Pad tlaka u railu

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Pozdrav, imam zanimljiv problem. Dogada se da kad je auto u leru povremeno motor pocnne klepetat. Na godisnjem sam pa nemam nista od alata kod sebe osim obd2 citaca i aplikacije fap. Uspjeo sam snimit moment lupkanja na grafu, i vidi se pad tlaka od nekoliko desetaka bara u railu. Znaci prvo dode do pada tlaka pa se javi lupanje iz motora, a onda regulator korigira tlak. Sumnjam na sve vezano uz dobavu goriva, a najvise na regulator tlaka. Posto nemam nista od svoje opreme tu obavio sam samo osnovna mjerenja na ozicenju i to je ok. Zanimaju me vasa misljenja, jer vidim da je ovo povremeno klepetanje u leru cest problem na ovim masinama. Preko vikenda se vracam kuci pa cu obavit detaljnu dijagnostiku.

[/url]
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Provjeri preljev (kompenzaciju) dizni pomoću Fap aplikacije klepetanje i pad tlaka u railu obično znači da dizna šteka,ostaje otvorena kad ne bi trebala.Regulator kompenzira,da je neispravan non stop bi fluktuirao_Otuda i klaparanje još ako su vdo siemens onda sretno😢.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ma ne vjerujem da je injektor, jer tlak ide i u plus par desetaka bara cca +-30 bar i to samo u leru. Takoder nema dima koji je karakteristican za diznu koja propusta.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Update, problem je nakon duuugo vremena, strpljenja, zivaca i razno raznih mjerenja pwm ciklúsa regulatora pumpe, rijesen. Teorija je bila da je u ecu racunalu donja granica pwm ciklusa postavljena prenisko i da zafali goriva u railu. Prethodno sam zbog nemogucnosti mjerenja direktno visokog tlaka zamjenio senzor visokog tlaka novim. Nadogradnja racunala na najnoviju verziju rijesila je problem.
 

Milosh

Test
Update, problem je nakon duuugo vremena, strpljenja, zivaca i razno raznih mjerenja pwm ciklúsa regulatora pumpe, rijesen. Teorija je bila da je u ecu racunalu donja granica pwm ciklusa postavljena prenisko i da zafali goriva u railu. Prethodno sam zbog nemogucnosti mjerenja direktno visokog tlaka zamjenio senzor visokog tlaka novim. Nadogradnja racunala na najnoviju verziju rijesila je problem.
Drago mi je da si riješio problem!

Šta je onda tačno uzrokovalo problem, jesi li bio radio update na verziju softvera koja nije bila dobra, ili šta?
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Nisam radio nikakav update prije, priblem je ocito uvijek postojao u toj verziji firmwarea. Ja sam se raspitivao na servisima jesu li imali slican problem, oni su uvijek htjeli injektore i pumpu slat na ispitivanje. Kad god sam spominjao update nisu htjeli radit jer kao update rade samo kad su sigurni da je software problem. Uglavnom mjerio sam vakuum dobavne pumpe, bio je ok. Voltaza, struja, signali injektora ok. Pwm signal regulatora ok. Senzor tlaka ok. Usis/ispuh ok. Povrat injektora ok. Sad jedna zanimljiva stvar kako sam otpisao da je predugo otvoren injektor uzrok pada tlaka. Kad veca kolicina goriva ude u cilindar dolazi do nekontroliranog izgaranja goriva i promjene zvuka u cilindru. Motor je opremljen senzor vibracija/zvukova. Pokupio sam oscilosklpom signal prvog injektora i signla sa senzora vibracija. Posto je paljenje na motoru 1342 tocno sam znao koji signal pripada kojem cilindru. Zvuk je bio promjenjen na svim cilindrima. Onda sam posumnjao na losu jakosg struje sa kutije sa oaiguracima. Struja je bila ok. Onda sam, posto je pwm signal reglera bio dobar mjerio njegov duty cycle i kad hod bi postotak dosao do mislim 36% tlak bi pao tocno na 199 ili 166 bar a treba bit 240 bar. Tada sam zakljucio da donji postotak mora bit prenisko postavljen u racunalu motora i da jedino update moze rijesit problem. Dugo mi je trebalo jer je jako tesko bilo uhvatit te padove tlaka. Evo slika pwm signala na osciloskopu voltaze/amperaza i par videa napona jakosti sa kutije sa osiguracima.



https://youtu.be/qlTD2iMnq_0

Na ovom se videu cuje da je motor malo glasniji. Sad je puno tisi.
 

Doomsday

U prolazu...
Koje ser0nje... :rolleyes:

Šta nije prva stvar napravit update software-a, jer niko ne izdaje update kako bi auto LOŠIJE radilo nego prije update-a...

Valjda...

:D
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ma joj njima je prvo sto su rekli bilo injektori ili pumpa... Tu su valjda pare najbrze. Malo ljudi to vise radi iz nekog osobnog zadovoljstva. Serviseri vise ne raspolazu osnovnim znanjem mehanike i elektrotehnike, samo slijede upute i vrte se sa skenerima oko auta. Nema greske nema kvara.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Za mjerenje napona sam napravio od zice za varenje male T-komade koje sam uvlacio u konektore izmedu zice i gumene zastite na konektoru. Posto je regulator stalno pod napajenjem i kompjuter ga po potrebi spaja na masu svejedno je na koju se zicu spajas. Tok struje, sam mjerio posebnim strujnim klijestima koje se spajaju na osciloskop. Klijesta obuhvate zicu i mjere struju. Klijesta se vide na slici gore i na videu. Za pracenje zvuka u cilindru sam koristio taj T-nastavak spojen na signal od knock senzora i strujna klijesta na injektoru prvog cilindra da znam koji je signal od kojeg cilindra. Htjeo sam jos u povrat injektora u bacit T-cijev sa spojenim senzorom tlaka na koji bi se mogao spojit osciloskopom i pretvorit tlak povrata u elektricni signal. Tako bi imao paradu povrata na ekranu u "live" prijenosu i odma bi mogao primjetit ako je neki injektor u povrat u ubacio vise goriva, al nije bilo potrebe za tim, a i bilo mi je mrsko pravit takav alat.
Ne znam sta je sa ovim videom, gore nece da ga prikaze

https://m.youtube.com/watch?v=qlTD2iMnq_0
 
Posljednje uređivanje:

meshgrid

New member
da, mjerenje napona me zanimalo. nisam još nikoga vidio uživo da koristi osciloskop na autu, pa me zanimalo kako provjeriti signal a bez guljenja izolacije sa žica.
još jednom pohvale, tako bi trebala izgledati dijagnostika u servisu (samo tko će to platit... :D)
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Osciloskop je za neke stvari nezamjenjiv, ljudi bjeze od njega jer misle da je komplicirano, al neke stvari je nemoguce ili je jako tesko nac bez njega. Ja imam od hanteka njihov osciloskop 1008c koji se moze nac za nekih 100 tinjak eura. Nije nista posebno, ali je za malu radnju ili hobi sasvim ok.
 
Na vrh