Panoramski krov - da-ne?

Zuky

New member
:hmmm:

Ja sam svoj C4 platio cca 92000 kn (do registracije). S obzirom na cijenu C5, tema bi se slobodno mogla zvati "2 C4-orke ili 1 C5 Tourer" :hmmm:
C4 je 124000kn koji ja mislim uzeti a C5 Tourer je 180000kn..

Napisao sam vec u temi predstavljanje pa cu i tu napisati. Ja trenutno sve razmatram. Rekao sam kakva bude sezona takav ce biti i auto. Startam od C4 pa cu vidjeti koliko bude bila puna kasica prasica ili ako budem imao neke iznenadne troškove.
Isto tako zelim uzeti C5 jer ove godine sam stvarno cesto putovao relacijom Pula-Zagreb Pula-Koprivnica i to po nekoliko puta tjedno a C5 se odlicno snalazi na autocesti sa dizelom od 140ks i 6 brzina (kojeg sam i vozio na probnoj voznji, prodavac je bio jako susretljiv i dao mi je da odemo do autoceste na njegov trosak).
 

RaneZ

New member
Deda, imam taj auto, i snage mu stvarno ne fali. Povuče on dobro, tu nemam zamjerke. No, potrebni su viši okretaji (3 - 4.500)
Onaj ko hoće malu potrošnju, voziti će ga ispod 3000 okretaja. A na autocesti nemožeš voziti tak. Mogao bi da ima 6. brzinu. Zbog toga je moj komentar. Inaće, meni je prosjek s tim autom 6.6 l / 100 km (pređeno 8000 km). I ne žalim što nisam uzeo hadei-ja!
Ja samo ne znam od kud vama tolike minimalne potrosnje. Klio 1.4 8v mi je imao cca 9/100. Mondeo 1.8 16v, oko 12/100. Od kud vama svima 6 :D:D: !??! Sad sa 1.6 110hdi imam oko 6,5 i presretan sam. Ja mislim da neko mulja tu.
 

deda

New member
Svaki auto najmanje troši kada mu je obrtni moment najveći,a to nikako nije u višim okretajima,jer onda rasipa gorivo u odnosu na isporućenu snagu,tako isto i kod preniskih okretaja, ne možeš mu spustit okretaje tako da ga voziš u velikoj brzini,odnosno najvećoj,jer motor nema dovoljno snage da bi potjerao masu vozila i onda opet troši previše jel se mući.Nabrijavanje auta sa 6 ,7 pa čak i osam brzina je trik autoindustrije,ništa se time ne postiže jer da ima i tri brzine one su proraćunate od najvećeg prijenosnog omjera do najmanjeg,Jedina korist od puno brzina je u iskorištavanju motora kada se od njega zahtjeva maximalno iskorištenje ,a to nikako nije ekonomićno iskorištenje.
 

La Marche

Iskreni optimist
Danas motori imaju puno snage u cijelom području okretaja, pa mjenjači imaju puno brzina da bi bili što duži i duži prenosi i tako manje trošili, čini mi se, iako nisam te struke. Ako netko nekad otkrije da su najekonomičniji dvotaktni motori sa 300 ccm koji imaju punu snagu na 15.000 o/min, a najveći moment imaju na 14.500, i uspije ništarije u Armanijima i SUV-ovima koji odlučuju u čemu bude se svijet vozio u to i uvjeriti, onda ne bude niti 15 brzina dovoljno.
A motor čini mi se laički, ne troši najmanje u području najvećeg okretnog momenta, ili bar to nije bitno, već najmanje troši u području u kojem mu je najmanja specifična potrošnja (to je nekad davno za svaki motor na testu mjerio talijanski Motocicclismo), ali i to vrijedi samo za kg/kW/h. Ako se potrošnja iskazuje u l/km, onda nikad kraja nadmudrivanju.
"Panoramski krov" piše tema, zar ne?
Pa jasno da u razglabanju ode tema na drugu stranu, nema tu pomoći!
 

Zdravac

New member
Ja samo ne znam od kud vama tolike minimalne potrosnje. Klio 1.4 8v mi je imao cca 9/100. Mondeo 1.8 16v, oko 12/100. Od kud vama svima 6 :D:D: !??! Sad sa 1.6 110hdi imam oko 6,5 i presretan sam. Ja mislim da neko mulja tu.
Nemam razloga muljati. Napisao sam točno kako postižem tu potrošnju. Samo bih još dodao da može i manje, ali onda bi se auto mučio. Ovako kak sad vozim, osjetim da autu nije teško, a potrošnja je više nego zadovoljavajuća.

Evo, da dam jedan primjer; Ako je ograničenje 60. Ja vozim ili 4. brzinom 50 km/h, ili 5. brzinom 70 km/h (tad mu je potrošnja najmanja) Dakle, 60 km/h skoro nikada ne vozim jer je za 4. brzinu previše okretaja, a za 5. brzinu premalo okretaja. Onaj ko ima novog C4 120 VTi zna o čemu pričam.

Naravno, kada treba dati gasa, obići nekoga ili jednostavno za gušt, onda ne žalim potegnuti i do 5000 okr/min!

Ko ne vjeruje - niti ne mora! Nemam razloga muljati.

@ autoru teme;

Nemoj razmišljati - UZIMAJ C5 dizela!!! Ipak je to klasa iznad!

Ja samo ne znam od kud vama tolike minimalne potrosnje. Klio 1.4 8v mi je imao cca 9/100. Mondeo 1.8 16v, oko 12/100. Od kud vama svima 6 :D:D: !??! Sad sa 1.6 110hdi imam oko 6,5 i presretan sam. Ja mislim da neko mulja tu.
Rane, motor postiže malu potrošnju između ostalog jer je "VTi" :whistling:

samo kaj ga sa što više brzina možeš što više držat u optimalnom području
Da, slažem se da više brzina omogućuje češće optimalno područje, pa tako i motor duže traje (osim što manje troši), no nije pravilo!
 

Hrvoje Marin

Active member
Ja samo ne znam od kud vama tolike minimalne potrosnje. Klio 1.4 8v mi je imao cca 9/100. Mondeo 1.8 16v, oko 12/100. Od kud vama svima 6 :D:D: !??! Sad sa 1.6 110hdi imam oko 6,5 i presretan sam. Ja mislim da neko mulja tu.
ljeto sam završio sa 2600km i prosjekom po BC 5.4/100.

C5 Break HDI 100kw 2007 pun (pet nas je).
 

Ciki vts

New member
Inaće, meni je prosjek s tim autom 6.6 l / 100 km (pređeno 8000 km)
Ja mislim da neko mulja tu.
Nitko ne mulja, ako zivis u nekoj vukojebini gdje je jedini semafor zapravo glavni trg u selu onda ce i na takvim cestama trositi i duplo manje nego u gradu poput Zagreb.

Meni je potrosnja (na svu srecu ne na 1.6 vti motoru) u gradu prije bila oko 10l, na moru dok sam bio, voznja po magistralama, dva semafora i potrosnja je ispod 7l.
 

radojkta

Member
Šta nije ovo tema o panoramskom krovu!A inače opće je poznato da većina ljudi piše i govori da im auto troši manje nego šta je istina
 

Ciki vts

New member
Nije bilo nikome direktno upuceno, vise opcenito. :palac-gore: A tI reci da to nije istina.

Poanta je da auto na selu/moru/van grada trosi poprilicno manje nego u urbanoj sredini.

PS. evo jedan PM cu vAM poslati samo da ga natipkam.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Ako ćeš voziti na dužu relaciju nazad osobu visoku preko 180cm zbog tog krova će se namučiti jer je strop nekih 5 cm nazad spušten. ja sam sjedio u takvom i bilo mi je neugodno, stalno sam pikao strop.
Pozdrav!
 

Zdravac

New member
Zanimljivo je to da svi koji su kupili 120 VTi motor - hvale ga (i ja sam među njima), a ostatak ekipe kao da ne vjeruje u malu potrošnju. Ja bih rekao da su to ljubomorni dizelaši!!!

Inaće nemogu ostati ravnodušan na ovo podjebavanje s govnima, tako da je ovo moj zadnji post na forumu.

Lijep pozdrav svima!

PS
Moji postovi o potrošnji su, na sreću svih onih koji imaju ovaj auto i voze ga štedljivo, bili istiniti! :)
 
Na vrh