Pad tlaka u railu

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Meni se dosad odlican pokazao, nema on sad neku memoriju veliku i detalje, al za primarno i sekundarno paljenje, senzore, jakost struje, fazu motora i manje vise ostalo je dobar. Svakako bi bolji izbor bio hantek 6074 ili 6254 ali su osjetno skuplji.
 

Mario Mario

New member
Pozdrav
Novi sam član Citroen foruma od danas, mada posjedujem SUV Peugeot 3008 1,5 Blue HDI AUTOMATIK 65 000 km. Imam sličan problem kao i nemo26 pa ga molim ako može pomoći jer vidim da se dečko stvarno razumije u te stvari , a može i bilo tko drugi. Problem je da mi auto ponekad u vožnji ostane u safe modu kad mu jače stisnem gas , neće mijenjati brzine ali se mogu vozit u brzini u kojoj je zablokirao uz smanjene snage i povećanih broja okretaja. Nakon što stanem i ugasim auto te ga ponovno upalim auto mjenja brzine bez problema i ide kao da ništa nije bilo . Dijagnostika kaže da je premali / preveliki pritisak goriva. Mehaničar koji ga je slagao zamijenio je senzor pritiska i regulator pritiska goriva na pumpi ali i dalje isto , pogledao je pumpu visokog pritiska i dizne i sve je kao novo . Imali tko kakvih iskustva ??????? Pomagajte
 
Na vrh