Panoramski krov - da-ne?

Zuky

New member
Pozdrav!
Zanima me dali panoramski krov dosta smanjuje mjesta za glavu na straznjim sjedalima?
U planu je kupnja C4 Adriatic sa aut. klimom, navigacijom i panoramskim krovom. Motor je benzinac od 120ks. Valjda je to dobar izbor.
Izaslo bi me nekih 130k kn. Stvarno malo za takav komad auta.
I imam jos jedno malo podpitanje.-Buka u autu na autocesti pri velikim brzinama? Se primjecuje jako ili?
 
Posljednje uređivanje:

radojkta

Member
Ne znam smeta li to al stvarno dobro izgleda sa panoramskim krovom naročito s bijelom bojom!Nekad se moramo i žrtvovati za ljepotu moj c4 je crn najljepša boja al uvijek neke točkice prašina itd.
 

gužva

New member
Isto kao i sa metalnim krovom(ako misliš na buku krova) ako misliš na auto općenito meni se na 112 hdi do 180 niš živo ne čuje, nakon 180 se malo čuje vjetar, jedan od najtiših auta koje sam ikada vozio , smanjenje kabine je minimalno, uzmi svakako, i ja bum na slijedećem ziher uzeo, navigaciju preskoči slobodno, bacanje para, bolje radi svaki garmin ili tom tom od 1000 kn.
 

Damaj

Active member
Buka u autu na autocesti pri velikim brzinama? Se primjecuje jako ili?
Ne može se reći da je previše tih, prosječna buka .

Izaslo bi me nekih 130k kn. Stvarno malo za takav komad auta.
Panoramski krov i ostatak opreme je zgodan, ali bez svega toga se može a uštedio bi i preko 25 000 kn. I u osnovnom paketu dobiješ hrpu opreme.
 

gužva

New member
Ne može se reći da je previše tih, prosječna buka .



Panoramski krov i ostatak opreme je zgodan, ali bez svega toga se može a uštedio bi i preko 25 000 kn. I u osnovnom paketu dobiješ hrpu opreme.
Kaj prosječno tih, tiši je od 530d.
 

Zdravac

New member
Ja glasam SA pan krovom.

Inaće, što se tiče VTi 120, mogu ti reći vezano uz potrošnju - Na autocesti najviše i troši (čak više nego u gradu);
oko 130 km/h - cca 7,3 l
oko 150 km/h - skoro 9 l (preko 8,5)
oko 170 km/h - preko 10 (10,1 - 10,3)
- ali zato na magistralama možeš proći sa 5 l / 100 km

Fali mu definitivno 6. brzina...
 

La Marche

Iskreni optimist
Imao sam 307SW s tim krovom.
Korisan je kad stojiš pod semaforom pa se ne moraš kriviti, jer vidiš semafor kroz krov. Lijepo je i biti u autu osvjetljenom odozgora. Tokom vožnje čak ni po sunčanom vremenu nije neugodno, osim usred vrućeg ljeta, onda ga zatvoriš i riješen problem. Malo snizi strop, ali na 307 je smanjio visinu na prednjim sjedalima, otraga je bilo normalno, ne znam za C4, no C4 zbilja ima dobru visinu za glavu i naprijed i otraga, za mojih 179.
Što se buke tiče, HDI imaju akustički obrađeno prednje staklo, čim se, navodno, smanjuje buka na autocesti, ali to benzinci imaju, čini mi se, samo kao doplatu. Sudeći po nivou buke u mom HDI, isplati se pitati može li se to staklo doplatiti.
Ako nisi siguran da li benzinski motor, razmisli još jednom o dieselu, ja sam dobio preporuke za diesel, (koji mrzim iz dna duše nakon 2.0HDI iz Peugeota), pa sam ga na kraju i kupio i nisam požalio. Nema nikakve sličnosti u korištenju sa traktorskim motorom iz Peugeota. Onaj je bio grub i bučan, kao u kombiju, ovaj je pravi uglađeni gospodski motor. A uštedi mi oko 600 kn svaki mjesec, jer se dosta vozim.
 

Nono

Èlan
Iz mojeg iskustva: otraga obično sjede djeca i ženske, a njima nije prenizak krov. Ako je tako i kod tebe onda nemaš problem. Stakleni krov je zgodna stvar ali mislim prvenstveno za one otraga.
Isto tako mislim da buka nije problematična. Ako pogodiš pravi broj okretaja možeš se brzo voziti, a da ne bude buke. Ovo ipak nije motor za vožnju puno preko dozvoljenih ograničenja, pa ako je tvoj stil vožnje takav onda ne brini za buku jer je nema.
Što se tiče navigacije, istina da ima danas raznih uređaja za malo novaca, ali meni je bilo važnije od navigacije da sam dobio veliki ekran.
Sve u svemu dobro si odlučio i neće ti biti žao.
 

RaneZ

New member
Ja recimo ne podrzavam stakleni krov. Ponajprije zbog "nedobok" udarca ili slicnog. Nek te neko trkne sa 30 na sat u bok, vrata ili slicno, i napukne staklo gore, cijena popravka ? Ne hvala. Imao sam novaca za isti, ali bas zbog cekanja, popravaka, zajebancije, nisam uzeo. Pogledaj radje kabrio modele onda :D

Mozda da sam mladji i nemam zenu/dijete, pa da se sexam pod zvijezdanim nebom, da :)=

Sto se tice buke, meni je auto dosta tih. Dapace, tisi od svih prethodnih auti. Ako ne gledas onaj dizel zvuk kao manu. U ovom je auto stvarno lijepo izoliran.

Ne poznam benzinske motore od grupacije, ali znam da su im dizeli stedljivi jako. Trenutno sam na 1500 km,i vec vidim da necu preko 6,5 l sa svojim 110 HDijem i teskom nogom.

E da, dal imaju svi modeli mjerac tlaka u gumama ? ili ?
 

deda

New member
Taj krov ako zanemarimo dobre i loše strane,sigurnosti radi uopće nićemu ne služi osim šminke.99% se voziš sam ili imaš suvozača,a to oni napred uopće ne mogu koristit odnosno uživat u nekakvim pogledima u toku vožnje.Ja to imam na Berlingu i nikada mi nićem nije služilo,a neznam jel sam se uopće ikad u ovih 10 godina sjetio da to uopće postoji na mojem autu.Tako da doplata za tak nešto je čisto hitanje novaca na šminku koja nićem ne služi.
 

LHM

Member
Ja sam imao na picassu stakleni krov i mogu reći da je to odlična stvar s tim da se on otvarao, daje autu svjetla i osjecaj velicine prostora a kad ga otvoris super je. Ipak ako je to krov koji se ne može otvoriti onda nije vrijedno para.....
što se tiče sudara moju je ženu pristojno opalio tip odtraga , bila je fajn šteta ali krov ni makac, a i nikavih ograbotina nije imao , moj ga punac i dalje vozi i krov je i dalje super, picasso je 2005 godina.
 

Dalibor

Dado Tornado
to vam je ona zabava gdje se skupi nekoliko parova pa cure izvlače ključeve auta...
i čije ključeve izvuku...
zato recimo citroen ima "strelice prema gore" :cool:
recimo puno je opelašica stradalo tako od citroenaša... gledao sam dokumentarac...
 

Zuky

New member
uff.. Al ste se ispisali :D
Ja razmisljam od panoramskom krovu samo iz razloga jer cu imati drugaciji C4 nego ostali. Stvarno malo ljudi ima pan. krov na njemu a vjerujte mi, viđam puno C4 po gradu.
GPS navigaciju zelim samo uzeti zbog velikog ekrana jer stvarno ljepse izgleda i ima nekakvu dozu luksuza. A i jos se premisljam oko C4 i C5 Tourera pa pokusavam sklopiti iste opreme. Mislim, ovisi kakav bude bio kraj sezone i kolko se para zaradi pa budem vidio dali ce biti C4 ili C5. Ali jedan od ta dva bude bio sigurno. :)

EDIT: A za motor od 120ks, znam da fali 6. brzina i vidim da svi hvalite hdi 110ks pa me to sad muci, a cijena hdia je dosta vec od ovog benzinca.
 

deda

New member
Kakve veze ima kolko ima brzina,ako mu nešto fali onda je to snaga.Auto može jednako ić jel ima 4 ili 8 brzina.Jebeš takve velke kante sa malom kubikažom,pa da ima 18 brzina.Na autoputu vuće kubikaža,a konji sa malom kubikažom su od slabe koristi kolko god da ima brzina.
 

Zdravac

New member
Deda, imam taj auto, i snage mu stvarno ne fali. Povuče on dobro, tu nemam zamjerke. No, potrebni su viši okretaji (3 - 4.500)
Onaj ko hoće malu potrošnju, voziti će ga ispod 3000 okretaja. A na autocesti nemožeš voziti tak. Mogao bi da ima 6. brzinu. Zbog toga je moj komentar. Inaće, meni je prosjek s tim autom 6.6 l / 100 km (pređeno 8000 km). I ne žalim što nisam uzeo hadei-ja!

:hmmm:
A i jos se premisljam oko C4 i C5 Tourera pa pokusavam sklopiti iste opreme. Mislim, ovisi kakav bude bio kraj sezone i kolko se para zaradi pa budem vidio dali ce biti C4 ili C5. Ali jedan od ta dva bude bio sigurno.
Ja sam svoj C4 platio cca 92000 kn (do registracije). S obzirom na cijenu C5, tema bi se slobodno mogla zvati "2 C4-orke ili 1 C5 Tourer" :hmmm:
 
Na vrh