Pa ovako...kako da prodam?

thunder11

Member
Eto momci, nije me bilo podosta dugo vremena na ovom forumu.
Nekim čudom nije se puno toga dešavalo sa autom a i ja sam izgubio interes pa ga ponovno dobio...i tako u krug :)

Nadam se da ste dobro preživjeli karantenu i da je bilo Wc papira i kvasca, onda kada je bilo najgore :p

Nego, imam u planu prodati auto. Možda uzmem drugi, možda ne...nisam odlučio.

Ono što me zanima jest sljedeće...šta mi je bolje činiti, šta vi savjetujete od dvije opcije:

a. Prodat ga kakav je sa podosta estetskih mana (udaren, lak na krovu se guli, ogrebotine tu i tamo, itd...), doduše što se tiče mehanike i motora je prva klasa. Samo ne izgleda više najbolje, jel.

b. dat cijeli auto za dijelove - u smislu kupi cijelog neko pa nek radi sa njime šta želi, prije cca 3 ili 4 godine lagat ću sada, mi je jedan nudio 50k kn...

Kupljen je 2012 ima 115,00km, nove ljetne gume. Nikad servisiran u servisu već kod mog mehaničara itd...razumijete ne.

Koliko ja uopće mogu tražiti za C4 za jedno od dvije opcije?

Ne znam, nisam pametan.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Iskreno ne vidim razliku između a i b opcije.
U oba slučajeva ga prodaješ takvog kakav je, bez ulaganja, jel tako? A što će kupac dalje s njim, prodavati ga u djelove ili voziti, nije tvoja stvar...
Auto je za karambol kategoriju njuškala, ne vozi?
 

thunder11

Member
Da zvuči smiješno na prvu.

Uspoređujem sa trenutnim cijenama na njušaklu ( da znam, jedno je cijena na njuškalu drugo je nakon pregovora), ali cijene idu između 5,000€ do 7,000€ a da su kilometri tu negdje. Sa time da najjeftiniji modeli su bez ikakvih estetskih mana ...a kamoli da su bili uadreni.

I sada, žašto pitam sve ovo. Da stavim za primjer 5,000€ i naveden estetsko stanje auta ili u dijelove. Mislim, znam da varira ali o kojoj svoti novca se inače priča kada se daje auto u dijelove?

I ne, auto nije karambol. Radi najnormalnije. Koiristim ga još uvijek.
Isto tako, nije da mi se isplati uložiti 1,500€ za komplet farbanje i kitanje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne razumijem zašto se zamaraš sa ''davanjem auta u djelove''. Nek te ne brine tko će i što sa njim nakon kupovine, nije tvoj problem.

Ako uredan primjerak A košta 5000€, a tvom treba 1500€ da dođe u to stanje, onda ga stavi za 4000 i čekaj. Imaš još lufta skidati ako ne bude interesa.
C4, 2012 godište u voznom stanju bi se svakako morao prodati za 3500€.
 

thunder11

Member
E ovako je već konretnije, thx.

Zašto se zamaram?
Zanima me ako je moguće dobiti jednostavno više od eto, u ovom primjeru 3,500€ ako se ga da u dijelove. Što predpostavljam je i moguće uz malo traženja.

Post je automatski spojen:

Računaj da sve cifre kaj se traže na njuškalu idu bar 1000 eura dole.
Znam. To pravilo vrijedi i za mene.
 

Pavel

Lepi™
Sa time da najjeftiniji modeli su bez ikakvih estetskih mana ...a kamoli da su bili uadreni.
Ne znam zašto si uopće razbijaš glavu s time. Te fore s njuškala "bez estetskih mana", to ne pušim. Vjerujem da većina takve oglase u startu zaobiđe. Dakle auto je 2012 godište, 8 godina je na cesti. Logično je da ima negdje oštećenje na laku, da te netko drmnuo možda vratima na parkingu, kamenčić na autoputu itd. Ne sekiraj se oko toga..

Automobili u toj prodajnoj kategoriji u kojoj je i tvoj (2012. godina) imaju 8 godina ceste pod sobom. Neki s više kilometara, neki sa manje. Al da su očuvani do jaja, to odmah znaš da u oglasu imaš posla sa idiotom. Ja dobijem službeni mobitel u heavy-cover zaštiti pa nakon 4 mjeseca vidiš da je korišten.

Cijenu spuštaš, prilagođavaš tržištu al si nemoj dozvolit da te potencijalni kupac je*e sa stvarima tipa: "e imaš štrafnu od 2cm tu na desnom braniku.." Svi oni imaju nekakve mane, nisu primjerci iz salona. Koliko god se mi trudili očuvati ih. Dok ti spužva ne viri iz sjedala a armaturna ploča se nije odvojila i spigala od sunca, to je dobro. :D
 

Pavel

Lepi™
Hahahaha, pa ne..Jednostavno kad sjedneš za računalo i kreneš tražit auto star 8 godina onda je logično očekivati nekakva minimalna oštećenja laka, tu i tamo koji izlizani gumb (recimo na nekakvom BMW 3 ili Audi A4 to bi bio gumb radio stanice br.1/Extra FM), možda udubljeno sjedalo malo ili naboranu tkaninu.

Lijepo je znati da si ti svog očuvao iznad tih mogućnosti. :D Bit će bolja i lakša prodaja..Ali takvi su doista ono..U toliko malom broju zastupljeni na njuškalu da više spadate u čuda. ;)
 

Cutac

Prèkaroš
Ma ok, zafrkavam te :p
No za ozbiljno, izlizani gumbi na autu mladjem od 30-35 godina mi nikada nece biti jasni.
 

diegos

Active member
Pa šta, na meganu 3 sam na nekoliko primjeraka vidio poprilično izlizane komande klime, da se nije uopće kužilo koji je simbol, auti stari 2-4 god. Jednostavno loš neki materijal. A ovaj C4, vjerujem da se i dosta veći krševi prodaju pod normalno tako da... A i praktički tek je na dvije trećine starosti HR prosjeka :D
 

Cutac

Prèkaroš
Pa šta, na meganu 3 sam na nekoliko primjeraka vidio poprilično izlizane komande klime, da se nije uopće kužilo koji je simbol, auti stari 2-4 god.
Pa to, koliko niska kvaliteta interijera mora biti za tako nešto...
 

Cutac

Prèkaroš
Ja ne mogu više gledati naslov ove teme bez da ovo stavim.
Stavite na 1:57 ako nije samo, slušajte narednih 5 sekundi.
 

thunder11

Member
Ne znam zašto si uopće razbijaš glavu s time. Te fore s njuškala "bez estetskih mana", to ne pušim. Vjerujem da većina takve oglase u startu zaobiđe. Dakle auto je 2012 godište, 8 godina je na cesti. Logično je da ima negdje oštećenje na laku, da te netko drmnuo možda vratima na parkingu, kamenčić na autoputu itd. Ne sekiraj se oko toga..

Automobili u toj prodajnoj kategoriji u kojoj je i tvoj (2012. godina) imaju 8 godina ceste pod sobom. Neki s više kilometara, neki sa manje. Al da su očuvani do jaja, to odmah znaš da u oglasu imaš posla sa idiotom. Ja dobijem službeni mobitel u heavy-cover zaštiti pa nakon 4 mjeseca vidiš da je korišten.

Cijenu spuštaš, prilagođavaš tržištu al si nemoj dozvolit da te potencijalni kupac je*e sa stvarima tipa: "e imaš štrafnu od 2cm tu na desnom braniku.." Svi oni imaju nekakve mane, nisu primjerci iz salona. Koliko god se mi trudili očuvati ih. Dok ti spužva ne viri iz sjedala a armaturna ploča se nije odvojila i spigala od sunca, to je dobro. :D

Eto netko tko je razumio moje "brige", odnosno sta me muci u svemu ovome.

Ček, tvoj je slupan?

Bio. prije 7 godina. Negdje sam prije napisao da je brat isao "isprobavati" auto.
Na kraju je skućio da ne ide najbolje u oštrijim zavojima.




Pa sam zajedno sa ocem to mukotrpno isao rijesavati, dio po dio. Nabavljao original dijelove sa otpada i mjenjali.
Citam ovu temu vec treci put i nikako da skuzim kako se uopce doslo do ideje da se taj auto oglasi kao "za dijelove".
Zato jer pokušavam skupiti razne savjete šta mi je najbolje činiti, uzevši u obzir mane auta koje jesu. I ponavljam sa njime osim karoserije, laka, ogrebotina, farbanih branika i sve popratno nije ništa. Mislio sam da ako radfi svega od toga navedeno ja moram spuštat cijenu ispod svih kako bi ga prodao, a dobijem u dijelovima više...onda je to i izbor. Ali, eto ako mi se tu sugerira "nemoj biti glup i to raditi." Odlično, zato prvenstveno i pitam :)

Ja ne mogu više gledati naslov ove teme bez da ovo stavim.
Stavite na 1:57 ako nije samo, slušajte narednih 5 sekundi.

Joooooooj, nemoj njega molim te. Otac je kod njega uzeo C-Crosserva negdje 2007 kada je prvi puta izašao pa vratio pa u zamjenu uzeo C5 2008.
"Vlado citroen" kako ga ljudi zovu je isti kao i na videu, i mafijaska oznaka zlatnog lanca oko vrata nije samo za spot :D. Bili i kod njega doma....to je priča sama za sebe. A brat mu je bio još luđi od njega.

P.s.
Usput, frajer koji mi je mjenjao gume nije dobro vratio središni čep sa logotipom citroena sa felge, i naravno u vožnji se negdje pogubio.
naručen novi za 180,00kn, u nogu sam si htio pucat.
 
Na vrh