) Nisam mislio da ce se tako dobar pokazat na duga putovanja, stvarno ono ugodno bilo za voziti...sve prepreke svladao bez imalo problema...preticavanja, velebit nista nije mucilo taj zivahni motor :D
Cak i za moje cudo i to jako jako veliko cudo i kalkuliranje iz nova na novo...kroz cjelo to putovanje prosjecna potrosnja mi je bila 6.5l / 100km!!!
Pa nek neko veli da auto sa skoro 170ks iz 90-ih guta na veliko bilo na duge ili kratke hehe (doduse kod svakodnevne voznje potegne 8-9l )

Evo slika ispred vikendice gdje smo bili



I tako nakon povratka sa godisnjeg, i povratak u realnost. Jedno popodne na poslu ja malo listam njuskalo, i kad zagledam se felge o kojima sanjam odavno. Prilika je bila jedinstvena i cijena odlicna da bolje nemoze i ja okrenuo odmah broj...i uz male pomoci prijatelja bile su ovdje

Speedline Corse 2118 :D



Ubrzo nakon toga odmah proba i mjerenja i kalkulacije za distance (jer Bog blagoslovil francuze i njihove divlji ET felga haha)



Narucene i izradjene nove distance, kupljeni dulji srafi i rezultat







Nakon toga jos prebacio moje Hankook Ventus RS-2 semi slickove na njih i sve rjeseno bilo :)

I eto sad vec u 9. mjesecu skupila se ekipa, i za kraj sezone organizirao se Track Day u Novom Marofu :) Vozilo nas je 11 sveukupno i mogu reci da zabavi nije bilo kraja :D Stari Lav je jednostavno zablista na stazi, i tek onda se vidi zasto je bio kralj Hot Hatcheva u svojem periodu :)











Nakon toga odlucil provesti male promjene na autu. Kolko god je auto zabavan na Koni amortizerima i sve, ali kroz svakodnevnu voznju je jednostavno patil. Grabe i sve to jednostavno je preveliki stres izlagalo na sasiju i ovjes, i jednostavno mi je vec zao bilo unistavat auto. I nakon dugog resasiranja kako i sta, da ne izgubim vozne performanse u zavojima...svi vele jedno, taj auto i na stock amorzierima ima odlicne performanse i jako jako je sposoban auto...jer ipak na kraju krajeva dolazimo do onog...nije badava bio kralj Hot Hatcheva :)
Tada sam se odlucio za Bilstein B4 OEM spec tj oni su najblize tvornickim speciffikacijama orginal Peugeot amortizera. Međutim i orginal sam cak gledao ali 1700kn za prednja dva mi je bilo previse jednostavno.



Usput sam i skuzio da svo ovo vrijeme kako je auto bio naprijed zabijeni, nikad nisam obracal paznju na fedre koji su...i kad sam sve to rastavljao sam zapravo vidio da se vozim na rezanim fedrima...to smo odmah rjesili tako da sam uzeo Eibach Pro kit. I nakon sta sam sve to ugradio, dignuli smo i guzicu auta jer je malo glisirao na eibachu i rezultat je sad vise manje stock visina

Recimo vracam se korijenima :D (i usput stavljen zimski setup jer vise nisu temp za semi slickove)






I eto to je zasad prica o mojem starom lavu, svasta je prosao kroz sve ovo godine, svugdje bio i tako sad kod mene jos uvjek...i jos ga svasta ceka u mojim rukama, planovi su dugorocni neki veci neki manji.
Ali jednu stvar znam...da sam se tolko zaljubio u taj auto da jednostavno ne vidim da cu ga ikad predat dalje u druge ruke vec vozit kolko god dugo cu imati mogucnost ga drzat zivim, i samo pisat i dodavat nove stranice ove duge price :)
 
Na vrh