Update!
Glava skinuta tek danas. Jucer je skoro bila haha. Sve smo izvadili, i ja bio nadobudan da cu ljepo glavu zajedno sa ispusnom granom izvadit. Odpustio ja ljepo ona dva srafa ispod auta, odpustio glavu i bilo je malo skidanje psovki
Danas ujutro opet pravac garaza i ljepo 2h u grabi, uz mnogo psovki i mic po mic odpustao srafe od ispusne. Ali ajd na kraju uspio sam.
Glava bez problema izasla van i po prvi put vidio sada unutrasnjost moga motora. I mogu reci jako sam zadovoljan stanjem!
Ispricavam se na mutnim slikama ali imam masne ruke i mobitel mi je vec mastan cijeli od ulja tokom ovih dana pa jbg nisu neka kvaliteta, a i nema ih mnogo jer se vise fokusiram na to na ne zeznem nesto
I evo ovdje glavnog zlocinca!
Dakle glava na stolu bila i ja najprije vizualno pregledavao dal ce se ista vidit. Naranvno nista se ne vidi, i taman dosao jedan kolega po neke djelove. I pita sta radim i ja mu objasnim. I veli pa uzmi si ventile van pa ti bu lakse, reko nemam alat. Pa mi je rekao ajd da ti pokazem, uzeli gedoru 22, stavili na kapu opruge ventila i cekicem tucnuli i WOLA eto carolije za mene, ventil vani!
I nista nit 5 nit 6, ja se primio posla i povadio ostatak usisnih, ljepo po redu sve slozio da se ventili, opruge, kapice i kajlice ne pomjesaju i krenuo u detaljniji pregled!
Dakle na prvu na oko se nista ne vidi, ventili jedan pored drugog ok izgledaju. I tada sam krenuo mujo metodom. Samo sam vratio ventile natrag na svoja mjesta i prstima ih gural van natrag. I primjetim ja na 2 cilindru usisni ventili proizvode drugciji zvuk kad ih vratim natrag. Ovi svi ostali imaju kao malo dublji tik zvuk, a na drugom cilindru bas se cuje kako kliknu u visokom tonu...identicni zvuk kak se i cuje kad auto radi!
I krenem ja detaljnije u pregled i odmah sam mogao i potvrdit. Dakle na tom upitnom cilindru sam primjetio da ventile kada gurnes do kraja unutra treba jos palcima izvrsit pritisak da oni sjednu skroz na svoje sjediste! I kada ih se nakon toga opet van gura kao da malo zapnu. A na svim ostalim ventilima se to ne događa nego je sve normala, cim se gurnu gore odmah su na svojem sjedistu i nemoze ih se vise bolje unutra pritisnut!
Rezime moje procjene zasad 2 usisna ventila na 2. cilindru su kaput.
Evo i snimke
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=X5GPGiHam3c[/ame]
I tocno se vidi na snimci koje ventile palcima guram jace unutra to su ti gresnici koji su kaput. Nazalost zvuk se preko mobitela nemoze docarati, ali uzivo kak sam rekao ti upitni ventili bas imaju u visokom tonu klik, a ovi ostali imaju dublji
I evo za kraj slika od vec lagano izmucenog i isfrustriranog gazde...al nema predaje! :flag_french:
