Peugeot 306 GTI-6 by Saks

vborovic

C5 modifikator
Eto, vidiš da smo se ipak trebali naći prošlu subotu u Vž dok ti je auto još bio ispravan ... :D ... samo tak, iz čista mira, bez nekakve mehaničke najave proteklih dana? Možda djelomično uzrok u nižim temperaturama ovih dana da se to - kaj već - manifestira na ovaj način?
 

Saks

New member
Ah jbg sad :D Al bez brige bit ce on opet u funkciji :)

Pa da, nikakve naznake jednostavno nista. Dosao na posao, drugi dan upalim i poceo cekicati. A sve ostalo prije Auto manje vise normalno radil, ono neki normalni zvuk bez ikakvih znakova da bi ista bilo alarmantno.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Tj preciznije sumnja se i Nikola je poprilicno siguran da je radilica u pitanju.
po zvuku može biti problem u crijevima dovoda goriva a najviše me vuče na ventil.:confused: ali svakako ga treba odmah srediti ne voziti ovakoga.
 

Saks

New member
Nikola koji ce mi ga slagat je poprilicno siguran da je radilica. A sad vidit cemo kad se rastavi i pregleda najprije.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mala je šansa al niš ne košta... Ponovno stegni sve svjećice. Bio je slučaj di je jedna bila mrvicu labava i lupkala na hladno. Nije se baš ovako čulo...al vrijedi probat.
 

Saks

New member
To sam prvo probao, mana im je uvjek svjecica na prvom cilindru da se zna otpustit. Ali sve je fiksno, i nazalost nije u tome Problem.
 

ribadesign

New member
opa opa, tek sad sam naletio na ovu temu :O predivan je auto, ove speedlineice su i meni želja, vrhunska felga i jako dobro paše i na xsari :D
užas,samo ne odustaj, sredit će se :)
ako te tješi ni moja siva ne pali haha, takva je godina :(
 

2mario2

Active member
Auto je strava! Vidio ga u živo na susretu i oduševio sam se. Šteta za kvar, al znam da bude riješene brzo i efikasno
 

BoboActiva

New member
Taj xu10j4rs kao i onaj prije 1.9 xu9j4 iz 309 gti16 trpe svakakva maltretiranja i nisu skloni zaribavanju.
Pogledaj obavezno i uljnu pumpu.
Onaj plavi sa njuškala nedavno sa zlatnim felgama je bio moj i ja sam radio generalku zbog uljne pumpe.

Moguće da će ti radilica ići samo na prvu specijalu a možda jedan ležaj na njoj na drugu iako koliko me sjećanje služi te radilice su bile nitrirane.

Odmah ispoliraj kanale na glavi i sve što ide uz to.
Za to ti je majstor Bruno tu u Zagrebu.

Ak je klipnjača dobila mislim da ti paše od verzije 110/112kw ili sa xantije s1 110kw (u plavom vozi jedna takva)

Ko zna ko je taj motor prije vozio i kako je mijenjao ulje, baš šteta.
Kad središ motor stavljaj neko kvalitetnije ulje 5w50 je po meni idealno ili 10w50 tj zimi i bez previše ganjanja 5w40.

Ili ako odustaneš od svega odlučiš prodat javi se.
 

Saks

New member
Hvala na savjetu al eto update i problem je rjesen!

Dakle nakon tolko brige oko toga auta sta je na kraju s njim, sta to nabija. Kvar je zapravo bio tako banalan da me i sram pisati o tome.

Auto se na slepi odfurao do Nikole da se primi posla, oni su ustanovili da mi hidropodizaci su osli...kad su ih pregledavali 6 komada nije bilo dobro. Al ajd meni su se i prije podizaci culi pa smo zamjenili svih 16.

Da bi ja auto dofurao kuci i ujutro opet on meni nabija (plus k tome da sad jos i dodatno podizaci skljocaju kao da su u raspadnom stanju jer se nisu napunili s uljem jos).
Ja sam vec skrenuo s pameti i dignem haubu i prislanjam uho na svaki kutak motora, gledam iza granu dal po necemu ne nabija sve sve.
Kad ono stavim ruku na poklopac zupcastoga i osjetim vibracije, pritisnem ga unutra i motor pocne nabijat kao da se motor raspada, izvadim ga van i zvuk nestane konstantno.

Rezime, remenica bregaste strugala po kucistu i to je proizvodilo taj gadan zvuk. A ja se idem upucati sada jer mi dosta svega haha.
 

Saks

New member
Nazalost Auto ne radi kako treba. Zvuk hidropodizaca ne nestaje i gore se cuje nego sa starim podizacima. I nakon razgovora i s Nikolom i istrazivanja sumnjam da su usisni ventili dobili malo po piksi. Jer taj Motor je tupavo napravljen, i kad se vracaju bregaste u glavu, one se nesmiju okretat za cijeli Krug kad se trazi faza! Jer se dogodi da se ventili upiru jedni u druge i zavrsis sa lagano povinutim usisnim ventilima jer oni su dosta tanki.

Tako da sada sam primio stvar u svoje ruke, jucer se sa frendom zatvori u garazu i u procesu smo skidanja glave motora.
Jucer je skinut zupcasti, remenice bregastih, bobine i usisna grana. Danas napadamo ispusnu i glava bi mogla biti dolje ako bude sve po planu.

Slike sutra
 

Saks

New member
Update!

Glava skinuta tek danas. Jucer je skoro bila haha. Sve smo izvadili, i ja bio nadobudan da cu ljepo glavu zajedno sa ispusnom granom izvadit. Odpustio ja ljepo ona dva srafa ispod auta, odpustio glavu i bilo je malo skidanje psovki

Danas ujutro opet pravac garaza i ljepo 2h u grabi, uz mnogo psovki i mic po mic odpustao srafe od ispusne. Ali ajd na kraju uspio sam.

Glava bez problema izasla van i po prvi put vidio sada unutrasnjost moga motora. I mogu reci jako sam zadovoljan stanjem!

Ispricavam se na mutnim slikama ali imam masne ruke i mobitel mi je vec mastan cijeli od ulja tokom ovih dana pa jbg nisu neka kvaliteta, a i nema ih mnogo jer se vise fokusiram na to na ne zeznem nesto











I evo ovdje glavnog zlocinca!



Dakle glava na stolu bila i ja najprije vizualno pregledavao dal ce se ista vidit. Naranvno nista se ne vidi, i taman dosao jedan kolega po neke djelove. I pita sta radim i ja mu objasnim. I veli pa uzmi si ventile van pa ti bu lakse, reko nemam alat. Pa mi je rekao ajd da ti pokazem, uzeli gedoru 22, stavili na kapu opruge ventila i cekicem tucnuli i WOLA eto carolije za mene, ventil vani!
I nista nit 5 nit 6, ja se primio posla i povadio ostatak usisnih, ljepo po redu sve slozio da se ventili, opruge, kapice i kajlice ne pomjesaju i krenuo u detaljniji pregled!

Dakle na prvu na oko se nista ne vidi, ventili jedan pored drugog ok izgledaju. I tada sam krenuo mujo metodom. Samo sam vratio ventile natrag na svoja mjesta i prstima ih gural van natrag. I primjetim ja na 2 cilindru usisni ventili proizvode drugciji zvuk kad ih vratim natrag. Ovi svi ostali imaju kao malo dublji tik zvuk, a na drugom cilindru bas se cuje kako kliknu u visokom tonu...identicni zvuk kak se i cuje kad auto radi!
I krenem ja detaljnije u pregled i odmah sam mogao i potvrdit. Dakle na tom upitnom cilindru sam primjetio da ventile kada gurnes do kraja unutra treba jos palcima izvrsit pritisak da oni sjednu skroz na svoje sjediste! I kada ih se nakon toga opet van gura kao da malo zapnu. A na svim ostalim ventilima se to ne događa nego je sve normala, cim se gurnu gore odmah su na svojem sjedistu i nemoze ih se vise bolje unutra pritisnut!
Rezime moje procjene zasad 2 usisna ventila na 2. cilindru su kaput.

Evo i snimke

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=X5GPGiHam3c[/ame]

I tocno se vidi na snimci koje ventile palcima guram jace unutra to su ti gresnici koji su kaput. Nazalost zvuk se preko mobitela nemoze docarati, ali uzivo kak sam rekao ti upitni ventili bas imaju u visokom tonu klik, a ovi ostali imaju dublji

I evo za kraj slika od vec lagano izmucenog i isfrustriranog gazde...al nema predaje! :flag_french:

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa dobro, valjda ćeš promjenit sve ventile i gumice kad si tu?

Ja sam dobil savjet da svaki ventil stavim u bušilicu i zavrtim... odmah se vidi koji je dobio. Ali nije na kraju ni bitno kad nisu skupi (bar nisu za tu3 motor), pa sam sve mjenjao. A alat za skidanje sam iz kine naručio, nekih 70 kn.
 

Saks

New member
Nema potrebe sve mjenjati, samo cu zamjenit te ventile koji su savinuti i ujedno vodilice tih ventila. Ostalo ne diram i ostavljam tako kako jest. Jer motor je zdrav i ujedno ne trosi ulje uopce pa nema smisla.
A i kujem neke planove uzet neki noviji auto za svaki dan, a Peugeot ce ostat kao vikend vozilo tako da nit ce se vise nizat kilometri na njemu nit nista
 

Saks

New member
[ame]https://youtu.be/-Tamxcf63jo[/ame]

ZIV JEEEEEEE!!!!!

Eto danas navecer moj lav opet se vratio medju zive. Radi mirno tako da sam se cudio, jer tako mirno i nije radio od kad sam ga kupio. Ugl. striceki kod obrade glave su ustanovili da su zapravo 4 ventila bila bananikus, pa su svi upitni bili izmjenjeni, stavljene nove gumice ventila, svi dosjedi obradjeni i glava dobila vrucu kupku.
Kod sastavljanja stavljen Victor reinz metalni dihtung glave jos k tome i eto sve sklopljeno :)

Veliko hvala mojem prijatelju Joki, bez njega ovo nebi bilo moguce. Covjek mi stavio na raspolaganje njegovu garazu kroz sav ovaj period, pomogao mi neopisivo i eto sad u zadnjim procesima kod ufazivanja motora, kad sam ja vec izgubio koncentraciju i kao zombi hodao okolo o transu, on je bio koji je preuzel inicijativu i imao smirenost da sve dovrsimo do kraja. Eto bio je tezak put i sad nam je jos preostalo odzracit rashladni sustav, lagano u testnu fazu i lagano vozit i nadam se da ce sve biti ok!
 
Na vrh