Peugeot 206 1.6 16v

2mario2

Well-known member
Drugi zlatni je doma. Sutra idem detaljno ga očistiti, pregledati i ponešto izmijeniti što mogu tipa osvjetljenja i tako neke sitnice poštelati. Žena je zadovoljna, auto ide fino i isto tako se i čuje. Radi sve od opreme. Slikam kad ga sredim sutra
 

2mario2

Well-known member
Danas friško registrirana moja 206-ica i gospođa je riješila prijenos za svoju. Sad smo oba na KR tablama i mirni jedno vrijeme. Ovih dana se još malo pozabavim sa oba kolko mogu dok ne prođu ovi blagdanski dani, pa onda nabava ostatka dijelova i promjena istih da budu oba tip top mehanički
 

2mario2

Well-known member
Još neke promjene i jedan problem

Stavio sam alu lajsne i mijenjao sam sat. E sad je problem da mi taj novi sat pokazuje 120 tisuća kilometara više nego što auto ima. Ako netko zna nekog u KR-ZG-VŽ županiji da to može riješiti slobodno javi. Ne želim skidanje bezvezno, nego točno kak je bilo i imam slikano kolko je bilo prije nego se promijenilo (vidi se na slici kolko treba imati)




Edit: cijena za rješavanje problema sa kilometrima mi je rečena između 100-150€ jer treba i na satu skinuti i u BSI-u!!! Znači, tlakovi mi se spajaju ovih trenutaka! Za te novce pola auta promijenim i još mi za pivo ostane
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Poznato je da kod mijenjanja satova BSI preuzima i nadalje pokazuje veću kilometražu (ako je na donorskom satu bila veća), a zadržava svoju kilometražu samo ako je na donorskom satu bila manja. Sad ako i vratiš stare satove - oni će preuzeti ovo novo stanje od BSI-a.
😟
Ako uopće nađeš nekoga tko to može vratiti u normalno stanje - bit će super! Ja ne bih pitao za cijenu...

A stvar nije trivijalna i nisu "samo dva klika". Treba na više mjesta korigirati kilometražu; u BSIu, BSMu, zatim u svim ECU koji bilježe kilometražu (npr. ECU za nadzor napunjenosti akumulatora). Ne znam kako je kod benzinca, ali kod diesela se kilometraža bilježi i u ECU od FAPa, AdBlue-a, injektora i još na hrpi drugih mjesta, tako da ima posla oko toga; treba znati gdje sve valja mijenjati kilometražu, a treba imati i alat za to...
 

szahtila

Well-known member
Poznato je da kod mijenjanja satova BSI preuzima i nadalje pokazuje veću kilometražu (ako je na donorskom satu bila veća), a zadržava svoju kilometražu samo ako je na donorskom satu bila manja. Sad ako i vratiš stare satove - oni će preuzeti ovo novo stanje od BSI-a.
😟
Ako uopće nađeš nekoga tko to može vratiti u normalno stanje - bit će super! Ja ne bih pitao za cijenu...

A stvar nije trivijalna i nisu "samo dva klika". Treba na više mjesta korigirati kilometražu; u BSIu, BSMu, zatim u svim ECU koji bilježe kilometražu (npr. ECU za nadzor napunjenosti akumulatora). Ne znam kako je kod benzinca, ali kod diesela se kilometraža bilježi i u ECU od FAPa, AdBlue-a, injektora i još na hrpi drugih mjesta, tako da ima posla oko toga; treba znati gdje sve valja mijenjati kilometražu, a treba imati i alat za to...
Sve što si naveo ne mora značiti da ovaj auto ima s obzirom na godište. Ne vjerujem da ga namjerava prodavati (i nekoga varati) pa da mora u svim ecu-ima mjenjati kilometražu. Da je moj ja bi mijenjao samo na satu, čisto da znam koliko sam stvarno prešao
 

2mario2

Well-known member
Nije auto za prodaju, a i da ga jednog dana i odlučim prodati onda bi rađe da ima prave kilometre (nebi nikad skidao da nekog zeznem jer nisam takav smrad kao puno njih koji to naprave). Imam slikano kad sam promijenio sat i taman prije nego se kilometraža promijenila tako da me ni to ne brine ukoliko budem prodavao jer imam sliku gdje se vidi sve (km, vrijeme i datum slikanja) i uz to mogu izvadit potvrdu na tehničkom o stanju trenutnom prije sljedeće rege jer sam išao pitat i tad će upisati ove km jbg ako nebudem to riješio do tad

E, da. Rekao mi je lik koji to radi da nije dovoljno samo na satu promijeniti jer će opet povuć km iz BSI-a na sat tako da ili sat i BSI skupa ili ništa
 

2mario2

Well-known member
Izgleda da sam kupio još jedan 206. Poslije idem na dogovor koliko će htjeti točno. 1.4 je motor i 5 vrata, ali rekao sam čovjeku da izvadi motor skupa sa getribom tako da meni ostane školjka i u nju budem ubacio 1.6 motor za autocross. Ostane mi brdo dijelova koje budem iskoristio za svoj i ženin i onda slaganje ovog trećeg za zafrkanciju
Nisam uzeo na kraju auto. Htio je 240€, a to mu nisam htio dati za školjku. Uzeo sam neke dijelove koje trebam i to je to. Biti će još prilike za neku školjku jeftiniju
 
Posljednje uređivanje:

2mario2

Well-known member
Imam dva samo zasada potpuno ispravna koje koristimo 🤣 našao sam zlatni jedan danas, karambol zadnji kraj i to me ne brine jer ja trebam od prednjeg kraja neke sitnice. Uglavnom, kupit ću sigurno još dva ili tri komada. Dva ćemo koristiti za slalom (ja svoj i žena svoj), jedan za autocross bude prerađen i jedan tek tolko da se nađe dijelova ako šta ode kvragu. Muka je naći 1.6 16v da nije ubijen motor i da su ok novci jer nedam sigurno puno novaca za auto koji ćemo izgužvati na autocrossu. Mene vam izgleda pere kriza srednjih godina tako da umjesto ljubavnice, nekog R motora ili sportskog auta ja kupujem stare krame i glumim majmuna po selu 🤣🤣🤣
 

Ruske

Active member
posto si mestar za 206ice, cisto informativno, kad ode most zadnji, kako se najbolje vidi (osim sta auto izgleda spusteno iza) - sta se u voznji tocno dogada? koje su naznake da bi se to uskoro moglo dogoditi, ako npr jos nije otisao? sta se tocno tu popravi i koliko dode popravak okvirno? gledam si jedan gti hdi, zapeo mi za oko...
 

2mario2

Well-known member
Ne razumijem se baš u to. Znam da se ukose kotači kad ode most. Neznam ni što se točno reparira ni koliko košta. Ako se ne varam, kad su reparirali ljudi most znale su se ugraditi neke mazalice jer navodno onda most traje dugo
 

2mario2

Well-known member
Sad se sjetio. Moram naći vremena skupa sa kolegom s posla da spustimo napokon taj zadnji kraj da mogu i prvi jer nemogu ga gledat više visokog ovako
Evo ljepša slika. Sad je i sve oprano

 

2mario2

Well-known member
Dobro su mu legle, to su baš nove felge?
Je, super izgleda sa njima. Hvala. Skoro nove su. Prije godinu i pol ih je čovjek kupio nove kao i gume. Imaju dvije jedva vidljive ogrebotinice i to je to. Dao sam 250€ za njih (tolko sam dobio za svoje) i mislim da bolje nisam mogao proći za te novce
Naručene prednje vilice danas i komplet set za reparaturu zadnjeg mosta (ležajevi i semerinzi). Nije potrebna reparatura, ali pošto skidamo most zbog spuštanja onda reko da odmah preventive radi da to riješim i miran sam
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh