Particle filter additive level too low

Milosh

Test
Ja ga isto ne bih čistio ako je na 10%, to ti je maltene čisto. Vozi dalje normalno i prati stanje preko dijagnostike, ako vidiš da se ponovo zaštopava i ne ide dolje regeneracijom, onda ga čisti.
 

Stevan

New member
Evo dođe i raj dan, nakon 168.580km javila se obavijest za nizak nivo aditiva filtera krutih čestica.

E sad, je li se moglo spriječiti, vjerojatno jeste. Jesu li mi ikad ovi iz servisa rekli ista u vezi toga, nisu. Jesam li ja sam to trebao tražiti, vjerojatno jesam. Ali, jedan od glavnih razloga odlaska u ovlašteni servis je upravo to da sam smatrao da ja nemam šta pitati i provjeravati, oni su tu i odradit će sve što treba. No dobro, što je tu je, idemo sad rješavati problem.

Imam sad par pitanja:
1. Zašto se ovo upozorenje javlja neposredno nakon sipanja goriva? Desilo se meni, a vidim da se u pravilu dešava i ostalima.
2. Koja je procedura, jel se dosipa novi aditiv, ili je potrebno filter i očistiti?
3. Koliko sve to košta?
4. Koliko se auto može voziti u ovakvom stanju, mogu li recimo pričekati mali servis koji mi je za 3.000km?

Napomena: vozilo se uglavnom vozi po otvorenoj cesti, minimalno 40ak km u komadu, vrlo rijetko i vrlo malo po gradu i na kraćim relacijama.
Mastor mi je rekao da daje gresku nakon punjenja jer on ubrizga aditiv kad detektuje da je usuto gorivo. E sad on kaze da je senzor na bravici rezervoara u sta sumnjam, mislim da je senzor nivo napunjenosti rezervoara. Pa kad natocis pun a bio skoro prazan verovatno mora vise da ubrizga.
 

Mrki5

Well-known member
Mastor mi je rekao da daje gresku nakon punjenja jer on ubrizga aditiv kad detektuje da je usuto gorivo. E sad on kaze da je senzor na bravici rezervoara u sta sumnjam, mislim da je senzor nivo napunjenosti rezervoara. Pa kad natocis pun a bio skoro prazan verovatno mora vise da ubrizga.
Majstor je u pravu.
 
Na vrh